0

eBay برای تغییر شکل خرید آنلاین ، از بینایی رایانه ضربه می زند

بازدید 3


به رهبران اجرایی در AI در اجلاس اجلاس اجلاس و اینترنت اشیا بپیوندید. الان ببین!


هنگامی که eBay جستجوی مبتنی بر تصویر را برای خریداران تقریباً چهار سال پیش آغاز کرد ، از ابتدای استفاده بود فناوری بینایی رایانه ای در تجارت الکترونیکی این شرکت از آن زمان درسهای زیادی آموخته است و اکنون در تلاش است تا نوآوری را برای فروشندگان eBay بیاورد.

در یک مکالمه در کنفرانس مجازی VentureBeat’s Transform 2021، Nitzan Mekel-Bobrov ، رئیس جدید هوش مصنوعی eBay ، برخی از دیدگاه ها را با ماریبل لوپز ، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی تحقیقات لوپز در میان گذاشت. مکل-بوبروف در مورد چالش های توسعه فناوری جستجو مبتنی بر تصویر ، عناصر اساسی هر استراتژی هوش مصنوعی و موارد بعدی در دید رایانه بحث کرد.

چالش های جستجوی مبتنی بر تصویر

مکل-بابروف گفت: ارائه امکان خریداران به منظور جستجوی موارد مشابه یا دقیق با استفاده از تصاویر به جای متن ، در صنعت استاندارد تر شده است ، اما راه اندازی این ویژگی در سال 2017 پیشگامانه بود.

داده ها سخت ترین موانع را ارائه می دهند ، به ویژه با تازگی مواردی که eBay با آنها شناخته شده است.

مکل-بوبروف گفت: “این ضرب المثل مبنی بر سلطنت بودن داده ها درست است ، احتمالاً هیچ کجا بیش از آموزش مدل های CD برای تطبیق موارد نیست.” “و برای ما ، این مسئله در آن زمان با این واقعیت افزوده شد که ما تمام روش هایی را که فروشندگان ما از وسایل خود عکاسی می کنند کنترل نمی کنیم.”

مکل-بوبروف گفت سخت افزار همچنین در سال های اول مشکلاتی را ایجاد می کند و شرکت مجبور است راه حل های خلاقانه ای پیدا کند.

وی توضیح داد: “اول ، ما آموزش های خود را جداگانه انجام دادیم.” “ما مدل ها را روی ابر عمومی آموزش دادیم ، جایی که می توانستیم به آن دسترسی پیدا کنیم [graphic processing units]. سپس استنباط و استقرار را به صورت محلی انجام دادیم. ما همچنین مجموعه ای از سیستم های اساساً بدون حالت را تنظیم کردیم که کل شاخص را در حافظه نگه داشت. “

eBay همچنین یکی از کاربران اولیه مقداردهی محصولات بود. این باعث کاهش ابعاد و اندازه مشکل در هنگام جستجو می شود.

چالش های سازمانی همچنان بزرگترین کار eBay است. مکل-بوبروف گفت: راه اندازی محصولی که به تیم های مختلف با وابستگی “فوق العاده” بالادست و پایین دست نیاز دارد. “بسیاری از گردش کارها نیاز به بازسازی دارند تا امکان ادغام توانایی های بینایی رایانه فراهم شود.”

علاوه بر این ، طبقه بندی طبقه بندی تجارت الکترونیکی براساس بازار و موجودی کالا تغییر می کند. مکل-بوبروف گفت: “با پیشرفت نوآوری طبقه بندی ، ما باید در سایت جستجوی تصویر با آن همراه باشیم و به طور مداوم نه تنها مدل های خود ، بلکه گاهی اوقات ، کل رویکرد خود را سازگار و متحول کنیم.”

عناصر اساسی استراتژی هوش مصنوعی

تنها دو ماه در این شرکت بود ، مکل-بوبروف گفت که بیشتر روزهای خود را به فکر استراتژی هوش مصنوعی eBay می گذراند. برنامه وی بر سه دسته گسترده متمرکز است: رویکرد اولین مشتری ، دموکراتیک کردن هوش مصنوعی در میان تیم ها و ناخنک زدن زیرساخت های داده.

اول ، سtioال



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

2  +  2  =