EBay: داشبورد تبلیغاتی پیشرفته


در eBay ، ما به طور مداوم در حال بهبود ابزارهای تبلیغاتی خود برای فروشندگان هستیم. لیست های تبلیغاتی (PL) فرصت های قدرتمندی را برای فروشندگان ایجاد می کند تا کالاهای خود را در معرض دید بیشتر خریداران قرار دهند و باعث افزایش دید موجودی آنها در بازار جهانی eBay شود. آخرین پیشرفت در سبد تبلیغات eBay داشبورد تبلیغاتی بهبود یافته است که ترکیبی از یک ارتقا technological فناوری با پیشرفت های قابل توجه در تجربه کاربر است.

اکنون فروشندگان دید منسجم و ساده تری در مورد میزان تبلیغات ، میزان هزینه و سایر معیارهای تبلیغاتی خود دارند که باعث می شود آنها بتوانند بهترین تصمیمات را برای تجارت خود انتخاب کنند. چه بخواهند در داده ها غوطه ور شوند و چه در یک نگاه نتایج را ببینند ، می توانند با اطمینان از ابزارهای تبلیغاتی eBay استفاده کنند.

پیشرفت ها

  • تجربه کاربری بهبود یافته برای فروشندگان با استفاده از لیست های تبلیغاتی در مرکز فروشنده.
  • دسترسی به معیارهای تبلیغاتی اضافی ، مانند نرخ کلیک ، نرخ تبلیغات متوسط ​​فروخته شده ، نرخ تبدیل فروش و موارد دیگر. و
  • افزایش شفافیت و محک زدن به منظور افزایش اعتماد فروشندگان به لیست های تبلیغاتی ، از جمله داده های عملکرد ارگانیک که می توانند با داده های لیست تبلیغاتی خود مقایسه کنند.

داشبورد – گذشته و حال

گذشته

داشبورد قبلی ما ابزاری مفید برای فروشندگان ما بود. با این حال ، احساس کردیم فرصتی برای گسترش داده های به وجود آمده وجود دارد تا بدین ترتیب برای آنها راحت تر بتوانند دید وسیع تری نسبت به عملکرد کلی لیست های تبلیغی خود داشته باشند.

حاضر

ما داشبورد تبلیغاتی ارتقا یافته خود را در سال 2020 راه اندازی کردیم تا فروشندگان بتوانند عملکرد لیست های تبلیغی خود را آسان تر کنند. در حال حاضر ، این داشبورد از طریق تجربه دسک تاپ در Seller Hub برای فروشندگان واجد شرایط در دسترس است.

تجسم و تجربه متریک پیشرفته

داشبورد تبلیغات به فروشندگان امکان دسترسی به معیارهای دقیق کمپین لیست های تبلیغاتی و گزارش های فروش را می دهد تا بتوانند به راحتی عملکرد را ردیابی کرده و در کمپین های خود پیشرفت کنند. با استفاده از انواع بینش ها و داده های عملکرد ، آنها از راحتی یک صفحه می توانند بهترین کارها را برای آنها و تجارتشان انجام دهند.

  • معیارهای اجمالی: فروشندگان می توانند به سرعت عملکرد خود را با استفاده از معیارهای محاسبه شده درک کنند تا از سلامت کلی کمپین های لیست تبلیغاتی خود دیدن کنند.
  • داده های تصویری



منبع اصلی

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *