0

eBay مشکلات پیچیده ای را برای فروشنده مسکونی منتشر می کند

بازدید 9


اینا عزیز ،

اثبات بیشتر این که همه حفاظت از فروشنده در eBay از بین رفته است. یک خریدار در پایان حراج در ماه ژوئن 21 مورد از من خریداری کرد. وقتی حراج ها بسته شد ، شبی که اقلام تمام شد به خریدار فاکتور ارسال کردم. خریدار پاسخ داد که هزینه حمل و نقل روی یک جعبه بزرگ 14 پوندی را 4 روز پس از ارسال فاکتور دوست ندارد. من توانستم حمل و نقل ارزان تری پیدا کنم و هزینه حمل را از 80 دلار به 60 دلار کاهش دهم. فاکتور دوم را ارسال کردم که نشان دهنده تغییر روز بعد بود.

من از خریدار چیزی نمی شنوم بنابراین پس از 4 روز ، سعی می کنم با استفاده از روش جدید eBay معامله را لغو کنم. در منوی کشویی به دلیل لغو ، پیشنهاد دهنده پرداخت نکرد دیگر وجود ندارد.

من از eBay تماس گرفتم ، آنها تماس می گیرند. من وضعیت را توضیح می دهم و eBay CS به من می گوید در فرآیند NPB جدید یک اشکال شناخته شده وجود دارد ، دلیل پیشنهاد دهنده پرداخت نکرده است و آنها روی آن کار می کنند. به من دستور داده شده است که گزینه “آدرس نامعتبر” را به عنوان دلیل لغو انتخاب کنم.

من می پرسم آیا این ممکن است مشکلی در راه باشد؟ eBay CS به من دستور می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل ، مجدداً درخواست تماس کنم.

من معامله را لغو می کنم. امروز پس از لغو ، خریدار به من ایمیل می زند و می گوید که او فقط باید هزینه را پرداخت کند و من کنسل کردم ، چه خبر؟

من کل پشتیبانی پشتیبانی eBay را برای او توضیح می دهم. من به او گفتم می توانم دوباره فاکتور بگیرم و سپس می توانیم از نو شروع کنیم (CS eBay این را به من اعلام کرد). او در حال حاضر 21 بازخورد منفی برای من به خاطر لغو دارد.

من از eBay تماس می گیرم ، آنها تماس می گیرند و می گویند تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که از بازخورد درخواست تجدید نظر کنند و من باید 24 تا 48 ساعت منتظر پاسخ باشم.

در همین حین ، هنگامی که من با CS تماس می گرفتم و درخواست ها را دریافت می کردم ، 16 خریدار بالقوه به من ایمیل می زدند و آنها را اعلام می کردند



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

62  +    =  70