0

eBay خدمات دربان را ارائه می دهد – اما فقط با دعوت

بازدید 16


آیا می دانید eBay برای اطمینان از خریداران به موقع خریدهای خود را از طریق تماس با فروشندگان از طریق خریداران انجام می دهد؟

و آیا می دانید eBay به فروشندگان کمک می کند تا بازخورد منفی خود را مدیریت کنند ، برای کمک به فروشندگان “بالاتر از حد استاندارد” پشتیبانی می کنند و eBay به فروشندگان 48 ساعت فرصت می دهد تا به هر تغییری پاسخ دهند تا لیست آنها هرگز حذف نشود؟

خیلی درست به نظر می رسد؟ اینها برخی از مزایای خریداران و فروشندگانی است که eBay در برنامه خدمات مشتری “دربان” خود ثبت نام کرده است.

عالی به نظر می رسد ، شما ممکن است فکر کنید – برای من ثبت نام کنید.

نه خیلی سریع.

در طول جلسه چت هفتگی روز چهارشنبه ، فروشنده eBay “kosmetik.karnival” پرسید ، “آیا می توانید لطفاً به من بگویید که چطور یک نفر برای برنامه کانسییرژ واجد شرایط می شود و چگونه می تواند دعوت به عضویت خود را بدست آورد؟”

یک مجری eBay در پاسخ ، از kosmetik.karnival برای علاقه خود به برنامه تشکر کرد و توضیح داد:

“فقط مشتریانی که به آنها اطلاع داده شده است که در eBay Concierge گنجانده شده اند در حال حاضر واجد شرایط این برنامه هستند. اگر حساب شما در آینده واجد شرایط این برنامه شود ، ما مستقیماً برای دعوت شما تماس می گیریم. “

بسیاری از خوانندگان با پشتیبانی مشتری دربان آشنا هستند. وقتی در مورد آن نوشتیم در سال 2017، این یک برنامه آزمایشی بود که eBay در حال گسترش بود و قرار بود تا فوریه 2019 به خدمات سطح استاندارد تبدیل شود



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

43  +    =  52