0

5 راهی که استارتاپ ها از اعتبار تجاری خود برای افزایش مقیاس سریع استفاده می کنند

بازدید 7


5 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند

دنیای مالی و اقتصادی به سرعت در حال پیشرفت است. رقبا شدیدتر می شوند و پنجره فرصت ها در حال افزایش است. و این دقیقاً همان چیزی است که به مشاغل جدید کمک می کند تا به افق به عنوان مرز جدید خود نگاه کنند.

به عنوان صاحب یک استارتاپ ، قدم هایی که منجر به موفقیت کسب و کار شما می شود شامل دسترسی به سرمایه ، فرصت ها ، نوآوری و مدیریت بهتر امور مالی کسب و کار شما است. اما آیا تا به حال متوجه شده اید که همه این چشم اندازها درست در مقابل شما ایستاده اند؟ اینجاست که اعتبار تجاری مطرح می شود.

اکنون که مدت زمان زیادی را صرف افزایش نمره اعتباری خود کرده اید ، وقت آن است که شماره جادویی خود را به فرصت هایی برای کسب درآمد بیشتر برای استارتاپ خود تبدیل کنید. چندین راه شگفت انگیز وجود دارد که استارتاپ ها از اعتبار تجاری خود برای افزایش سریع و کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند. دیوانه خواهد بود اگر دست خود را در این رودخانه جاری از درآمد فرو نبرید.

استارتاپ هایی با امتیازهای اعتباری بهتر به موفقیت های خود متکی نیستند. در عوض ، آنها این کار سخت را به فرصت هایی برای رسیدن به اهداف مالی خود تبدیل می کنند.

مربوط: چگونه استارتاپ ها می توانند از فرصت های سرمایه گذاری شرکتی در MENA استفاده کنند

1. تجدید نظر در حق بیمه

مطمئناً هر استارتاپی در ابتدای سفر خود بیمه نامه خریداری می کند. هنگامی که یک استارتاپ امتیاز اعتباری بالایی کسب می کند ، این فرصت را دارد که با دریافت حق بیمه کمتر ، مبلغ قابل توجهی را پس انداز کند.

این به این دلیل است که از نمرات اعتباری برای محاسبه نمرات بیمه استفاده می شود. اکثر مشاغل کوچک بیمه خریداری می کنند در حالی که رتبه اعتباری کمتری دارند. پس از افزایش نمره اعتباری ، آنها مجدداً با بیمه های خود در مورد حق بیمه مذاکره می کنند تا مبلغ کمتری را به دلیل امتیاز اعتباری بالاتر پرداخت کنند.

2. تأمین مجدد بیمه تجاری خودرو یا وام خودرو

تعداد زیادی از استارتاپ های تجاری از بیمه خودرو برای خودروهای تجاری خود استفاده می کنند. نمره اعتباری آنها نشان می دهد که آیا آنها حق بیمه خود را به سرعت در مراحل اولیه درخواست پرداخت می کنند یا خیر.

در صورت عدم پرداخت بدهی یا عدم پرداخت بدهی ، شرکت های بیمه بسته به گزارش اعتباری بیمه تجارت ، نرخ بیمه خودروهای تجاری را افزایش می دهند.

به همین ترتیب ، هنگامی که اعتبار کسب و کار افزایش می یابد ، چنین استارتاپ هایی می توانند با مراجعه مجدد به نمایندگان بیمه خود ، مبلغ کمتری درخواست کنند



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  27  =  34