0

3 روش استفاده از اصالت برای ایجاد وفاداری مشتری

بازدید 14


4 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

در سالهای اخیر ، کلمه اعتبار به رویکرد بازاریاب هوشمند در ساخت تبدیل شده است وفاداری مشتری، و با دلیل خوبی

واقعیت این است – مردم از شرکتهایی که کاملاً صیقلی شده اند خسته شده اند نام تجاری تصاویر ، بیانیه های مطبوعاتی خوش ساخت و بیانیه های شرکتی که به نظر می رسد یک روزنامه نگار آنها را نوشته است. آنها از چشم بستن برخی از شرکتها به واقعیت شرکتهایشان خسته شده اند کسب و کار (محل کار سمی ، دستمزد ناعادلانه و شرایط نامناسب کار برای کارگران کارخانه) ، یا برای همین موضوع ، دروغ گفتن درباره همه اینها.

در واقع ، مشتریان در مورد آنچه که این روزها از مارک ها انتظار دارند (و اغلب اوقات تقاضا می کنند) باهوش تر ، متین تر و سرسخت تر می شوند. این یکی از دلایل قانع کننده ای است که مارک های هوشمند به جای تکیه بر آن به عنوان آخرین چاره ، با اصالت پیشرو هستند.

همانطور که جف بزوس ، بنیانگذار آمازون می گوید ، “مارک شما همان چیزی است که دیگران وقتی در اتاق نیستید در مورد شما می گویند.” برای کمک به ایجاد یک مارک تأثیرگذارتر که مردم آن را به هجوم می آورند (به جای غضب) ، در اینجا چند نکته مفید برای فکر کردن هنگام برنامه ریزی آورده شده است بازار یابی و کمپین های ارتباطی.

این که آیا شما تازه تاسیس یک شرکت هستید یا دهه هاست که درگیر تجارت هستید ، در اینجا سه ​​روش برای استفاده از اصالت برای ایجاد وفاداری مشتری در زمانه های امروز آورده شده است.

مربوط: چرا اصالت یکی از عناصر اصلی موفقیت در کارآفرینی است و چگونه مطمئن شوید که به آن دست یافته اید

اعتماد مشتریان را جلب کنید

برای شروع ، اصالت ذاتاً اعتماد ایجاد می کند. وقتی مشتریان درک بهتری از انواع افرادی که یک شرکت را اداره می کنند ، پیدا می کنند ، اعتماد آنها بیشتر می شود. این پیام از طرف یک بنیانگذار مارک ارسال می شود یا یک شبکه های اجتماعی تیم بازاریابی ، یکی از کلیدهای ایجاد اعتماد در بین مشتریان شما این است که با آنها صریح ، صادقانه و شفاف باشید. ارزش های خود را بیان کنید ، صداقت خود را نشان دهید و عقاید خود را به گونه ای بیان کنید که نشان دهنده هویت برند شما باشد.

به عنوان مثال ، اگر کالایی تولید می کنید ، ارسال داستان های اینستاگرام را در نظر داشته باشید که مخاطبان شما را به تور “پشت صحنه” کارخانه خود بکشاند. به مشتریان خود نشان دهید که این کارخانه تحت ممیزی پاسخگویی اجتماعی قرار گرفته و از استانداردها (برای برخورد عادلانه با کارگران و شرایط ایمن کار) برخوردار است. اینها تنها برخی از مواردی است که مصرف کنندگان به آن اهمیت می دهند ، زیرا حقوق بشر به جنبه ای تبدیل شده است که مشتریان هنگام تصمیم گیری از مارک های مورد نظر خود در نظر می گیرند.

مربوط: هفت راه برای ایجاد اعتماد مشتری به طور طبیعی

ارتباطات عمیق تری ایجاد کنید

روش دیگر استفاده از اصالت در رویکرد بازاریابی شما ، اندیشیدن درباره تعامل انسان با انسان است.

هر زمان نام تجاری شما یک کمپین بازاریابی را شروع می کند ، در شبکه های اجتماعی پست می گذارد یا با مشتریان در ارتباط آنلاین است ، بر ایجاد ارتباطات عمیق تر با آنها تمرکز کنید. آنها می خواهند بدانند که شما به نیازهای آنها اهمیت می دهید ، به شکایات آنها گوش می دهند و برای بازخورد آنها ارزش قائل هستند.

در دهه های گذشته ، شرکت ها مانند یک خیابان یک طرفه برای مصرف کنندگان بازاریابی می کردند. بیشتر اوقات ، تیم های اجرایی آنها در پشت صفحات سوالات متداول در وب سایت ها پنهان می شوند و به مراکز تماس با شماره های 1-800 محافظت می شوند. اما امروزه ، همه در واقع با یک کلیک فاصله دارند. این بدان معناست که قدرت برای دادن صدای بلندتر به مشتریان تغییر کرده است (که بسته به آنچه در مورد نام تجاری شما می گویند ، می تواند یک دارایی یا یک بدهی برای شما باشد).

مارک های هوشمند از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای تعامل فعالانه با مخاطبان خود استفاده می کنند. تیم های آنها به جای تبلیغ و فروش مداوم ، اطمینان حاصل می کنند که به نظرات و سوالات پاسخ می دهند ، به شکایات ناراضی پاسخ می دهند و حتی طرفداران پرشور را مورد توجه قرار می دهند (که باعث می شود آنها ارزشمند و شناخته شده باشند). درست مثل هر رابطه ای ، هر دو طرف باید احساس ارزشمند بودن و شنیدن داشته باشند. بنابراین ، به رویکرد بازاریابی آنلاین خود به عنوان یک گفتگوی دو طرفه فکر کنید ، که باعث ایجاد ارتباطات عمیق تر و مشتریان وفادارتر خواهد شد.

حس انسانیت را برانگیخته کنید

سرانجام ، هنگامی که بر اصالت به عنوان اصلی ترین بخش بازاریابی خود تمرکز کنید ، احساس انسانیت را برانگیخته می کنید. این که آیا شرکت شما بودجه خود را به موسسات خیریه کمک مالی می کند یا به طور فعال از اهداف شایسته ای پشتیبانی می کند ، مارک هایی که مراقبت از بشریت را نشان می دهند اغلب بیشتر از آنهایی که فقط سود محور هستند از دید مصرف کنندگان پیش می روند. یک مثال عالی برای این TOMS است ، مارک کفشی که قدرت بالایی کسب کرده است وفاداری به مارک از طریق مدل تجارت خیرخواهانه آن

اصالت یکی از مهمترین جنبه هایی است که باید در هر بازاریابی و ارتباطات استراتژی هر چقدر بتوانید با مشتری خود ارتباط برقرار کنید ، به آن گوش دهید و با آن ارتباط برقرار کنید ، وفادارتر خواهند بود. ، این ، ما می دانیم – یکی از کلیدهای یک تجارت ماندگار است.

مربوط: اعتبار شما یک دارایی قابل اندازه گیری و ارزشمند است



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

57  +    =  62