0

6 نوع وثیقه بازاریابی دیجیتال که باید ایجاد کنید

بازدید 8


ناگفته نماند ، اما مواد بازاریابی شما نباید محدود به تبلیغات مرسوم باشد – به خصوص اگر تجارت شما B2B باشد. مطمئناً ، جلب توجه بخشی از نبرد است ، اما چه اتفاقی می افتد که مشتری احتمالی از وب سایت شما بازدید کند و چیزی غیر از برخی توصیفات محصول و یک صفحه قیمت نبیند؟

آنجا باید بیشتر باشد. شما باید مقداری مواد داشته باشید تا نشان دهید می توانید پیاده روی کنید. نوعی از محتوا که به شما کمک می کند به عنوان وثیقه بازاریابی شناخته می شود ، و می تواند در اشکال و اندازه های مختلف باشد.

در اینجا ، ما درک عمیق تری از این مفهوم پیدا خواهیم کرد و پنج قالب مهم وثیقه بازاریابی را که می توانید برای کمک به ایجاد مشروعیت و تکمیل تلاش های فروش خود استفاده کنید ، مرور خواهیم کرد.

اکنون بارگیری کنید: بیش از 150+ الگو برای ایجاد محتوا [Free Kit]

در وهله اصلی خود ، وثیقه بازاریابی راهی برای آگاهی دادن به افراد احتمالی است که می دانید از چه چیزی صحبت می کنید. قرار نیست به اندازه تبلیغات معمولی پر زرق و برق باشد. در ایجاد وثیقه بازاریابی ، اولویت اول شما معمولاً جلب توجه نیست – حفظ و تقویت آن است.

در بیشتر موارد ، چشم اندازهایی که به وثیقه بازاریابی شما نگاه می کنند در مورد شرکت شما کنجکاو هستند ، اما ممکن است از نزدیک با شما یا آنچه شما ارائه می دهید آشنا نباشند. وثیقه بازاریابی خوش ساخت می تواند آنها را راحت کند. این می تواند به ایجاد نوعی اعتماد لازم برای شروع و تداوم ارتباط با مشتری کمک کند.

حال ممکن است از خود بپرسید که وثیقه بازاریابی به طور کلی با مواد بازاریابی چه ارتباطی دارد؟ سؤال خوبی بود.

مواد بازاریابی در مقابل وثیقه بازاریابی

به طور کلی ، تفاوت بین مطالب بازاریابی و وثیقه های بازاریابی به دلیل گویا نبودن نشان می دهد. در حالی که سایر مواد بازاریابی ممکن است به صراحت به خواننده بگویند چرا بهترین شرکت یا پیشنهاد آنها است ، وثیقه بازاریابی معطوف به نشان دادن بهترین شرکت یا پیشنهاد آنها است.

به همین دلیل وثیقه بازاریابی تمایل دارد تا حدی ظرفیت آموزشی داشته باشد. هنگامی که به درستی انجام شد ، ماهیت آموزنده قالب به شما امکان می دهد خود را از رقابت جدا کنید و به شما اجازه می دهد درک گسترده ای از صنعت خود را که ممکن است دیگران در فضای شما ارائه ندهند ، به نمایش بگذارید.

اگر تمام مطالب بازاریابی شما فقط مختص صحبت کردن در مورد محصول یا خدمات شما باشد ، خود را کوتاه می فروشید. هنگامی که افراد احتمالی تصمیم به خرید می گیرند ، آنها فقط به آنچه برای فروش نمی پردازند نیستند بلکه آنها شرکت شما را به عنوان یک کل در نظر می گیرند.

آنها می خواهند بدانند كه توسط یك سازمان ذی صلاح ، توانمند و آگاه مورد مراقبت قرار خواهد گرفت كه می توانند برای رفع هرگونه مشكل و نگرانی در صورت بروز به آنها اعتماد كنند. ایجاد وثیقه بازاریابی متفکرانه یکی از راه های کمک به این هدف است.

1. پست های وبلاگ

تولید وثیقه بازاریابی خوب معمولاً به منزله ارائه مداوم ارزش برای مخاطبان شما است. یکی از انجمن های بهتر برای ایجاد و تبلیغ نوع مطالبی که این کار را به طور مداوم انجام می دهد ، وبلاگ شرکت با حفظ و نگهداری است.

این به شما امکان می دهد تلاش های فروش خود را با بینش مفید و درگیر کردن مخاطب – هدایت ترافیک به وب سایت خود و ایجاد هدایت از طریق مشاوره عملی ، تخصص و سرگرمی. در زیر چند نمونه از وبلاگ وب سایت HubSpot آورده شده است.

مثال ارسال بلاگ

وثیقه بازاریابی دیجیتال مثالی از پست های وبلاگ در وبلاگ وب سایت HubSpots

منبع تصویر

مانند هر نوع وثیقه بازاریابی موثر ، پست های خوب وبلاگ می توانند اقتدار صنعت شما را ارائه دهند. شما می خواهید نشان دهید که از روند صنعت آگاه هستید و از تفاوت های ظریف فضای خود می فهمید – دائماً بیرون کشیدن محتوای مفید و با کیفیت بالا می تواند به شما کمک کند و باعث راحتی چشم انداز شما شود.

با در نظر داشتن همه این مزایا ، جای تعجب نیست که بازاریابان وبلاگ ها را به عنوان دومین شکل اصلی رسانه های مورد استفاده در استراتژی محتوای خود در یک رتبه بندی می کنند نظر سنجی اخیر HubSpot.

2. کتابهای الکترونیکی

کتاب های الکترونیکی از این نظر مانند پست های وبلاگ هستند که باید اقتدار صنعت را از طریق مشارکت پیش بینی کنند ، اما طولانی تر ، عمیق تر و کمتر هستند میان وعده از محتوای معمولی وبلاگ. این نوع وثیقه بازاریابی به طور کلی چشم اندازهایی را با علاقه شدید به صنعت شما جذب می کند. در زیر چند نمونه از HubSpot آورده شده است.

مثال کتاب

کتابهای الکترونیکی وثیقه دیجیتال

منبع تصویر

از برخی جهات ، می توان یک کتاب الکترونیکی را به یک پست وبلاگ گسترده یا چند پست وبلاگ متصل کرد. مانند محتوای وبلاگ ، یک کتاب الکترونیکی به طور کلی شامل زبان قابل دسترسی و مشاوره مستقیماً عملی است.

در بسیاری از موارد ، کتابهای الکترونیکی قابل بارگیری هستند و تنها در ازای دریافت اطلاعات تماس با مشتری می توان به آنها دسترسی داشت – و این آنها را به وسیله ای قدرتمند برای تولید سرب تبدیل می کند.

مهم نیست که شرکت شما در کجا قرار دارد ، شما به احتمال زیاد منابع و دانش لازم را دارید تا دانش خاص صنعت خود را به یک کتاب الکترونیکی متفکر هدایت کنید. به یاد داشته باشید ، وثیقه بازاریابی شما باید به گونه ای طراحی شود که اعتماد به نفس را برای مشتریان و مشتریان ایجاد کند.

اگر می توانید کتابهای الکترونیکی را تقویت کنید تا به طور قابل اعتماد دانش آنها را در مورد صنعت خود تقویت کنید ، می توانید هنگام خرید محصول یا خدمات شما ، آنها را متقاعد کنید که در دست خوب هستند.

3. مطالعات موردی

مطالعات موردی اسنادی خاص ارائه می دهند که جزئیات نحوه موفقیت مشتریان در نتیجه استفاده از محصول یا خدمات شما را مشاهده می کنند. این قالب با دو فرم قبلی متفاوت است از این جهت که هرگز محصول عرفانی نیست. در زیر مثالی از HubSpot آورده شده است.

نمونه مطالعه موردی

وثیقه بازاریابی نمونه موردی مشتری HubSpots تالار مشاهیر راک اند رول

منبع تصویر

هر مطالعه موردی با همکاری مشتری رضایت انجام می شود. این نوعی تبلیغات متقابل است که نشان می دهد محصول یا خدمات شما در عمل چگونه است – یک نقشه راه که به شما امکان می دهد تصور کنید چه کاری می توانید برای تجارت آنها انجام دهید.

مانند تقریباً هر مثال دیگری در این لیست ، مطالعات موردی نیز آموزشی است. آنها از طریق یک مثال فعال ، توضیحات دقیق تری در مورد نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما ارائه می دهند. همچنین راهی دیگر برای اعتماد سازی است.

اگر می توانید به مشتریان معتبری اشاره کنید که مایل به کسب و کار شما با جزئیات گسترده هستند ، می توانید اعتبار شرکت خود را به عنوان یک سازمان مستحکم و با دانش با یک محصول یا خدمات که نتایج را ارائه می دهد ، تقویت کنید.

4. توصیفات

توصیفات در واقع مطالعات موردی متراکم و قابل انعطاف است. بسیاری از – اگر بیشتر آنها نباشد – فرصت و علاقه ای ندارند که به مطالعه موردی کامل بپردازند. اگر می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، مجبورید محتوای سریع ضربه ای تهیه کنید که آنها بتوانند منفعلانه به آنها نگاه کنند. توصيه ها مي توانند اين كار را انجام دهند. در زیر مثالی از HubSpot آورده شده است.

نمونه گواهی

گواهی وثیقه بازاریابی

منبع تصویر

این گواهی بهترین روش قالب را دنبال می کند. این از نظر بصری جذاب است ، مشخصاً چه کسی پیشنهاد را ارائه می دهد و مزایای خاص را ذکر می کند – نمونه ای خوب از وثیقه بازاریابی مناسب ، آموزنده و به راحتی قابل هضم. در نهایت ، یک گواهی خوب به مشروعیت شرکت کمک می کند و در عین حال مشتریان بالقوه را برای کاوش بیشتر در مورد محصول مورد تبلیغ خود ترغیب می کند.

5. White Papers

مقاله سفید گزارشی متقن ، معتبر و عمیق درباره یک موضوع خاص است. به طور کلی ، یکی از این اسناد مشکلی را ایجاد می کند و راه حلی برای آن ارائه می دهد.

معمولاً فنی تر و کمتر از کتاب الکترونیکی در دسترس است. این به منظور جلب جمعیتی است که از نزدیک با صنعت شما درگیر یا علاقه مند به صنعت شما هستند – مخاطبانی که به طور طبیعی ممکن است با موضوع اصلی سند روبرو شوند.

کاغذهای سفید نباید محصول مهم باشند. بهترین کار این است که آنها را عینی و آموزشی نگه دارید. همانطور که گفته شد ، مباحثی که انتخاب می کنید باید مربوط به شرکت یا فضای شما باشد.

این نوع وثیقه نیز باید کاملاً تحقیق شود ، با اندیشه ای قالب بندی ، صیقل داده شود و با لحنی جدی نوشته شود. این بدان معناست که هیچ زبانی پر زرق و برق ندارید و یا حیله های زیبا. در زیر چند نمونه از عناوین HubSpot’s آورده شده است گزارش دیگری از وضعیت بازاریابی نیست.

نمونه کاغذ سفید

کاغذ سفید وثیقه بازاریابی

منبع تصویر

همانطور که مدام ذکر می کنم ، هر قالب ذکر شده در این مقاله تا حدودی متناسب با اقتدار پروژه است – مقاله سفید خالص ترین نمونه آن روند است. این یک فنی سندی که برای نشان دادن است فنی دانش به جمعیت با فنی قدرت

6. فیلم های توضیح دهنده

توضیحات فیلم – متداول ترین نوع ویدیوها – یک روش عالی برای جذب زبان آموزان بصری است. اینها برای ارائه توضیحات سریع و آسان در مورد یک محصول ، خدمات یا موضوعی مرتبط با صنعت شما طراحی شده اند ، اینها به شرکت شما کمک می کند تا تخصص ایجاد کند و اعتماد مخاطبان خود را جلب کند.

طول آنها به طور کلی بین 30 تا 90 ثانیه است که به یک متن نوشته شده با 200 کلمه یا کمتر تبدیل می شود. این نوع وثیقه را اغلب می توان در صفحه اصلی وب سایت ، صفحه های فرود ، صفحات برجسته محصول و حساب های شبکه های اجتماعی مشاهده کرد. در زیر مثالی از HubSpot آورده شده است.

توضیح مثال فیلم

فیلم توضیح دهنده روشی سریع و به یادماندنی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان است. این می تواند تفاوت بین خرید محصول و عدم خرید آن یا اشتراک در صفحه YouTube شما و موارد دیگر باشد.

برای الهام گرفتن ، بررسی کنید 17 نمونه از فیلم های توضیح دهنده افسانه.

آماده ایجاد وثیقه بازاریابی خود هستید؟

وثیقه بازاریابی خوش ساخت می تواند به شما در رقابت شما کمک کند. این نه تنها وسیله نقلیه بسیار خوبی برای تولید سرب است ، بلکه می تواند عنصر اقتدار و اطمینان را به شما ارائه دهد تا مشتریان بالقوه راحت تر و متمایل به خرید از شما شوند. اگر شرکت شما آن را تولید نمی کند ، یکی از قالب های ذکر شده در بالا را امتحان کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2013 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

الگوهای محتوا



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

6  +  2  =