0

50 راهنمای مشاغل محلی آنلاین

بازدید 18


این روزها تبلیغ یک مشاغل محلی آسان نیست.

این که بخاطر اشباع بیش از حد یا الگوریتم های پیچیده موتور جستجو باشد ، بسیار آسان است که احساس کنید هیچ کس در نتایج جستجوی محلی شغل شما را پیدا نمی کند.

خوشبختانه ، یک راه آسان برای بهبود محلی شما وجود دارد سئو. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تجارت خود را در فهرست های کسب و کار آنلاین مانند Yellow Pages ، Manta و موارد دیگر وارد کنید. این استنادات ساختمان نامیده می شود ، و یک قطعه مهم از یک است استراتژی بازاریابی محلی.

→ اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [Free Kit]

امروز ، Google بسیار بیشتر خود را بین وب سایت های تجاری محلی و تجاری قرار می دهد. برای اثبات ، شما نباید بیشتر از Google برای کسب و کار من جستجو کنید ، صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP)، قطعه های ویژه و مهمتر از همه بسته های محلی.

با ساختن استنادات ، می توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی افراد به دنبال مشاغلی مانند شما در منطقه خود هستند ، در این بسته های محلی ظاهر می شوید. به نظر می رسد فهرست های مشاغل مربوط به گذشته است ، اما آنها راهی عالی برای رشد حضور شما در اینترنت هستند.

می توانید با قرار دادن NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن) مشاغل محلی خود در فهرست راهنما ها ، سایت های لیست مشاغل آنلاین و سایت های استنادی ، قابلیت مشاهده را بهبود بخشید. گذشته از بهبود خود سئو محلی، اینها همچنین می توانند رتبه بندی شما در موتورهای جستجو را بهبود بخشند زیرا لیست ها معمولاً به سایت شما پیوند می یابند.

مطمئن شوید که لیست شرکت شما اطلاعات زیر را به محض افزودن به فهرست ، در اختیار داشته باشد:

  • NAP سازگار. اگر کسب و کار خود را در چندین سایت لیست کسب و کار اضافه یا به روز می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات شرکت را در هر فهرست ارائه می دهید.
  • پیوندی به وب سایت شما. لینک های برگشتی – که به عنوان لینک های ورودی نیز شناخته می شوند – برای رتبه بندی دامنه وب سایت شرکت شما بسیار مهم هستند. افزودن a را در نظر بگیرید لینک ردیابی در انتهای این URL نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید ببینید که وب سایت شما به طور خاص از دایرکتوری های تجاری که به آن لینک می دهند بازدید می کند.
  • شرح شرکت. اطمینان حاصل کنید که شرح مفصلی از تجارت خود داشته باشید که نشان دهنده رسالت ، فرهنگ و ارزشهای سازمان شما باشد.
  • چند رسانه ای. با یک عکس یا فیلم از دفتر کارتان ، کارمندان یا کارهای روزمره کاری خود ، به جستجویان شرکت طعم بصری کسب و کار خود را بدهید.

بسیاری از سایت های لیست کسب و کار خاص مکان خاص و خاص صنعت وجود دارد که می توانید داده های خود را در آن ارسال کنید. برای شروع تجارت محلی خود را ارتقا دهید، با این حال ، شما باید با سایت های بزرگ شروع کنید و راه خود را به سمت دایرکتوری های جذاب تر ادامه دهید.

اول ، بیایید فهرست های برتر کسب و کار رایگان را مرور کنیم.

راهنماهای آنلاین برای مشاغل محلی

  1. صفحات فیس بوک (رتبه دامنه = 100)
  2. اینستاگرام برای تجارت (رتبه بندی دامنه = 99)
  3. Google برای کسب و کار من (رتبه بندی دامنه = 98)
  4. فهرست شرکت LinkedIn (رتبه بندی دامنه = 98)
  5. نقشه های اپل (رتبه بندی دامنه = 97)
  6. Yelp (رتبه بندی دامنه = 94)
  7. بینگ (رتبه بندی دامنه = 93)
  8. فهرست راه حل های HubSpot (رتبه بندی دامنه = 93)
  9. دفتر تجارت بهتر (رتبه بندی دامنه = 93)
  10. MapQuest (رتبه بندی دامنه = 92)
  11. چهارگوش (رتبه بندی دامنه = 91)
  12. یاهو محلی (رتبه بندی دامنه = 91)
  13. Thumbtack (رتبه بندی دامنه = 90)
  14. صفحات زرد (رتبه بندی دامنه = 90)
  15. آنجی ، لیست FKA Angie (رتبه بندی دامنه = 91)
  16. بعدی (رتبه بندی دامنه = 87)
  17. مانتا (رتبه بندی دامنه = 87)
  18. حلقه بازرگان (رتبه بندی دامنه = 85)
  19. YellowBook.com (رتبه بندی دامنه = 82)
  20. دایرکتوری تجاری Dun & Bradstreet (رتبه بندی دامنه = 80)
  21. Local.com (رتبه بندی دامنه = 79)
  22. داغ قورباغه (رتبه بندی دامنه = 79)
  23. ChamberofCommerce.com (رتبه بندی دامنه = 79)
  24. 2 پیدا کردن محلی (رتبه بندی دامنه = 46)
  25. EZlocal (رتبه بندی دامنه = 78)
  26. Brownbook.net (رتبه بندی دامنه = 77)
  27. eLocal.com (رتبه بندی دامنه = 77)
  28. میادین شهر (رتبه بندی دامنه = 76)
  29. من شروع میکنم (رتبه بندی دامنه = 75)
  30. صفحات تجارت الکترونیکی (رتبه بندی دامنه = 75)
  31. BOTW (رتبه بندی دامنه = 74)
  32. Neustar Localeze (رتبه بندی دامنه = 73)
  33. صحبت کرد (رتبه بندی دامنه = 72)
  34. GoLocal247 (رتبه بندی دامنه = 72)
  35. تماس بگیرید (رتبه بندی دامنه = 71)
  36. n49.com (رتبه بندی دامنه = 71)
  37. فقط فرود آمد (رتبه بندی دامنه = 71)
  38. Tuugo.us (رتبه بندی دامنه = 71)
  39. لاکارت (رتبه بندی دامنه = 71)
  40. Hub.biz (رتبه بندی دامنه = 70)
  41. Cylex آمریکا (رتبه بندی دامنه = 70)
  42. سایبو (رتبه بندی دامنه = 70)
  43. Fyple.com (رتبه بندی دامنه = 65)
  44. Opendi.us (رتبه بندی دامنه = 65)
  45. زرد. جای (رتبه بندی دامنه – 64)
  46. هاکلبری من (رتبه بندی دامنه = 62)
  47. ExpressBusinessDirectory.com (رتبه بندی دامنه = 62)
  48. Bizhwy.com (رتبه بندی دامنه = 61)
  49. USdirectory.com (رتبه بندی دامنه = 56)
  50. Finduslocal.com (رتبه بندی دامنه = 50)

روش شناسی

ما از چند پارامتر برای تعیین اینکه کدام دایرکتوری ها آن را وارد لیست می کنند استفاده کردیم.

رتبه بندی دامنه

رتبه بندی دامنه نمره ای است که به وب سایت ها داده می شود تا نشان دهد رتبه آنها در Google بر اساس مشخصات لینک لینک آنها خوب است. حداقل امتیاز 0 و حداکثر نمره 100 است. رتبه بندی دامنه مشابه است ، اما همانند ، اقتدار دامنه.

حداقل رتبه بندی دامنه مورد نیاز ما برای فهرست های موجود در این لیست 50 بود. ما داده ها را از Ahrefs در ماه مه 2021 جمع آوری کردیم.

دسته بندی

ما این لیست را برای استفاده در هر مشاغل تهیه کرده ایم. صرف نظر از صنعت یا بازار هدف خود ، می توانید تجارت خود را به همه فهرست های فوق ارسال کنید.

برای قرار گرفتن در این لیست ، فهرست باید به عنوان دسته بندی شود عمومی. تنها استثنا directory فهرست راه حل HubSpot است که به عنوان دسته بندی می شود بازاریابی / تبلیغات.

مشاغل محلی خود را به فهرست آنلاین اضافه کنید

اطمینان از حضور در جایی که ممکن است مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند برای هر برنامه بازاریابی محلی بسیار مهم است. ساختن استناد نه تنها برای قابلیت مشاهده بیشتر ، بلکه برای مزایای سئو نیز بسیار مهم است. امروز مشاغل محلی خود را به برخی از این لیست های کسب و کار و دایرکتوری ها اضافه کنید – و رشد کسب و کار و مشتری خود را مشاهده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2013 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

بازار یابی





منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

50  +    =  59