5 تمرین دیگر برای کنترل استرس خود


این مقاله از ما ترجمه شده است نسخه اسپانیایی با استفاده از فن آوری های هوش مصنوعی. خطاها ممکن است به دلیل این روند وجود داشته باشد.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

با صدای آژیرها از خواب بیدار می شوید. به تلفن خود نگاه می کنید ساعت 7 صبح است چرا جهنم زنگ خطر به صدا در نیامده است؟ بله زنگ خورد ، اما شما آن را نشنیدید. از رختخواب می پرید و غسل حمام می کنید. شما فقط کراوات خود را بستید تا قمق قمق خود را بگیرید و از پله ها پایین بروید. سوار ماشین می شوید و ساعت 7.30 صبح وارد ترافیک Periférico می شوید. Waze به شما هشدار می دهد که تصادفی رخ داده است که به مدت 20 دقیقه سرعت ترافیک را کاهش می دهد …

این روز برای بسیاری از ما است ، شاید هر روز ، اما مطمئناً بیش از یکی از این پاراگراف اول را مشخص کرده است. نکته این است که وقتی بزرگتر می شویم ، زندگی ما یک مسئله حل کردن و موقعیت های غیر منتظره تمام وقت. و مواردی که خارج از کنترل ما هستند ، به طور پیش فرض ، ایجاد می کنند فشار .

بنابراین ، اگرچه مطمئناً شما بیش از یک ترفند برای مدیریت لحظات بد خود می دانید ، اما داشتن همه ابزارهای ممکن برای تمرکز ما بر اهدافمان خوب است. در اینجا پنج تمرین بسیار ساده آورده شده است که دانش نشان داده است برای کنترل آنها بسیار خوب عمل می کند تنش .

1. تنفس را یاد بگیرید تا در هر شرایطی خود را تنظیم کنید

بله ، نفس بکش آلن واتس ، گوروی ذن دهه 1970 ، گفت که بسیاری از رازهای زندگی شاد یادگیری است نفس کشیدن به درستی و تا حد ممکن بخندند. بنابراین ، بیایید به استاد واتس گوش دهیم ، همین حالا دقیقاً در اینجا. تا جایی که می توانید عمیقاً از بینی نفس بکشید (منتظر شروع شما هستم). خیلی خوب. اکنون تا جایی که می توانید عمیقاً از طریق دهان خود را بیرون دهید.

اوضاع چطوره؟ آیا این کار نکرده و هنوز هم همان وضعیت را دارید؟ دوباره دم را دوباره تا جایی که می توانید عمیق کنید تکرار کنید. به یاد داشته باشید که باید هوا را از طریق بینی خود خارج کنید ، از دهان خود را بیرون دهید و این ترتیب را تا 10 بار تکرار کنید. چه چیزی هنوز کار نمی کند؟ مرتباً تمرین را تکرار کنید اما اکنون ثانیه هایی را که برای دم و بازدم استفاده می کنید از نظر ذهنی بشمارید.

2. آیا می خواهید همین کار را انجام دهید و کمتر خسته شوید؟ اجازه دهید بدن شما شل شود

بازوها را برای لحظه ای به عقب دراز کنید. نفس بکشید و سپس آن را رها کنید. لحظه ای به صندلی خود تکیه دهید ، چشمان خود را ببندید و به چیزی فکر کنید که باعث آرامش شما شود (آخرین بازدید شما از ساحل ، آهنگ مورد علاقه خود ، بهترین مهمانی زندگی خود با دوستان).

اوضاع چطوره؟ بهتر نیست؟ می توانید این کار را سه بار در روز و هر بار 5 دقیقه انجام دهید و سپس به کار خود برگردید.

بازوها را برای لحظه ای به عقب دراز کنید. نفس بکشید و سپس آن را رها کنید / تصویر: Depositphotos.com

3. سرزنش رئیس خود را متوقف کنید

انجام شده است. همه ما می دانیم که رئیس شما بهترین فرد در جهان نیست ، شما یک میلیون بار به ما گفته اید. آیا متوجه نیستید که هر بار که داستان وحشتناک خود را تکرار می کنید ، مغز شما بارها و بارها آن را با جزئیات کامل بازسازی می کند و احساس ناامیدی و عصبانیتی را دارید که بار اول احساس می کنید ، همچنین هورمون های استرس بیش از آنچه در آن زمان ایجاد می کنید تولید می کنید لغو کردن؟ احساس خستگی نمی کنید؟ بیایید ببینیم ، یک چیز تخلیه است که بسیار ضروری است ، کاملاً دیگر این که انتقاد را به مرکز زندگی خود تبدیل کنید. اگر نمی توانید رئیس خود را تحمل کنید ، شغل ، دوره خود را ترک کنید. و اگر آنقدرها هم بد نیست ، از آسیب رساندن به خود جلوگیری کنید.

4- از شر افرادی که انرژی شما را تخلیه می کنند خلاص شوید

مطمئناً در تمام کتاب های خودیاری که خواندید ، آنها به شما می گویند. من قصد دارم آن را برای شما تکرار کنم زیرا این یکی از مواردی است که هنگام تولید استرس بیشترین وزن را دارد که من آن را وثیقه می نامم. همه افرادی را که اشتیاق ، اشتیاق شما برای انجام کار را از بین می برند ، به شما می گویند نمی توانید ، از نظر احساسی برای شما احساس بدی دارند ، زندگی خود را تغییر دهید یا آنها را از زندگی خود حذف کنید. و من می گویم جابجا شوید زیرا بسیاری از اوقات برخی از کسانی که باعث می شوند احساس بدی به ما دست دهند خانواده یا افراد بسیار نزدیک هستند که نمی توانید از شر آنها خلاص شوید. اما به غیر از این موارد ، اگر شرایط کار نمی کند ، محیط را تغییر می دهد ، به همین سادگی است. شما تنها مسئول انتخاب افراد پیرامون خود و انتخاب افرادی هستید که برای شما رفاه ایجاد می کنند و تنش ایجاد نمی کنند. نکته اینجاست که شما به دنبال افرادی هستید که به شما کمک می کنند و قادر به ایجاد یک هسته شخصی هستید که باعث شارژ مجدد شما می شود و در آن می توانید به لحظات سخت خود اعتماد کنید. مشخص شده است که کسانی که دارای هسته نزدیک جامد هستند عمر طولانی تری دارند و کمتر از استرس رنج می برند.

5. از طبیعت لذت ببرید

“من فقط در مکزیکو سیتی زندگی می کنم” ، “من فقط وقت ندارم.” بلا ، بلا ، بلا. روشن است.

اگر واقعاً غیرممکن است گاه به گاه در زمین مزرعه قدم بزنید یا به پارک بروید تا کمی سبز را پا بگذارید ، آنچه می توانید انجام دهید ایجاد محیط های دلپذیر در مکان هایی است که بیشتر اوقات خود را در آنجا می گذرانید. با همکار خود که یکی از آشنایان فنگ شویی است صحبت کنید و از او بخواهید با کمی لمس های شرقی دفتر شما را کمی سازماندهی کند.

به دنبال آموزش آنلاین باشید تا به خانه شما آرامش بیشتری بخشد ، موسیقی آرام بگذارید ، تلویزیون را از اتاق بیرون بیاورید ، کمی بیشتر خانه را تحویل بگیرید تا به نظر یک میدان جنگ نباشد ، با یک دکوراتور صحبت کنید و رنگ خود را دوباره رنگ کنید. دفتر با رنگ های پاستلی. محل کار خود را پناهگاهی قرار دهید که به شما در آرامش ، آرامش و بهبودی کمک می کند.

اگر قادر باشید این پنج تمرین را به مدت یک ماه روزانه انجام دهید ، تضمین می کنم که سطح استرس شما به طور چشمگیری کاهش می یابد.



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *