0

eBay DevCon: از ویدئو و 3D تا کوپن های رمزگذاری شده

بازدید 9


یک مدیر eBay در سه هفته ای که این شرکت در ارائه به توسعه دهندگان شخص ثالث تمرکز کرده است ، سه زمینه را مشخص کرد. در طی پنجمین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان eBay Connect ، معاون تجربه خریدار Mohan Patt همچنین نشان داد که eBay به دنبال ویژگی های 3D است تا تجربه خرید جذاب تری را برای خریداران ایجاد کند.

پات از توسعه دهندگان برای افزایش تصویب ویدئو ، که از طریق API های آن پشتیبانی می شود ، کمک خواست. او گفت ، این واقعاً به تبدیل کمک می کند و ویدئو فقط یک نقطه شروع است. “ما به دنبال روش های جذاب و جذاب تر برای آوردن محتوای فروشنده به خریداران هستیم – ما به فکر 3D هستیم.”

پات علاوه بر تمرکز بر تجربه خرید ، استراتژی عمودی eBay را نیز ذکر کرد و به دسته هایی مانند ساعت ، کفش ورزشی ، مرمت شده و قطعات خودرو اشاره کرد – به فروشندگان کمک می کند موجودی خود را به سیستم عامل بیاورند و قابلیت هایی مانند احراز هویت و یک کاتالوگ عالی ارائه می دهند برای لیست کردن از.

وی همچنین گفت eBay در حال کار بر روی چگونگی بستر قابل اعتماد بودن است – “ما می خواهیم بستر انتخابی باشیم.”

https://www.youtube.com/watch؟v=qXsfZqeLhck

به طور جداگانه ، در یک پست وبلاگ درباره کنفرانس توسعه دهندگان ، eBay نوشت: “توسعه دهندگان شخص ثالث ما از مهمترین شرکای ما در ایجاد یک سفر جذاب در eBay هستند.”

با استناد به 20 میلیون فروشنده فعال كه میزبان 1.7 میلیارد لیست زنده هستند ، رابط برنامه برنامه (API) “برای موفقیت بازار ما” مهم دانست و برخی از آنها را برجسته كرد ، از جمله Media API كه فروشندگان را قادر می سازد ویدئو را در لیست بارگذاری كنند. این ویژگی در حال حاضر در ایالات متحده و انگلیس با متر موجود است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

4  +  5  =