0

6 برنده شدن در مانترا برای کارآفرینان اولین بار

بازدید 6


5 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

من به عنوان یک مربی ، بازاریاب ، نویسنده و داستان سرای تجاری ، همراه با حضور موفق به عنوان یک کارآفرین ، این سوال را بارها از من پرسیده شده است: “آیا می توانید مهمترین مانتراها را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین اولین بار موفق به اشتراک بگذارید؟”

در اینجا نیمی از توصیه های من برای ایجاد یک کسب و کار جدید موفق آورده شده است:

1. زمان بندی همه چیز است

بسیاری از مردم فکر می کنند که پول و ایده خوب تنها چیزی است که برای ایجاد یک شرکت موفق جدید لازم است. پول کمک می کند ، اما کمبود آن لزوماً نیست در غیر این صورت دلیل جدیدی برای موفقیت یا شکست است کارآفرینان با جیب های عمیق یا استارت آپ ها با پول نقد شلوغ می شوند هرگز شکست خورده اند

البته ، داشتن ایده و پول خوب در هنگام شروع کار در بانک کمک می کند ، اما از نظر واقعی مهمترین چیز ، زمان مناسب است ، به ویژه برای مشاغل fintech ، martech ، edtech ، retailtech ، healthtech ، foodtech ، autotech و cleantech.

بیایید سناریویی را تصور کنیم که در آن شما یک ایده تجاری درخشان نظری ، یک مدل قوی ، یک تیم قابل توجه و بودجه کافی داشته باشید. اما اگر آن ایده بزرگ ، محصول یا خدمات زودتر از زمان خود باشد یا خیلی زود بیاید و مصرف کنندگان برای آن آماده نباشند ، پذیرش به سادگی اتفاق نخواهد افتاد. متناوباً ، اگر آنها عقب از زمان باشند یا در یک بازار کاملاً رقابتی خیلی دیر به بازار بیایند ، به همین ترتیب مبارزه خواهید کرد. اگر زمان بندی را درست انجام دهید ، توانایی این را دارید که چند مورد دیگر را نیز اشتباه بگیرید.

2. بهترین ایده های جدید را داشته باشید

مفاهیم جدید کسب و کار به مفاهیمی گفته می شود که راه حلی برای مشکلات ارائه می دهند یا نیازهای برآورده نشده یا تأمین نشده مصرف کنندگان را برآورده می کنند. نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که ایده تنها در صورتی موفق است که افراد مایل به پرداخت هزینه محصولات یا خدمات مرتبط با آن ، راه حل های حل مسئله ، اشتیاق ، هدف ، مهارت و تخصص باشند.

3. ابتدا درست استخدام کنید ، سپس یک تیم بسازید

یک شرکت موفق پیرامون یک تیم توانمند یا قدرتمند ساخته شده است و این به معنای استخدام درست است. کارآفرینان تیزهوش کسانی را که از روشنی ، زرنگ و با استعداد بیشتری نسبت به خود برخوردارند استخدام می کنند. و آنها فقط برای مهارت یا تجربه استخدام نمی كنند ، بلكه افرادی را می آورند كه سازگار ، راه حل مدار ، دور اندیش ، مفید ، مایل به یادگیری ، یادگیری و یادگیری مجدد هستند و می توانند با هرج و مرج و ابهام كنار بیایند. برای این اهداف ، قدرت شخصیت یک ویژگی مهم است. اگر فردی شکست ، طرد ، سختی ، بحران یا عقب نشینی را به بازگشت یا فرصتی برای رشد و تغییر تبدیل کرده است ، او را استخدام کنید! مهارت ها طلایی هستند ، اما انعطاف پذیری پلاتین است.

کسب و کارهای خارق العاده به درخشش فردی متکی نیستند. آنها از خرد جمعی اعضای تیم خود بهره می گیرند. با راه اندازی مشاغل از طریق چنین تیمی ، زمان بیشتری را صرف آنچه در آن مهارت دارید می کنید ، مهارت های جدید را توسعه می دهید و درآمد بیشتری کسب می کنید.

مربوط: 5 مرحله حیاتی ساخت یک تیم

4. فروش روابط قلب یک تجارت موفق است

فروش حیات حیات است کارآفرینی، و فروش است رابطه ای و نه معاملاتی به یک تجارت کمک کنید تا ارتباط معناداری با مشتری یا مشتری ایجاد کند و آنها را به بازاریابی دهان به دهان تبدیل کند. فروش روابط باید مرکز مطلق کاری باشد که شرکت شما هر روز انجام می دهد.

از طریق ارائه محصولات یا خدمات ، به زندگی مشتری یا مشتری خود ارزش بیفزایید. این ممکن است به معنای تهیه محتوای مربوطه ، دستیابی با مشاوره متناسب ، رفع ایرادات ، ایجاد یک ارزشمند باشد



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

21  +    =  29