0

Vocus با مرکز تماس مبتنی بر ابر Amazon Connect – Amazon News پخش می شود

بازدید 8


زن بازرگان در نمایندگی مرکز تماس هدست که از کنفرانس ویدئویی شرکت می کند
تصویر: Getty Images/iStockphoto

Vocus اعلام کرد که مهاجرت پلت فرم مرکز تماس خود را به Amazon Connect ، راه حلی مبتنی بر ابر که در خدمات وب آمازون (AWS) میزبانی شده است ، تکمیل کرده است.

صدا ، اخیراً توسط یک کنسرسیوم خریداری شده است متشکل از Macquarie Infrastructure و دارایی های واقعی و Super Aware با مبلغ 3.5 میلیارد دلار استرالیا ، به نقل از اتصال آمازون به آن اجازه داد تا تجربه دیجیتالی شخصی تری را برای مشتریان خود ارائه دهد.

این اقدام باعث شد که شرکت پنج پلتفرم متفاوت برای برقراری تماس با 200 عضو تیم را در یک پلت فرم واحد ادغام کند. اعلام کرد که این حرکت را در کمتر از هشت هفته انجام می دهد.

خدمات مرکز تماس Vocus به صورت 24 × 7 کار می کند و بیش از 5000 مشتری از این شرکت برخوردار هستند. به گفته وی ، این پلتفرم جدید به Vocus اجازه می دهد تا اطلاعات مشتری را در چندین سیستم عامل تجمیع کند ، که با انتقال از سیستم های تلفن قدیمی بدون گزارش قابلیت ها به آمازون کانکت ، قابلیت مشاهده داده ها را در مورد پرسش های انجام شده در تیم های مختلف 35 درصد افزایش داده است.

Amazon Connect به تدریج با پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان Salesforce (CRM) Vocus ادغام می شود ، که به گفته این شرکت به آن اجازه می دهد تا بینش ها را در چندین کانال خدمات ارائه دهد و ابزارهای دیجیتالی جدیدی را برای مشتریان ایجاد کند.

در بیانیه شرکت آمده است: “ویژگی های Amazon Connect ، مانند تجزیه و تحلیل صدا و متن ، با سایر ویژگی های CRM ادغام می شود و Vocus را با دید کامل از تعاملات مشتری آشنا می کند و Vocus را قادر می سازد تا یک سرویس شخصی تر و فعال تر ارائه دهد.”

برادی جاکوبسن ، مدیر کل مجله دیجیتال و تجربه مشتری ، گفت مهاجرت به آمازون کانکت از برنامه “وضعیت آینده” این شرکت پشتیبانی می کند ، که بر اساس آن تمرکز بر ساده سازی ، نوسازی و تحکیم شبکه ها و فناوری آن است.

“برنامه وضعیت آینده Vocus نحوه تعامل مشتریان ما با ما را تغییر می دهد. در حالی که اعضای تیم پشتیبانی Vocus ما در ارائه خدمات محوری خواهند بود ، ما تمرکز خود را بر این گذاشته ایم که از طریق تجربه آنلاین غنی تر و از طریق تیم های پشتیبانی خود ، مشتریان خود و خدمات دولتی را به صورت دیجیتالی انتخاب کنند. “

اعتماد مشتریان بر این است که به طور مداوم به مشتریان خود ثابت کنید که می توانند به شما ، محصولات شما و افراد شما برای پیش بینی و برآوردن نیازهای آنها اعتماد کنند. “

پوشش مرتبط

چگونه Amazon Connect به مراکز تماس کمک می کند تا برای آینده سازگار شوند

عملکرد مرکز تماس به عنوان یک سرویس در بخش کسب و کار که تحت سلطه فناوری قدیمی مدرسه است ، طرفدار پیدا کرده است.

بانک نیوزلند سرویس صوتی تبدیل متن به کیوی را راه اندازی می کند

به آمازون پولی نحوه صحبت با teoo maāori و حتی برخی از عامیانه های کیوی را آموزش می دهد.

توجه به حاکمیت به عنوان مزیت رقابتی آن

شرکت هواپیمایی استرالیا مزایایی را در خشکی و فروش خود به یک کنسرسیوم محلی می بیند.

Vocus به طور رسمی توسط کنسرسیوم MIRA-Aware Super با 3.5 میلیارد دلار استرالیا خریداری شد

پس از دریافت علاقه از خواستگارهای احتمالی مختلف از سال 2017 ، سرانجام Vocus به یک کنسرسیوم MIRA-Aware Super با 5.50 دلار استرالیا برای هر سهم فروخته شد.

تفسیر:
برخی از اطلاعات مفید و پیوندها را می توانید در پست کامل مشاهده کنید.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

1  +  3  =