0

RealReal می گوید که فروش پوشاک در حال افزایش است ، زیرا مصرف کنندگان در کمد لباس خود “تجدید نظر” می کنند …

بازدید 7


پس از انتشار “به روزرسانی تجاری” در این هفته ، که در آن مشخص شد که آمار فروش آن برای سه ماهه منتهی به 31 مه 2021 افزایش یافته است ، از جمله جهش 106 درصدی سالانه در حجم ناخالص کالا به تقریبا 239 میلیون دلار ، مدیر اجرایی RealReal جولی وین رایت و مدیر مالی Matt Gustke وضعیت تجارت TRR و روند بزرگتر صنعت را در جریان کنفرانس بازار مصرف کننده Piper Sandler در روز پنجشنبه ، از جمله افزایش مداوم فروش پوشاک ، و افزایش معاملات مربوط به فروش مجدد و تلاش های فعالان فعلی بازار ، که وین رایت می گوید در واقع نوید خوبی برای شرکت 10 ساله خود و جنبش بخشنامه است.

صحبت از آنچه Erinn Murphy مدیر عامل Piper Sandler به عنوان میانگین سطح سفارش “سطح رکورد” توصیف کرد (“AOV”) که TRR تاکنون در سه ماهه گذشته مشاهده کرده است ، با میانگین سفارشات حدود 520 دلار ، 26 درصد افزایش سال- بیش از یک سال و 13 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 ، وین رایت اظهار داشت که جواهرات ، ساعت ها و کیف های دستی عالی همچنان تعداد بالای AOV را هدایت می کنند. روندی که TRR در طول COVID از مصرف کنندگان در سرمایه گذاری در کالاهای با ارزش بالاتر – احتمالاً با بودجه ای که ممکن است در غیر این صورت برای مسافرت ، صرف غذا و غیره هزینه شده باشد – مشاهده شده است “کاهش نیافته است.” در قسمت پوشاک ، او فاش کرد که تقاضا پس از افت صنعت در سال 2020 و اوایل سال 2021 در حال بازگشت است ، اکنون فروش لباس “کمی بیشتر” از قبل از COVID است. گوستك اظهار داشت كه افزايش علاقه به پوشاك در بين مصرف كنندگان نه تنها به افزايش AOV كمك مي كند ، بلكه منجر به افزايش واحد در هر معامله مي شود كه “به آنچه كه قبل از COVID بودند نزديك تر مي شود.”

ارزش کالای ناخالص TRR (“GMV”) و مقدار متوسط ​​سفارش (“AOV”)

وین رایت گفت ، تقاضای کلی این شرکت – از لوکس سخت و کیف های دستی گرفته تا پوشاک بهار / تابستان – با افزایش عرضه افزایش یافته است ، و اظهارات Q1 در مورد چگونگی تأمین “حیات حیات” تجارت TRR (و مسیر آن برای سودآوری) را تکرار می کند. ) ، و محرک اصلی تقاضا. در مواردی که می تواند فروش لباس برای خرده فروشان را در سراسر کشور افزایش دهد ،

بیشتر بخوانید اینجا:
لباس واقعی می گوید حراجی در حال رشد هستند ، زیرا مصرف کنندگان در مورد کمد لباس خود “تجدید نظر” می کنند …



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

4  +  4  =