0

4 راه موثر برای بازاریابی تجارت Etsy خود

بازدید 15


8 دقیقه خواندن

گزیده زیر از کارمندان در Entrepreneur Media Inc. و کتاب جیسون آر ریچ است مشاغل Etsy خود را راه اندازی کنید. اکنون آن را از خریداری کنید آمازون | بارنز و نجیب | iTunes | IndieBound یا اینجا کلیک کنید آن را مستقیماً از ما بخریم و 60٪ صرفه جویی کنید وقتی از کد استفاده می کنید روی این کتاب استفاده کنید 2021 از طریق 20/6/21.

پس از راه اندازی فروشگاه Etsy ، باید تبلیغ فروشگاه خود را شروع کنید. در زیر اطلاعاتی ارائه شده است که بر برخی از مواردی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند تمرکز دارد بازار یابی فعالیت هایی که می توانید برای تجارت خود اتخاذ کنید. کدام گزینه ها را انتخاب می کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد و باید براساس منابع موجود شما باشد مخاطبان هدف و چه مواردی را خواهید فروخت

مربوط: راهنمای گام به گام ایجاد لیست های محصولات جلب توجه کننده

دهان به دهان بهترین عملکرد را دارد

اگر شما قادر به تحت تأثیر قرار دادن خود هستید مشتری ها، آنها را از آنچه شما ارائه می دهید هیجان زده کنید و درجه یک را ارائه دهید خدمات مشتری، یکی از پاداش های شما به عنوان یک فروشنده این است که آنها ممکن است در میان دوستان ، همکاران و اعضای خانواده در مورد شما مطلوب صحبت کنند. به علاوه ، اگر مشتریان شما به شما و آنچه می فروشید وفادار باشند ، ممکن است در مورد شرکت و محصولات شما نیز تأیید مثبتی به این افراد ارائه دهند.

پاداش حتی بیشتر این است که ممکن است برخی از مشتریان شما تمایل داشته باشند تا اطلاعاتی درباره شما و شرکت شما از طریق آنها به اشتراک بگذارند شبکه های اجتماعی، که می تواند به سرعت به مخاطبان بسیار بیشتری برسد. هنگام دریافت مکالمه یا ایمیل رایگان از مشتریان ، حتماً سریعاً از آنها تشکر کنید و مودبانه درخواست بررسی مطلوب در Etsy را داشته و از طریق شبکه های اجتماعی به دوستانشان بگویید.

دهان به دهان مثبت به عنوان یک تأیید قابل اعتماد عمل می کند و می تواند قدرتمندتر از هر تبلیغی باشد که کسی ببیند زیرا منبع تأیید را می شناسد و به آن اعتماد دارد ، خواه از طرف یکی از دوستان ، همکار وی یا یکی از اعضای خانواده باشد.

بر ایجاد تکرار مشاغل از مشتریان موجود تمرکز کنید

وقتی فهمیدید که چقدر وقت ، تلاش و پول می تواند باعث ایجاد ترافیک در مغازه شما شود ، خواهید فهمید که ایجاد تکرار تجارت از مشتری های قبلاً راضی بسیار آسان تر است و به تلاش بسیار کمتری نیاز دارد.

نگهداری ارتباطات و یک رابطه مطلوب با مشتریان شما یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد تجارت مکرر است. با این حال ، می توانید با اتخاذ چندین روش ، به اطمینان از تکرار تجارت کمک کنید:

  • تخفیف سفارشات تکراری را که منحصراً برای بازگشت مشتری است ، ارائه دهید.
  • به ازای هر دلاری که در مغازه شما خرج می کنند به مشتریان پاداش دهید. به عنوان مثال ، به ازای هر 100 دلاری که خرج می کنند ، به طور خودکار کارت هدیه 10 یا 20 دلاری دریافت می کنند.
  • مشتریان را تشویق کنید تا برای یک ایمیل هفتگی ، دوهفته ای یا ماهانه ثبت نام کنند (تخفیف و تبلیغات ویژه و همچنین اطلاعات مفیدی که مشتری برای آنها ارزشمند خواهد داشت). به عنوان مثال ، شما می توانید اطلاعات مربوط به محصولات خود را به اشتراک بگذارید ، به علاوه پیش نمایش اختصاصی محصولات جدید یا به زودی روانه بازار می شوید.
  • یک وبلاگ منتشر کنید و در آن به تبلیغ ویژه بپردازید حراجی یا به مشتریان موجود تخفیف می دهد.
  • یک باشگاه تولد ایجاد کنید که به مشتریان موجود این حق را می دهد که در طول ماه تولد یا در عرض هفت روز از تولد خود تخفیف ویژه دریافت کنند.
  • تبلیغات ارجاعی ایجاد کنید که در آن مشتری موجود هر بار که شخصی مراجعه می کند در فروشگاه شما سفارش می دهد ، تخفیف دریافت می کند و در عین حال ، مشتری جدید نیز به دلیل مشتری جدید بودن (ارجاع شده) تخفیف دریافت می کند.
  • از طریق حساب های شبکه های اجتماعی خود با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آنها به اشتراک بگذارید و محصولات ویژه آنلاین را برای دوستان و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.
  • به مشتریان فعلی خود فرصت خرید اقلام جدیدی را که پیش از عموم مردم در فروشگاه شما ارائه می شود ، ارائه دهید.
  • کدهای کوپن را برای مشتریان فعلی خود (یا مشتریان بالقوه) ایجاد کرده و توزیع کنید که تخفیف درصدی از سفارش بعدی آنها ، ارسال رایگان یا پس انداز یک دلار ثابت را ارائه می دهد.

مربوط: 3 نکته ای که باید قبل از شروع تجارت Etsy بدانید

برای بالا بردن اعتبار خود به رتبه ها و بررسی های مثبت خود اعتماد کنید

به دست آوردن و سپس نمایش دادن رتبه ها و بررسی های مثبت از مشتریان گذشته خود ابزاری قدرتمند برای کمک به تبدیل بازدیدکنندگان از فروشگاه Etsy شما به مشتریان پولی است. همانطور که به سرعت کشف خواهید کرد ، رتبه بندی ها و بررسی های مثبت به کسب و کار شما اعتبار فوری می دهند. همین بررسی ها همچنین به مشتریان آینده شما این امکان را می دهد تا از نزدیک در مورد تجربیات مشتریان گذشته خود بیاموزند.

مشتریان بالقوه شما می توانند به سرعت دقیقاً بفهمند که دیگران در مورد هرچه می فروشید فکر می کنند. رتبه بندی ها و بررسی هایی که دریافت می کنید به صورت خودکار است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  41  =  44