3 مرحله آسان برای ساختن وعده تجاری خود [+10 examples]


اگر شما یک انسان مناسب و معقولی هستید ، همیشه یک قول صورتی را ارج می نهید.

برای افراد ناآگاه ، وعده صورتی معمولاً بین دو نفر است و بیشتر از یک لرزش تف ، قرارداد حقوقی ، توافق شفاهی و “قسم به خود [insert family member]”این جملات بخشی از قرارداد اجتماعی ما است – به محض توافق ، نمی توان آن را خراب کرد.

اکنون بارگیری کنید: راهنمای ساخت برند رایگان

وعده نام تجاری ، نسخه کوچک و تجاری وعده pinky است که برند یک انگشت را بالا می برد و مخاطبان هدف آن ، انگشت دیگر را نگه می دارد.

به جز در این حالت ، شکستن آن فقط اعتبار شما را خراب نمی کند ، بلکه می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

بیایید در مورد چگونگی ایجاد وعده نام تجاری صحبت کنیم و نمونه هایی از مارک های معروف را ببینیم.

وعده برند چیست؟

وعده تجاری نشان می دهد انتظارات مصرف کنندگان از یک برند در تمام نقاط تماس چیست. این به عنوان ارزش بنیادی یک شرکت عمل می کند و همه جنبه های شرکت را از پیام رسانی تا خدمات مشتری آگاه می کند.

وعده نام تجاری شما باید در شرکت شما نقش اساسی داشته باشد ، چیزی که با رشد و تکامل ثابت بماند.

هر وعده تجاری صریح نیست. در بسیاری از موارد ، بیشتر یک مانترا داخلی است که با کارمندان ، سرمایه گذاران و شرکا مشترک است. با این حال ، هنگامی که شما یک قوی ساخته اید هویت نام تجاری و پیام رسانی روشن، قول برند شما می تواند توسط مخاطبان هدف شما فرض شود.

غالباً بین قول نام تجاری و یک برچسب، بنابراین بیایید آن را تجزیه کنیم.

تفاوت بین قول نام تجاری و تگ لاین

اگرچه می تواند به اندازه یک عنوان کوتاه باشد ، اما یک وعده تجاری به مصرف کنندگان می گوید ، “سلام ، این همان چیزی است که شما هر بار با نام تجاری ما ارتباط برقرار خواهید کرد

پس چرا یکی دارد؟ خوب ، یک وعده تجاری:

  • به ذینفعان داخلی و خارجی کمک می کند تا بدانند چه انتظاری از شما دارند.
  • اعتماد مصرف کننده را جلب می کند.
  • به عنوان بنیادی عمل می کند که شما از منظر تعامل با مصرف کننده فعالیت شرکت خود را ایجاد می کنید.

یک نکته در مورد وعده برند باید توجه داشت ، این یک وعده است. بنابراین وقتی آن را بشکنید ، می تواند بر اعتبار و درآمد شما تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که وعده تجاری شما چیزی شبیه “نوآوری در هر مرحله” است و شرکت شما در پنج سال گذشته چیز جدید و تازه ای ارائه نکرده است که بتواند مصرف کنندگان بالقوه را باز دارد.

در اینجا متداول ترین وعده های تجاری وجود دارد:

  • عاطفیوعده ای جذاب برای احساسات.
  • مبتنی بر اقدام: قولی که به عملی خاص گره خورده باشد.
  • اجتماعی: وعده ای مبتنی بر مسئولیت اخلاقی یا اجتماعی.

چگونه می توان وعده نام تجاری ساخت

1. مخاطب خود را متمرکز کنید.

وعده نام تجاری شما تعهد شما نسبت به مخاطبان خود را مشخص می کند بنابراین ، برای اینکه بفهمید قول شما باید چیست ، اولین قدم شما تعیین اینکه چیست مخاطبان شما از تو می خواهد

این فراتر از یک محصول یا خدمات خاص است ، بیشتر به تجربه ای که ارائه می دهید اختصاص دارد.

برای مثال، تناسب اندام سیارهوعده نام تجاری مبتنی بر عدم تمایل مردم به عضویت در سالن ورزشی از ترس قضاوت و خجالت است. در پاسخ به این مارک ، نوید ایجاد فضایی را می دهد که افراد را در هر سطح آمادگی جسمانی ترغیب می کند که به ورزشگاه بروند و در هنگام ورزش احساس راحتی کنند.

هدف دیگر وعده برند شما این است که شما را از رقبا جدا کند. چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند ، آیا خدمات مشتری ، محصول ، رسالت ، ارزش های شما است؟ از آن برای ارائه قولی متمایز استفاده کنید.

در مورد Planet Fitness ، این نام تجاری کاری را انجام داد که هیچ کس دیگری انجام نداده بود: رفع مشکل در سالن ورزشی ، نه کاربران آن.

2. به نقاط تماس مشتری خود فکر کنید.

با وعده برند خود ، چیزی را به مشتریان خود تضمین می کنید.

به همین ترتیب ، خود را جای مصرف کنندگان خود قرار دهید و تصور کنید که چگونه می خواهید این تعاملات ادامه یابد. آیا احساس خاصی وجود دارد؟ چه چیزهایی باید بدست آورند؟

به محض این که اینها را به زبان بیاورید ، می توانید یک وعده تجاری بسازید که بیانگر تجربه ای است که می خواهید ارتقا دهید.

3. آن را ساده ، منحصر به فرد و الهام بخش نگه دارید.

قول برند شما باید واضح و مشخص باشد ، چیزی که می توانید در یک جمله بگویید. لزوماً به اندازه یک عنوان جالب نخواهد بود ، اما قطعاً باید اعتماد و اطمینان را برانگیزد.

اگر نمی توانید قول خود را از این طریق بیان کنید ، شاید هدف برند خود را کاملاً محقق نکرده باشید. اگر چنین است ، این س questionsالات را از خود بپرسید:

  • مشتری های من چه انتظاری از من دارند؟
  • شرکت من به چه معنی است؟
  • چه چیزی ما را منحصر به فرد می کند؟

نمونه های وعده های تجاری

بخاطر داشته باشید که برخی از این نمونه های وعده های تجاری فرض شده و برخی از آنها توسط شرکت ها به اشتراک گذاشته شده اند. هنگام ساخت کارهای شخصی خود از آنها به عنوان الهام استفاده کنید.

  • HubSpot – به میلیونها شرکت کمک کنید تا رشد بهتری داشته باشند.
  • نایک – به همه ورزشکاران جهان الهام دهید.
  • سیب – جور دیگری فکر کنید.
  • استارباکس – برای الهام بخشیدن و پرورش روحیه انسانی – همزمان یک نفر ، یک فنجان ، یک محله.
  • کوکاکولا – جهان را در ذهن ، بدن و روح خود تازه کنید و لحظات خوش بینی را القا کنید.
  • آنیما آیریس – احساس قدرت و جسارت کنید.
  • تلفر – تجدید تعریف لوکس به عنوان در دسترس و فراگیر.
  • رنگ Tru – اختلافات ما را جشن بگیرید.
  • Noirbnb – فضای امن برای سفر POC و کشف ماجراهای جدید ایجاد کنید.
  • Pur Pur Clean Home – طرز فکر خود درباره تمیز کردن را تغییر دهید.

آنچه در میان همه این وعده ها مشترک است این است که هرگز به پیشنهادی خاص یا هدف عددی اشاره نمی کنند. در عوض ، آنها بیانیه هایی هستند که هدف گسترده تری از برند را در بر می گیرند.

الگوی نوید برند

فرمولی دقیق برای ایجاد وعده برند شما وجود ندارد. با این حال ، ما ذکر کردیم که این ترکیبی از چند چیز است که شرکت شما را تشکیل می دهد. بنابراین در اینجا فرمولی وجود دارد که می توانید برای ایجاد وعده خود استفاده کنید:

تثبیت موقعیت + چشم انداز + پیشنهاد ارزش = وعده برند شما

پاسخ های خود را بنویسید و شروع به ترکیب این مفاهیم با هم در یک ایده مختصر کنید.

ساختن قول نام تجاری خود باید در اولویت اصلی هنگام ایجاد هویت باشد. بدون این پیام اصلی ، شما در تلاش برای توسعه هویت نام تجاری خود و پیام رسانی قوی برای ارتباط با مخاطبان خود هستید.

مانند همه موارد ، انتظار داشته باشید چند تکرار داشته باشید. همیشه جواب فوری نخواهید داشت.

ممکن است چند جلسه طول بکشد تا گوشت آن خارج شود و این درست است. زیرا به محض داشتن آن ، همزمان با رشد شرکت شما ، هم در داخل و هم در خارج ریشه دوان می شود.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *