0

6 مدیر استخدام وزن می کنند

بازدید 18


کاریابی مدرن فوق العاده رقابتی است ، و فن آوری آسان کرده است که رزومه و برنامه شغلی شما نادیده گرفته شود و قبل از اینکه به مصاحبه برسید ، کنار گذاشته شود.

خوشبختانه ، فن آوری است همچنین اینجا برای کمک دیگر الگویی برای نحوه درخواست شغل وجود ندارد – می توانید از رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و حتی کمپین های تعاملی برای جلب توجه نام خود توسط یک استخدام کننده استفاده کنید.

یک قالب رزومه که ممکن است در نظر نگرفته باشید؟ اینفوگرافیک ها اینفوگرافیک بسیار جذاب و جذاب بصری که مهارت ها و مهارت های شما را توضیح می دهد ، ممکن است به شما کمک کند تا در میان افراد برجسته شوید و هنگام درخواست کار به عنوان نمونه کار استفاده کنید.Now اکنون بارگیری کنید: 15 الگوی رایگان اینفوگرافیک

توجه به این نکته مهم است که رزومه اینفوگرافیک برای همه برنامه های شغلی مناسب نخواهد بود. اگر رزومه ای را در این قالب از طریق an ارسال کنید سیستم خودکار، اگر این فناوری قادر به خواندن اطلاعات بصری نباشد ، می توانید خود را رد صلاحیت کنید ، بنابراین بهتر است به قالبی که در آگهی استخدام تعیین شده است پایبند باشید.

علاوه بر این ، اگرچه رزومه اینفوگرافی ممکن است ایده خوبی برای نقش بیشتر مرتبط با طراحی باشد ، اما برای اکثر نقش های غیرطراحی احتمالاً ایده خوبی نیست. در اینجا ، ما آنچه شش مدیر استخدام در مورد رزومه اینفوگرافیک می گویند – به علاوه ، چگونگی ساختن یکی برای خود را کشف خواهیم کرد.

نحوه ساخت رزومه اینفوگرافیک

1. با یک ساختار خوب شروع کنید.

شما می خواهید این کار را با فهمیدن اینکه از کدام وسیله برای ایجاد اینفوگرافیک خود استفاده می کنید شروع کنید. شما می توانید یکی از آنها را در Powerpoint ایجاد کنید یا از الگوهای رزومه اینفوگرافیک از پیش ساخته شده در یک وب سایت طراحی مانند استفاده کنید بوم یا انتقام جویی.

پس از انتخاب ابزار خود ، می خواهید ساختار خوبی را شناسایی کنید. آیا می خواهید نام خود و یک توضیح مختصر در بالای صفحه داشته باشید؟ آیا ترجیح می دهید قسمت آموزش را در ابتدا یا انتها قرار دهید؟ آیا می خواهید موقعیت های قبلی را وارد کنید یا فقط روی موقعیت فعلی تمرکز می کنید؟

علاوه بر این ، ممکن است بخواهید بفهمید که آیا تمرکز بیشتری روی آیکون ها و تصاویر یا داده ها دارید.

به عنوان مثال ، نگاهی به تفاوت این دو Venngage بیندازید الگوهای رزومه اینفوگرافیک:

الگوی رزومه اینفوگرافیکالگوی رزومه اینفوگرافیک

در اولین مثال Kyle Fisher ، خواهید دید که او این ساختار را ایجاد کرده است بنابراین فضای سفید زیادی وجود دارد. وی همچنین مهارت های خلاقانه و نرم افزاری را برجسته کرده و فضا را برای سرگرمی ها برجای گذاشته است.

از طرف دیگر ، در مثال دوم لیندا جکسون ، خواهید دید که مهارت های فنی و آموزش بیشتر فضای رزومه را به همراه تجربه کاری در پایین اشغال می کند.

هنگام مقایسه این دو رزومه اینفوگرافیک ، خواهید دید که ساختار بسیار متفاوت است. به همین ترتیب ، نقشی را که برای آن استفاده می کنید و اطلاعات مهم برای نشان دادن در رزومه خود را در رابطه با نقش در نظر بگیرید – و می توانید از آن بگذرید.

2. هر آنچه را می خواهید در رزومه اینفوگرافیک خود بگنجانید ، یادداشت کنید.

هنگامی که سازه ای را انتخاب کردید ، رزومه موجود را بلند کرده و تمام مواردی را که می خواهید به رزومه اینفوگرافیک منتقل کنید ، یادداشت کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید رزومه اینفوگرافیک شما از نظر داده ها سنگین باشد ، چند معیار اصلی مربوط به نقش فعلی خود را بنویسید ، مانند “43٪ رشد سالانه” یا “12٪ افزایش MRR”. طراحی رزومه اینفوگرافیک خود ساده تر است اگر بدانید که چه مواردی را باید وارد کنید.

3. یک رنگ بندی خوب انتخاب کنید.

طرح رنگی منسجم یکی از ملفه های مهم هر طراحی خوب است و از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از رنگهای تمیز و مکمل – مانند سفید ، سیاه و نارنجی یا زرد و مایل به زرد – را در نظر بگیرید تا رزومه خود را برجسته کند بدون اینکه خیلی باعث حواس پرتی شود.

4- یک بازکن محکم داشته باشید.

این بهترین روش برای هر فرد است از سرگیری، اما به خصوص برای یک اینفوگرافیک ، شما می خواهید با یک بازکن خوب و قدرتمند شروع کنید. به عنوان مثال ، در مثال های زیر قرار داده ام: “الون فارغ التحصیل پرشور ، خلاق و رانده با تجربه رهبری و مهارت های ارتباطی قوی.”

در نهایت ، باز کننده شما ارزش پیشنهادی شماست – چه چیزی خواهد بود شما به نقشی که مدیر استخدام در جاهای دیگر نمی تواند پیدا کند؟

5- از اصول طراحی مناسب استفاده کنید.

سرانجام ، یک رزومه اینفوگرافیک باید از اصول طراحی همان موارد دیگر استفاده کند.

این شامل:

  • پدید آوردن تعادل، یا از طرح های متقارن یا نامتقارن استفاده کنید.
  • اهرمی تضاد برای برجسته کردن عناصر خاص
  • استفاده كردن جنبش برای ایجاد یک روایت و ارائه یک تجربه کاربری با کیفیت بالا.
  • اطمینان حاصل کنید که آنجا وجود دارد وحدت در طراحی شما – یعنی عناصر ترکیب شما با هم توافق دارند.

نگاهی بیندازید هر آنچه در مورد اصول و انواع طراحی باید بدانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصول طراحی

6 نظر مدیران استخدام در مورد رزومه اینفوگرافیک

برای کشف اینکه – اگر هرگز – رزومه های اینفوگرافیک ایده خوبی است ، من با چند استخدام کننده HubSpot تماس گرفتم تا نظر آنها را بگیرم.

کنی نستله ، یک عضو HubSpot G&A ، به من گفت: “من شخصاً عاشق رزومه های اینفوگرافیک هستم. این متفاوت از رزومه معمولی شما است و از نظر چشم آسان است.”

نستله اضافه می کند ، “من گرافیک های مشترک کاندیدا را در مورد انواع نقش هایی که پشتیبانی کرده اند و همچنین معیارهای مربوط به نقش فعلی آنها را داشته ام.”

دون براون ، مدیر اجرایی استخدام در HubSpot ، نظر نستله را تکرار می کند و به من می گوید: “من عاشق این هستم که نامزدها از اینفوگرافیک به عنوان فرصتی برای برجسته کردن توانایی های خلاقانه یا طراحی خود استفاده کنند.”

با این حال ، وی از نامزدها می خواهد اطمینان حاصل کنند که طرح آنها تمیز و به راحتی قابل هضم است. “باید به گونه ای قالب بندی شود که آنرا ایجاد کند فقط “به راحتی می توان به عنوان یک رزومه معمول آن را خواند ،” براون توصیه می کند. “اگر داوطلب انتخاب کند این مسیر را طی کند ، جریان اطلاعات و نحوه ارائه آن بسیار مهم است.”

هر استخدام کننده احساس نمی کند که اینفوگرافی ایده خوبی است. به عنوان مثال ، استخدام کننده فنی سارا مگنر می گوید ، “من می توانم ببینم که چرا افرادی که متقاضی نقش های طراحی ، بازاریابی یا مارک هستند می توانند از اینفوگرافی برای جدا کردن خود استفاده کنند ، اما من همیشه آنها را کمی حواس پرت می کنم. به علاوه ، گرافیک می تواند محتوای واقعی رزومه را از بین ببرد. “

مگنر می افزاید: “من رزومه ای آسان برای خواندن را ترجیح می دهم به کارنامه زیبا.

Tríona O’Sullivan ، استخدام کننده جهانی بازاریابی HubSpot ، با مگنر موافق است که رزومه اینفوگرافیک معمولاً ایده خوبی نیست. او به من گفت ، “دیدن جنبه خلاقیت می تواند عالی باشد ، اما گاهی اوقات یک داوطلب می تواند آنقدر وقت را برای طراحی الگو بگذراند که اطلاعات اصلی را از دست بدهد ، جزئیات مطابقت نداشته باشد ، یا املا و دستور زبان واضح است. در ترکیب. “

اوسالیوان اضافه می کند ، “با توجه به اینکه امروز بازار کار چقدر رقابتی و شلوغ است ، اطمینان از اینکه رزومه شما آسان بررسی می شود و تجربیات و دستاوردهای شما را به طور واضح و سریع بیان می کند ، مهم تر است ، زیرا این همان چیزی است که کسی در ابتدا به دنبال آن خواهد بود بررسی می کند. “

آملیا توول ، رئیس HubSpot ، مدیر زیرساخت برند و مدیر تیم طراحی ، با تیم طراحی خود در مورد محاسن احتمالی رزومه اینفوگرافیک صحبت کرد ، اما موافق است که این معمولاً ایده خوبی نیست. توول به من گفت ، “اگر به هدف رزومه فکر کنم ، این سندی است که مخاطب مورد نظر شما می خواهد در اسرع وقت اسکن کند تا اطلاعات را به روشی کارآمد بدست آورد. اگر قالب را به شدت تغییر دهید ، شاید بیشتر مجبور شوید بار شناختی برای یک استخدام کننده شلوغ که فقط سعی در محدود کردن تعداد قابل توجهی از متقاضیان دارد. “

علاوه بر این ، توول به من گفت که اگر یک شرکت بزرگ از نرم افزار برای اسکن رزومه استفاده می کند ، تغییر طرح ممکن است منجر به غیرممکن بودن رزومه برای اسکنر شود.

در نهایت ، او معتقد است که اینفوگرافیک ها معمولاً عاقلانه نیستند ، مگر اینکه متناسب با شغلی باشد که شما برای آن درخواست می کنید: “اگر این یک سازمان بزرگ به اندازه HubSpot باشد ، ممکن است با تغییر فرمت فراتر از آنچه انتظار می رود ، به پای خود شلیک کنید. اما اگر این باشد یک آژانس کوچک که فقط بر طراحی متمرکز است ، برجسته بودن ممکن است مفید باشد. “

توول می افزاید: “بدون شک اینفوگرافیک برای اینفوگرافیک روز خود را پشت سر گذاشته است ، بنابراین در این صورت ، شاید بخواهید چیز جدیدی تصور کنید.”

سرانجام ، برخی از استخدام کنندگان وجود دارند که لزوماً به یک روش یا روش دیگر اهمیتی نمی دهند. همانطور که اریکا ماتوس ، کارمند بازاریابی HubSpot به من گفت ، “من واقعاً برایم مهم نیست که یک رزومه چگونه به نظر می رسد – در عوض ، من به محتوا نگاه می کنم و مطمئن می شوم که آنها تجربه ای دارند که مطابق با آنچه من به دنبال آن هستم. همیشه چیزی را که از نظر بصری جذاب است دوست دارم ، اما اگر من نتوانم به طور واضح تجربه واقعی داوطلب را بسنجم ، به آنها کمک نمی کند تا شغل خود را بدست آورند. “

تنها درصورتی که بخواهید برای این نقش منطقی باشد ، می خواهید یک رزومه اینفوگرافیک ایجاد کنید. اگر نقش مربوط به طراحی باشد ، یک رزومه اینفوگرافیک می تواند به شما کمک کند برخی از مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

با این حال ، حتی اگر این نقش مربوط به طراحی باشد ، برخی از خطرات مرتبط با رزومه های اینفوگرافیک وجود دارد – از جمله مشکل در بارگیری یا مشاهده در دستگاه ها ، و عناصر طراحی باعث می شود که از خود رزومه کم شود.

به همین دلیل ، شما ممکن است روش های دیگری را برای نمایش مهارت های خود در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اوسالیوان به من گفت ، “در حالی که من عاشق رزومه کاری فوق العاده خلاقانه اینفوگرافی نیستم ، من عاشق این هستم که کسی با پرتفوی یا وب سایت خود پیوند برقرار کند. اگر بخواهم برای 99٪ از آنها پیوند برقرار کنم ، می روم و آن را بررسی می کنم. “

اگر شما انجام دادن برای ایجاد رزومه اینفوگرافیک ، برای الهام گرفتن به چند نمونه از این نمونه ها نگاهی بیندازید.

نمونه های رزومه اینفوگرافیک

1. رزومه رنگارنگ و گرافیکی سنگین اینفوگرافیک.

رزومه ای که در زیر ایجاد کردم از تصاویر و اعداد زیادی برای برجسته سازی اطلاعات مربوطه استفاده می کند. به عنوان مثال ، یک نمودار برای نمایش پست های وبلاگ من نوشته شده است که در صفحه اول Google جایگاهی کسب کرده است. یک “12” بزرگ برای برجسته کردن سالهای تولید محتوا در زیر کمربند من وجود دارد. و حتی تصویری از 10 شکل چوب برای نشان دادن فردیت من وجود دارد.

مثال 1 برای رزومه اینفوگرافیکدر نظر بگیرید که چگونه می توانید از یک قلم و یک پالت رنگ مکمل برای ایجاد یک اینفوگرافیک مشابه استفاده کنید. من این یکی رو با استفاده از یکی از HubSpot طراحی کردم الگوهای رایگان اینفوگرافیک، بنابراین در صورت تمایل می توانید همان مورد را با استفاده از الگوها نیز ایجاد کنید.

2. رزومه اینفوگرافیک سنگین با داده ها.

در رزومه اینفوگرافیک زیر (همچنین با استفاده از ایجاد شده است الگوهای HubSpot) ، خواهید دید که من بیشتر دستاوردهای خود را با استفاده از داده ها برجسته کرده ام – مانند رشد 45٪ در سال ، 1400 مشترک اضافی یا 24،000 ساعت مدیریت مهلت ها.

من همچنین از آیکون های صورتک ، مداد و نقاش استفاده کردم تا برخی از مهارت های خود را در شکل بصری تر نشان دهم.

مثال 2 برای رزومه اینفوگرافیک

شما چی فکر میکنید؟ آماده هستید که رزومه خود را به سطح بعدی برسانید؟ برخی از الگوهای شروع را در زیر بگیرید.

دعوت به عمل جدید



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

1  +    =  5