0

Byrd 19 میلیون دلار برای توسعه کارایی و تدارکات به سبک آمازون برای بازرگانان تجارت الکترونیکی بیشتر جمع می کند … – اخبار آمازون

بازدید 7


تجارت الکترونیکی در اروپا تنظیم شده است امسال 30 درصد رشد کند، با افزایش خرید آنلاین که از ظهور Covid-19 آغاز شد ، نشانه کمی از کاهش یافت. امروز ، استارتاپی که زیرساخت های خود را در منطقه ایجاد می کند تا به بازرگانان کمک کند این سفارشات را پر کنند و تحویل دهند – و گزینه دیگری برای استفاده از آمازون برای تحقق آن ارائه دهند – بودجه را برای گسترش رد پای خود برای تأمین این تقاضا اعلام می کند.

بیرد، که نرم افزاری را برای مدیریت انبارها و عملیات لجستیکی می سازد و همچنین یک سرویس برای کمک به بازرگانان آنلاین برای ذخیره ، انتخاب و تحویل سفارشات خود را انجام می دهد ، 16 میلیون یورو (19 میلیون دلار) را خریداری کرده است ، سری B که برای گسترش به پنج بازار دیگر در شرق ، شمال و جنوب اروپا علاوه بر پنج کشوری که در حال حاضر در آن فعال است. Byrd در سال 2016 در وین ، اتریش تاسیس شد ، همچنین در انگلستان ، آلمان ، هلند و فرانسه است ، جایی که با هم 15 مرکز تحقق و 200 مشتری دارد ، از جمله Durex ، Freeletics ، Scholl ، Your Superfoods و سایر مارک های D2C در بهداشت و سلامتی ، کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده ، لوازم آرایشی و مد.

Mouro Capital – یک VC تجارت استراتژیک و تجارت الکترونیکی است که بود سال گذشته از غول بانکی سانتاندر خارج شد – با حضور Speedinvest ، Verve Ventures ، Rider Global و VentureFriends نیز دور را رهبری کرد. برد ارزیابی خود را اعلام نکرده است اما تاکنون 26 میلیون یورو جمع آوری کرده است.

شکاف موجود در بازار که بیرد به دنبال آن است ، نه فقط از نظر اندازه بلکه از نظر تقاضای خرده فروشان و آنچه که آنها در یک شریک تحقق به دنبال آن هستند ، در حال افزایش است.

تجارت الکترونیکی یک تجارت فریبنده و پیچیده است – فریبنده ، زیرا به عنوان مشتریانی که واقعاً می بینیم یا به آنها اهمیت می دهیم توانایی یافتن چیزی است که به دنبال آن هستیم با قیمت مناسب ، روی آن کلیک کنید ، آن را بدون سر و صدا زیاد بخرید و داشته باشید در درهای ما ظاهر می شود ، ایده آل

اما مراحلی که در پشت صحنه برای ساختن همه اینها لازم است بسیار زیاد و اکثراً پیچیده است و معمولاً در صلاحیت اصلی یک خرده فروش کوچک معمولی نیست ، که ممکن است محصولی را که فکر می کند دنیا می خواهد شناسایی کرده باشد ، اما نحوه تهیه آن نیست. آن را به آنها آنها شامل بازاریابی ، پرداخت ها ، طراحی رابط کاربر ، شخصی سازی ، تولید و سایر نگرانی های زنجیره تأمین و بله ، تدارکات و تحقق خدمات برای دریافت سفارشات به مشتریان هستند. در حالی که تجارت الکترونیکی همچنان به کانال بزرگتری تبدیل می شود ، همه این بخشهای زنجیره ای فرصتهای رو به رشد را نشان می دهند.

به طور معمول ، خرده فروشان برای ارائه این خدمات مختلف به شرکت های فن آوری شخص ثالث مراجعه می کنند و اینجاست که Byrd وارد می شود ، به عنوان یک شریک برون سپاری برای اداره امور تدارکاتی و تحقق شرکت ها. این شرکت مجموعه ای از API ها را ساخته است که به خرده فروشان اجازه می دهد اساساً وصل شوند و کل عملیات تحقق را به Byrd منتقل کنند.

این شامل ادغام با انبارهای برد برای دریافت ، ذخیره و انتخاب اقلام است. و همچنین شامل اتصال به شبکه بازرگانان یک شرکت است ، که می تواند شامل ویترین فروشگاه آنلاین خود یک بازرگان باشد ، اما همچنین آمازون و سایر بازارهای محل فروش اقلام. وقتی سفارشی وارد می شود و وقت آن است که کالایی را انتخاب و حمل کنید ، Byrd همچنین با استفاده از فن آوری خود به شبکه ای از شرکت های حمل و نقل مختلف دسترسی پیدا می کند – این لیست شامل UPS ، DHL ، Amazon ، postNL و دیگران است – برای پیدا کردن ارزانترین و آسانترین راه برای بدست آوردن کالا به خریدار.

برای اینکه کاملاً واضح و روشن باشد ، تنها برد نیست که این کار را انجام می دهد. اما در کنار دیگر شرکت های مستقل که با Byrd رقابت می کنند – یکی از بزرگترین ها ، ShipBob ، هفته گذشته دور 200 میلیون دلاری را با ارزیابی 1 میلیارد دلار جمع آوری کرد – یک فیل بزرگ در اتاق به شکل آمازون است. غول تجارت الکترونیکی خود را به عنوان یک فروشگاه یک طرفه برای بازرگانان معرفی کرده است ، نه تنها تحقق (از طریق FBA) ، اما نمای ویترین ، بازاریابی و موارد دیگر.

اندازه آمازون به حدی است که به طور معمول سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص می دهد و بسیاری از بازرگانان نمی توانند نه پترا دوبروکا ، یکی از بنیانگذاران و CCO از Byrd ، در یک مصاحبه گفت: حضور در آنجا حتی اگر در درجه اول کانال جذب مشتری باشد.

اما مسئله این است که گزینه آمازون و برخی دیگر از ارائه دهندگان شخص ثالث چیز زیادی را به شخصی سازی نمی سپارند. در واقع ، با ادامه بلوغ خرده فروشان الکترونیکی ، و در مواجهه با رقابت سخت خود ، آنها به دنبال راه های بیشتری برای به دست آوردن امتیاز و جدا شدن از جمعیت هستند. Byrd در اینجا چیزی را برای آنها فراهم می کند ، به آنها این امکان را می دهد تا بسته بندی را به گونه ای تنظیم کنند که مشتریان اساساً خدمات مستقیمی را تجربه کنند ، حتی وقتی که واقعاً از Byrd می آید و به آنها گزینه هایی برای تحویل پایدارتر و بیشتر در صورت انتخاب بدهند. .

این احتمالاً به معنای سرعت پایین تر مقیاس گذاری برای استارتاپ است ، اما به عنوان یک گزینه با کیفیت مطرح می شود و این برای چیزی در جهان حساب می شود که کنترل کیفیت بسیار ضعیف و قطعاً فقدان هویت متمایز را در برخی از بازارها دارد ، به ویژه به عنوان آنها به مقیاس سازی ادامه می دهند.

“شما می توانید بگویید که ما جایگزینی برای آمازون هستیم ، اما کاملا متفاوت نیز هستیم. فروشندگان ما بسیار متمرکز بر نام تجاری هستند و می خواهند تجربه کلی را در اختیار مشتریان قرار دهند. ” “ما مشتریان کوچکتری نیز داریم که از این امر قدردانی می کنند.” در حقیقت ، همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، مشاغل کوچک تر در مقایسه با مشاغل بزرگتر ، دارای سطح خدمات کوتاه مدت هستند ، بنابراین داشتن یک سرویس کامل که حتی با خرده فروشان کوچکتر مانند بزرگترها رفتار کند ، یک مزیت است.

این نیز بخشی از یک روند بزرگتر است ، جایی که موجی از شرکت های فناوری در حال ظهور هستند تا به خرده فروشان کمک کنند تا حضور آنلاین و شخصی سازی متمایزتری نیز داشته باشند. (پلت فرم طراحی ویترین فروشگاه Shogun ، که هفته گذشته نیز بودجه را اعلام کرد، نمونه دیگری از شروع فعالیت در این روند است.)

به گفته این شرکت ، همه اینها منجر به رشد بسیار شدید Byrd شده است – درآمد 300٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است – و “صدها هزار بسته در هر ماه” اداره می شود.

اگرچه کار اصلی آن تهیه غذا برای یک فرصت بسیار بزرگ B2C است ، یکی از مناطق واضح مجاور که Byrd می تواند در آن کار کند ، B2B است و Dobrocka گفت که در ماه های آینده نیز آنلاین خواهد شد. در کنار آن ، در حالی که این شرکت مشخص نکرده است که با توجه به مشارکت مورو ، کدام کشورها را در آینده انجام خواهد داد ، من حدس می زنم که اسپانیا یکی از کشورهای بعدی در این لیست باشد.

مانوئل سیلوا مارتینز ، شریک عمومی در Mouro Capital ، در بیانیه ای گفت: “ما خوشحالیم كه می توانیم دور بودجه سری B را برای Bidd هدایت كنیم ، به ویژه كه همه گیر شدن بیماری نیاز به راهكارهای انعطاف پذیر و تجارت الکترونیکی دیجیتال را تسكین بخشیده است.” “توانایی های نهایی تا پایان ، تمرکز بر پایداری ، و مشتریان تجاری خانگی آن را از رقبای خود جدا می کند ، و ما منتظر موفقیت هایی هستیم که گسترش جغرافیایی ایجاد شده توسط این سرمایه گذاری به دست خواهد آورد.”

تفسیر:
اطلاعات و پیوندهای کاملاً مفید را می توانید در پست کامل مشاهده کنید.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

6  +  4  =