0

5 دلیل برای اینکه باید مدیریت زمان را برای مشاغل خود بیاموزید

بازدید 3


5 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند

با ارزش ترین چیز دنیا چیست؟

حال ، اگر پاسخ شما یک پاسخ مادی گرایانه بود ، در اشتباه هستید. زمان همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت مشترک بین صاحبان مشاغل موفق و کسانی که شکست می خورند چیست؟ پاسخ در مدیریت موفقیت آمیز زمان شما نهفته است.

مدیریت زمان برای تجارت چیست؟

باور کنید ، احساس فشار ناشی از اتمام زمان در مهلت ، استرس بزرگی است ، به ویژه هنگام انجام چندین کار در کسب و کار خود. آنجاست که مدیریت زمان برای نجات تجارت شما مطرح می شود.

مدیریت زمان برای کسب و کار شما شامل اولویت بندی وظایف مهم ، تعیین زمان برای انجام آن وظایف و سپس تعهد به انجام آن وظایف در آن بازه زمانی است.

افراد موفق کارهای زیادی را انجام می دهند ، اما اطمینان حاصل می کنند که بخش عمده ای از زمان خود را صرف کارهای مهمی می کنند که برای موفقیت در کسب و کار آنها بسیار مفیدتر از انجام کارهای غیر مهم است. مهارت های مدیریت زمان نیاز به نظم و انضباط دارد. آنها شما را مجبور می کنند به جای سخت کار کردن ، هوشمندانه کار کنید. کارهای بیشتری را در زمان کمتری برای تجارت خود انجام خواهید داد. این راز موفقیت است.

اگر هنوز تصویری واضح از اهمیت مدیریت زمان برای کسب و کار خود ندارید ، ممکن است انگیزه ای برای تغییر روال یا شیوه های کاری خود نداشته باشید.

بیایید پنج دلیل را یاد بگیریم که چرا تجارت شما برای بقا به مدیریت زمان نیاز دارد.

مربوط: چرا زمان مهمترین منبع تجاری شما است

1. در کمتر به بیشتر دست یابید

اولین و مهمترین دلیل اینکه چرا کسب و کار شما به مهارت های مدیریت زمان شما نیاز دارد این است که زمان همیشه در محدوده عرضه قرار دارد. فقط 24 ساعت در روز وقت دارید. شما باید در هر زمانی که در یک روز به دست می آورید انجام دهید.

چه یک جلسه کاری داشته باشید یا هر کار خاصی را انجام دهید ، تنها چیزی که دارید یک ساعت مشخص است. درک اینکه زمان محدود است به شما کمک می کند ارزش آن را به وضوح درک کنید. با مدیریت زمان ، می توانید کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید.

این باعث می شود که شما بر جلسات مهم تجاری و ارائه های بازاریابی بیشتر از سایر کارهای کوچکتر که می توانید تعیین کنید تمرکز کنید. این تمرکز به سطح بالاتری از بهره وری برای کسب و کار شما تبدیل می شود.

2. تصمیم گیری بهتر

بیشتر اوقات ، کسب و کار شما نیاز دارد که وظایف خود را بر اساس اهمیت اولویت بندی کنید. با مهارت های مدیریت زمان خوب ، همه اینها می تواند یک نکته باشد



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  45  =  49