0

3 راه برای جلوگیری از عذاب شکست استارت آپ

بازدید 21


5 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

ساده ترین سوال برای پاسخ دادن در رشد بالا کارآفرینی است: چرا انجام شود خیلی زیاد استارتاپ ها شکست؟

پس از بیش از 20 سال سرمایه گذاری در استارت آپ ها و کار با آنها کارآفرینان، با اطمینان می توانم بگویم که بیشتر استارت آپ ها شکست می خورند زیرا آنها با راه حل مقیاس پذیر که مشتریان می خواستند خریداری کنند ، مشکلی در بازار حل نکردند.

این س nextال بعدی را به وجود می آورد: چرا این همه کارآفرین باهوش و مصمم – مبتکرانی که مایلند برای ساختن یک فناوری مبتنی بر فناوری ، وقت ، اعتبار و پول را به خطر بیندازند کسب و کار – آیا در حل مشکلات بازار که فروش ایجاد می کند ، کوتاهی می کنید؟

دلایل آن بسیار زیاد است – صریح و ظریف. این مسئله می تواند موضوع اجرایی باشد – شرکت قبل از دستیابی به نقاط عطف مهمی که منجر به شکست بودجه یا درآمد اضافی می شود ، پول خود را می سوزاند. گاهی اوقات رقابت ابتدا به آنجا می رسد ، یا رکود اقتصادی یا یک رویداد قو سیاه (فکر همه گیر) می شود.

یا فقط شاید ، بنیانگذاران استارتاپ قبل از اینکه برنامه کاری خود را بسازند ، کار درستی از اعتبار سنجی مشتری و بازار را انجام ندادند.

از سال 2014 ، CB Insights شخص اول شخص را جمع کرده است شکست در راه اندازی پس از مرگ از صدها بنیانگذار و سرمایه گذار. داده ها حکایت دارند اما بسیار گویا هستند. شماره 1 دلیل عدم موفقیت شرکت را گزارش کرد: نیازی به بازار نیست. همه انواع و اندازه های شرکت های نوپا مرتکب این اشتباه شده اند ، از مشاغل قبل از بذر با کمتر از 50،000 دلار از خانواده و دوستان گرفته تا تک شاخ ها (شرکت های خصوصی با ارزش 1 میلیارد دلار یا بیشتر). شماره 2 دلیل شکست را گزارش کرده است؟ پول نقد این استارت آپ تمام شد. دلیل شماره 1 دلیل شماره 2 است.

دستیابی تناسب بازار و محصول آسان نیست ، اما صنعت ما می تواند بهتر از ما باشد. در اینجا سه ​​ایده آورده شده است که به کارآفرینان کمک می کند تا اعتبار سنجی بازار و مشتری با دقت ، عملی و نقطه شروع کسب و کار جدید خود را ایجاد کنند.

1. طرز فکر خود را تغییر دهید و ذهنت

دیگر از محصول خود فکر نکنید و بی وقفه روی درد مشتری خود تمرکز کنید. پیش داوری ها را درباره آنچه “واقعاً نیاز بازار” است رها کنید و به دنبال مشکلاتی باشید که بازار به وجود می آورد. هدف کشف شواهد مربوط به موضوعی است که بسیار رایج ، به خوبی فهمیده و به حدی فراگیر است که همه افراد در صنعت هدف شما آن را تشخیص می دهند و آن را صدا می کنند.

شما به دنبال مشکلاتی نیستید که برای حل آنها جالب باشد. به دنبال مشکلاتی باشید که از بین نخواهد رفت. از دوستان و خانواده درخواست تأیید نکنید. همسر ، شریک زندگی ، هم اتاقی دانشگاه یا وکیل شما می خواهند به شما بگویند که چقدر حق با شماست. بعداً فرصت های زیادی برای اعتماد به روده وجود خواهد داشت. به جای تلاش برای اثبات پیش فرض های خود ، در صدد یافتن اثبات غلط بودن پیش فرض های خود باشید. ایده ها شکست می خورند ، و اگر هیچ یک از شما نباشد ، شما به اندازه کافی عمیق فرو نرفته اید – برنامه ریزی کنید که بیش از یک بار محوری شود. کاوش را ادامه دهید تا جایی که مناسب بازار محصول را پیدا کنید یا گزینه ها را خسته کنید. عدم موفقیت در یک مفهوم تجاری ، کارآفرینان را به فکر اندیشه های جدید سوق می دهد.

مربوط: قانون طلایی شروع کار: متناسب با بازار و محصول

2. مشتریان را در تیم اعتبارسنجی خود قرار دهید

در مورد مشتریان هدف خود همه چیز ممکن را بیاموزید – تا نحوه بستن کفش هایشان. مشتریان به شنوندگان علاقه مند می گویند که مشکلاتشان چیست. با افرادی که usi هستند صحبت کنید



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  17  =  19