4 نشانه پنهان خستگی مطلق برای کارآفرینان


6 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

وقتی کلمه “خستگی” را می شنوید ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟

این کلمه معمولاً با یک روز سخت و طاقت فرسا همراه است که پس از اتمام ، انرژی ذهنی و جسمی فرد را تا حد عدم انسجام مرزی تخلیه می کند.

برنامه طلبکارانه یک کارآفرین پر از وظیفه پس از وظیفه بعد از وظیفه پر شده است ، همه اینها نیاز به حضور کامل و تفکر خلاقانه آنها دارد. بعلاوه ، قصد مداوم برای حفظ تعادل سالم بین زندگی کاری و زندگی با انجام وظایف در خانه با خانواده و برقراری ارتباطات قوی از قبل به اندازه کافی چالش برانگیز است.

مقابله با این چالش با موفقیت نیاز به تعیین مرزهای روشن و محکم دارد و در عین حال با انرژی بهینه برای حفظ آنها با اشتیاق و حضور کار می کند. حفظ سطح بهینه انرژی یکی از مهمترین نیازها برای عملکرد روزانه اوج و دستیابی به موفقیت طولانی مدت است.

تشخیص مرز بین اشتیاق و خستگی که تقریباً روزانه کارآفرینان از نوک انگشتان پا می شوند ، تشخیص آن بسیار دشوار است. از آنجا که علائم اشتیاق و فرسودگی بسیار شبیه هستند ، من می خواهم “خط خستگی” حیاتی را آگاه کنم که نباید با تعریف واضح چهار علامت پنهان زندگی در حالت خستگی ، و اینکه شما به عنوان یک کارآفرین چگونه عبور کنید ، می تواند آن را به اشتیاق تبدیل کند.

1. شما طولانی تر و سخت تر از حد لازم کار می کنید.

خستگی به عنوان خستگی شدید جسمی یا روحی تعریف می شود. بنابراین ، چگونه در شرایط خستگی زندگی می کنید چطور می توانید بیشتر کار کنید؟

این یک اتصال پیچیده است که ایجاد می شود ، اما با درک راننده ای که در اخلاق کاری شما کار می کند شروع می شود ، که باعث می شود خط خستگی بیشتر برای شما روشن شود. اگر در حال حاضر از ترس شکست کار می کنید ، این عامل خستگی است. ترس از شکست شما را فریب می دهد و باور می کنید که کار بیشتر و با شدت بیشتر ، شما را به موفقیت می رساند. دلیل اینکه شما به این روش کار می کنید این است که ترس استرس و اضطراب را تحریک می کند و یافتن پاسخ و راه حل را دشوارتر می کند. همچنین باعث بی حوصلگی و احساس عدم لیاقت می شود که نتیجه آن این است که شما خیلی راحت و خیلی زود از راه حل های جدید و مهیج منصرف می شوید که اگر آنها را از روی روشنی و اعتقاد راسخ استفاده کنید ، کارساز هستند.

متوجه خواهید شد که ، “من دارند برای رفتن به محل کار خود ، “به جای” من می خواهم برای رفتن به کار خود “، و در آنجا ، به قول خود شما ، درک صحیحی از عبور از خط خستگی وجود دارد.

از طرف دیگر ، وقتی اشتیاق راننده شما است ، شور و شوق وجود دارد و احساس می شود ، که به شدت در حالت خستگی وجود ندارد.

مربوط: 9 روش کارآفرینان با عملکرد بالا استرس را کنترل می کنند

2. قدرت اراده شما به قیمت سلامتی و روابط شما به مرحله اجرا در می آید.

وقتی خود را مجبور به انجام کاری می کنید ، به این معنی است که ترجیح می دهید کار دیگری انجام دهید. شما به معنای واقعی کلمه توسط کار خود اسیر شده اید ، و تنها کسی نیستید که به دام افتاده است زیرا سلامت جسمی شما و عزیزان شما نیز قربانی نیروی شما می شوند.

بدن شما وسیله نقلیه ای است که برای ایجاد تأثیر و تأثیری که برای آن کار می کنید استفاده می کنید. بدون سوخت حاصل از تغذیه مناسب ، همراه با مزایای بی شماری از فعالیت بدنی روزانه از جمله استرس و تسکین اضطراب ، انرژی بسیار کمی برای برنامه تقاضای خود خواهید داشت.

روابط شما همچنین با کاهش زمان ، حضور و ارتباط شما با آنها تأثیر منفی می گذارد و این سوال را برای شما ایجاد می کند که آیا شما واقعاً آنها را دوست دارید و برای آنها ارزش قائل هستید زیرا هر حرفی که بگویید عملکرد شما بلندتر صحبت می کند.

همانطور که عزیزانتان شروع به زیر سوال بردن تعهد شما نسبت به آنها می کنند ، ممکن است خودتان هم پیدا کنید که همان کار را می کنید. علی رغم این واقعیت که عشق و ارتباط برای خوشبختی و تحقق شما ضروری است ، هنگامی که از خط خستگی عبور کنید ، از نظر عاطفی خود را از مراقبت و پشتیبانی آنها جدا خواهید کرد ، که برای سلامتی ذهنی شما خطرناک است.

اشتیاق به کار فقط قسمت کوچکی از معنای واقعی زندگی با اشتیاق است. شما نمی توانید بدون داشتن اشتیاق به سلامتی جسمی و روابط خود اشتیاق بی حد و حصر برای کار خود داشته باشید.

مربوط: اقدامات کوچکی که می توانید برای کاهش استرس در خانه و محل کار انجام دهید

3. ماهیت واکنشی پیدا خواهید کرد ، از استرس و اضطراب کار می کنید.

وقتی احساس اضطراب و استرس می کنید ، HPA Access را در مغز خود فعال می کنید.

“H” مخفف Hypothalamus است ، که وظیفه تفسیر اینکه آیا شما ایمنی یا خطری را تجربه می کنید ، است. ‘P’ مخفف غده هیپوفیز است که وظیفه انتقال اطلاعات تفسیر شده توسط هیپوتالاموس به بدن شما را بر عهده دارد و ‘A’ مخفف غده آدرنال است که با ارسال هورمون های استرس مانند کورتیزول و آدرنالین در سراسر دنیا به خطر پاسخ می دهد. بدن شما.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، بدن شما تمام عملکردهای دیگر را که برای نجات شما از خطر لازم نیست خاموش می کند. خون از روده شما خارج می شود و ترجیحاً برای فرار سریع جسمی به دست ها و پاها ارسال می شود. رگ های خونی شما همچنین در مغز جلو ، جایی که تفکر و تفکر پیچیده اتفاق می افتد ، محدود می شود تا ترجیحاً به مغز عقب ارسال شود تا رفلکس های شما افزایش یابد.

با هدف حفظ اوج عملکرد روزانه با کار ، روابط و زندگی شما به طور کلی ، این حالت ناشی از استرس کمتر از حد ایده آل است.

4- آرامش اصلاً آرامش آور نیست.

وقتی نمی توانید بدون احساس گناه روی کاناپه خود بنشینید ، از خط خستگی عبور کرده اید.

گناه شما فقط روی کاناپه نیست. این در افکار شما در مورد 20 دقیقه استراحت برای جدا شدن از کار ، ترک یک تعطیلات بسیار مورد نیاز و کاملاً شایسته و شب هنگام خوابیدن در رختخواب نشان داده می شود.

همیشه احساس می کنید عقب هستید و باید کارهای بیشتری انجام دهید. اما شما بیشتر کارهای مشابهی را انجام می دهید که باعث می شود در همان مکان گیر نکنید. زندگی خیلی بیشتر از لیست کارهای شماست و ناتوانی در آرامش شما را از تجربه هایی که واقعا روح شما را برآورده می کنند ربوده است.

اولویت های شما با اهداف شما همخوانی ندارد و وقتی این اتفاق می افتد ، شما در وضعیت خستگی به سر می برید.

روشن کردن خط خستگی

بسیاری از کارآفرینان با پیوستن بیش از حد به دیدگاه خود در حالی که اصالت خود را ناخواسته در این روند از دست می دهند ، دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل تعیین مرزهای مشخص و مشخص در مورد ساعات کار ، اولویت قرار دادن سلامت جسمی ، برقراری ارتباط با شفافیت با کسانی که دوستشان دارید و صادقانه بودن صداقت با خود ، پایه های دستیابی به تعادل موفقیت آمیز بین زندگی و زندگی هستند.

همانطور که اکنون کشف کرده اید ، تشخیص خط خوب بین زندگی و کار با اشتیاق یا خستگی دشوار است ، اما وضوح با تعریف خط خستگی و داشتن خودآگاهی برای حفظ مرزهای شما آغاز می شود.

مطمئناً در طول سفر خود از خط خستگی عبور خواهید کرد ، اما دانستن مرزهای شما این آگاهی را به شما می دهد که البته سریعتر به سمت هم ترازی اصلاح شوید و در عین حال کمترین تأثیر را برای اطرافیان و سلامتی ذهنی خود را ایجاد کنید.

مربوط: فرایند 4 مرحله ای برای غلبه بر استرس تا آخر عمر



منبع اصلی

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *