0

[ANALYSIS] تصویر بزرگ Shinsegae برای خرده فروشی های آینده

بازدید 9



غول خرده فروشی قصد دارد شاهد افزایش شهاب سنگ در اندازه شرکت باشد

توسط کیم جه هون


در اوایل سال جاری ، در میان روند نزولی صنعت سوپرمارکت ها ، Shinsegae شروع به حضور دوباره در بازار خرده فروشی محلی کرد.

Shinsegae بزرگترین فروشگاه فروشگاه تخفیفدار E-mart را در اختیار دارد که از اوج شکوفایی خود تا اواسط دهه 2010 لذت می برد. با این حال ، با ظهور شرکت های تجارت الکترونیکی مانند Coupang ، مردم شروع به خرید آنلاین کردند و شیوع COVID-19 انتقال به سیستم عامل های دیجیتال را سریعتر از هر زمان دیگر تقویت کرد.

نایب رئیس Shinsegae چونگ یونگ جین به سرعت اقدام به جلب مشاغل در معرض خطر کرد و در ژانویه اعلام کرد که 2021 را “سال برنده Shinsegae” خواهد کرد.

“در شرایطی که بازار خرده فروشی دچار تغییرات جدی تحت تأثیر COVID-19 می شود ، امسال می تواند بهترین فرصت برای گروه Shinsegae باشد. ما بازی بازنده نخواهیم داد. “چانگ از طریق سخنرانی آنلاین خود که سال نو برگزار شد ، گفت.

بازاریابی ورزشی

نایب رئیس با در اختیار گرفتن یک تیم محلی بیس بال حرفه ای SK Wyverns در تاریخ 26 ژانویه شروع به کار کرد و در مجموع 135.2 میلیارد وون سرمایه گذاری کرد.

چونگ اراده قوی برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی که فراتر از یک مرکز خرید ساده است ، نشان داده است. چونگ در سال 2016 شینسگا استارفیلد را در هانام ، استان گیونگی افتتاح کرد ، گفت که این مجموعه خرید را به یک پارک تفریحی مانند Everland یا یک استادیوم بیس بال تبدیل خواهد کرد.

او حداقل تا حدودی مطابق گفته خود عمل کرد و یک تیم بیس بال جدید به نام SSG Landers را در اینچئون تأسیس کرد. در آوریل بعدی ، او فروشگاه استارباکس را افتتاح کرد و کالاهای ویژه را در یک تبلیغ منحصر به فرد با تیم بیس بال معرفی کرد. استارباکس کره یک سرمایه گذاری مشترک برابر E-mart و ستاد استارباکس است که در سال 1990 راه اندازی شد. E-mart فروشگاه کافی شاپ را در کره اداره می کند.

ماه گذشته ، Shinsegae رستوران No Brand Burger خود را در استادیوم بیس بال افتتاح کرد. No Brand یک مارک خصوصی است که توسط چونگ راه اندازی شده است و در پشت بازاریابی ورزشی چونگ ، فروش No Brand Burger در اینچئون 11 درصد افزایش یافته است.

نایب رئیس همچنین در حال ایجاد هم افزایی بین خرده فروش خود و تیم ورزشی است. E-mart بزرگترین رویداد تبلیغاتی فروش را برای نیمه اول در ماه آوریل برگزار کرد و آن را به نام Landers نامگذاری کرد. یک ماه بعد ، SSG.com ، زیرمجموعه آنلاین E-mart ، 10 هزار کوپن الکترونیکی تخفیفی وون به کسانی که بیش از 20 هزار وون را در Landers Field هزینه کرده اند ، داد.

چونگ همچنین با همکاری فروشگاه فروشگاه راحتی E-mart E-mart 24 ، آبجوهای دستی را به نام بازیکنان ستاره لندرز راه اندازی می کند. E-mart 24 قبلاً حق علائم تجاری را با بازیکنان بیس بال به نام Choo Shin-soo، Choi Jeong، Jamie ثبت کرده است روماک و چوی جو-هوان در ماه مه.

مشاغل خارج از کشور

Shinsegae تجارت خارج از کشور خود را نیز جدی گرفته است. شرکت سرمایه گذاری خطرناک Shinsegae Group ، Signite Partners ، در ماه فوریه در Grab سرمایه گذاری کرد. Grab شرکتی است که از آن به عنوان “Uber جنوب شرقی آسیا” یاد می شود ، که به عنوان یک شرکت تحرک در سال 2012 آغاز به کار کرد. اکنون این شرکت در زمینه ناهار خوری ، تحویل غذا و خدمات مالی فعالیت می کند.

ل

ادامه مطلب را از منبع اصلی بخوانید:
[ANALYSIS] تصویر بزرگ Shinsegae برای خرده فروشی آینده



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

3  +    =  4