0

8 نکته برای غلبه بر اضطراب و استرس ناشی از شروع اولین شلوغی

بازدید 5


7 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند

برای شروع ، تأسیس یک کسب و کار جدید به زمان ، پول و منابع بسیار بیشتری نیاز دارد تا یک مشقت جانبی. این بدان معناست که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد ضرب المثل قرار دهید. شروع یک شلوغی جانبی می تواند به شما در یادگیری بسیاری از مهارتهای مشابهی که از راه اندازی یک کسب و کار یاد گرفته اید ، اما بدون فشار یکسان کمک کند. در صورت عدم موفقیت در شلوغی شما ، هنوز شغل تمام وقت خود را دارید که به عنوان منبع درآمد ثابت به آن تکیه کنید.

اگر تا به حال کسی را می شناسید که برای شروع شلوغی خود تردید داشته باشد ، احتمالاً دلیل آن این است که ترس داشته (یا دارد).

وقتی به آن فکر می کنید ، چگونه می توانید آنها را سرزنش کنید؟ شروع هر کار جدیدی ذاتاً ترسناک است ، به ویژه یک کار جدید – همه ما از شکست و طرد شدن می ترسیم. اما مسئله این است که شما در طول زندگی با این احساسات روبرو خواهید شد. کلید غلبه بر ترس های ما فرار از آنها نیست ، این است که یاد بگیرید چگونه با آنها روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید.

در اینجا هشت نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در پروژه جدید خود حرکت کنید.

1. یک مربی پیدا کنید

کارآفرینانی که دارای یک راهنما هستند تا آنها را راهنمایی کند ، نه تنها رشد بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می کنند ، بلکه در زمینه فعالیت خود به عنوان برترین مجری شناخته می شوند و فعالیت خود را برای مدت طولانی زنده و پایدار نگه می دارند. در حالی که داشتن مربی متخصص در زمینه شما قطعاً ترجیح داده می شود ، این همیشه یک ضرورت نیست ، زیرا بسیاری از مربیان مشتاق دارای دانش زیادی هستند که می تواند به شما در مدیریت شلوغی جدید شما کمک کند.

مربوط: 18 تنش جانبی بدون استرس برای افراد درون گرا

3. اهداف بزرگ را تجزیه کرده و از اهداف کوچک شروع کنید

هدف بزرگ ، مودار و جسورانه (BHAG) که برای شلوغی طرف خود دارید چیست؟ داشتن BHAG برای ملاقات با شلوغی های شما یک مکان عالی برای شروع است ، زیرا به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری خود را با یک چشم انداز هماهنگ کنید ، اما هیچ کارآفرینی BHAG خود را یک شبه یا حتی در طول چند ماه با موفقیت انجام نمی دهد. اکثر آنها حتی پس از چند سال با آن ملاقات نمی کنند.

به جای این که خود را برای نگرانی و ترس از شکست به خاطر عدم دیدار با BHAG آماده کنید ، آن را به اهداف کوچکتر و واقع بینانه ای تقسیم کنید که می توانید برای خود تعیین کنید. این اهداف کوچکتر باید به اندازه کافی واقع بینانه باشند تا بسته به نیازهای شلوغی شما در یک جدول زمانی روزانه ، هفتگی ، دو هفته ای یا ماهانه محقق شود.

تعیین و برآوردن این اهداف کوچکتر نه تنها شما را مجبور می کند که وظایف خود و نحوه انجام آنها را واقعا در نظر بگیرید ، بلکه دستیابی به هر هدف کوچکتر به عنوان تقویت کننده دوپامین عمل می کند که بیشتر به کاهش احساس اضطراب و استرس در مورد شلوغی های جانبی شما کمک می کند.

4. در یک زمان فقط بر یک چیز مسلط باشید

لحظه ای در مورد آن مهارت یا ابزاری که در اختیار دارید و می دانید بهتر از بقیه کار می کنید فکر کنید. چقدر طول کشید تا به آن سطح از تسلط رسیدید؟ از این بهتر ، چند مهارت یا ابزار دیگر دارید که به همان اندازه مشتاق هستید و همچنین اولین مهارت را که قبلاً تسلط داشته اید تکمیل می کند؟

تلاش برای تسلط بر مهارت ها یا ابزارهای متعدد به طور همزمان به شما کمک می کند تا در مورد بسیاری از چیزها به طور همزمان یاد بگیرید ، اما تسلط بر هر چیزی ناگزیر به زمان نیاز دارد ، و کار با این روش به این معنی است که شما سام ندارید



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

3  +  4  =