0

3 راه برای استفاده از برندهای تجاری برای کسب و کار شما

بازدید 16


در زندگی شخصی خود ، همه ما خواهان افرادی هستیم که قهرمان ما شوند.

اگر خوش شانس باشیم ، این امر از خانواده ما شروع می شود و به دوستان و افراد قابل توجه دیگر نیز گسترش می یابد. در یک محیط کاری ایده آل ، مدیران ما را نیز قهرمان می کنند و به ما کمک می کنند تا از نردبان بالا برویم.

هیچ چیز بهتر از این نیست که افرادی در حاشیه به تشویق شما بپردازند و در اتاق هایی که در آنها نیستید از شما دفاع کنند.

اکنون بارگیری کنید: راهنمای ساخت برند رایگان

شما به عنوان یک صاحب مشاغل می خواهید از این سطح حمایت از نام تجاری خود برخوردار باشید.

اینجاست که یک قهرمان برند به عنوان شخصی که تجارت شما را رونق می بخشد و به رشد وفاداری شما کمک می کند وارد می شود.

بیایید بررسی کنیم که چرا به یک قهرمان برند احتیاج دارید ، چگونه آن را بدست آورید و چگونه آن را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.

بسته به اندازه شغل خود ، ممکن است یک یا چند قهرمان داشته باشید. گاهی اوقات ، این نقش در مسئولیت های کارکنان شما نهفته است.

به عنوان مثال ، یک متخصص مارک کارفرما مسئول ارتقا culture فرهنگ و مزایای شرکت برای نامزدهای خارجی است. این ، به خودی خود ، نوعی قهرمان برند است ، زیرا نقش آنها در محور تبلیغات برای برند شما متمرکز است.

همین را می توانید برای سفیران تجاری که برای تبلیغ و تولید هدایت با مشاغل تجاری شریک هستند ، بگویید.

یک تفاوت اساسی که در اینجا باید بدان توجه داشت این است که سفیران به طور معمول یک تعهد قراردادی برای تبلیغ نام تجاری شما دارند. ممکن است قهرمانان برای این کار تشویق شوند ، اما آنها نیازی به جشن برند شما ندارند.

در یک شرکت کوچک ، صاحب مشاغل می تواند قهرمان برند باشد ، این کار باعث ایجاد انگیزه در داخل کارمندان و ایجاد شبکه برای ایجاد مشتری بیشتر می شود.

نکته مهم در این مورد این است که هر کسی می تواند یک قهرمان برند باشد و هرچه برند شما قهرمانان بیشتری داشته باشد قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود.

چگونه قهرمان برند شویم (و به دست آوریم)

برای اینکه یک قهرمان برند باشید ، باید چند ویژگی و ویژگی اصلی داشته باشید. یک قهرمان برند باید:

  • به شرکت علاقه مند باشید.
  • چشم انداز ، مأموریت و ارزش های شرکت را بشناسید.
  • در موفقیت و رشد درازمدت برند سرمایه گذاری کنید.
  • مهارت های لازم برای هدایت ابتکارات رشد را داشته باشید.
  • در مورد م strategiesثرترین استراتژی های ایجاد به روز باشید وفاداری به مارک با کارمندان و مصرف کنندگان.

یکی از مکان هایی که ممکن است بخواهید به دنبال قهرمانان برند باشید ، با کارمندان خود است.

مطالعات نشان می دهد اینکه نحوه برخورد مشاغل با کارمندانشان نقش مهمی در میزان اعتماد آنها دارد. به ویژه در مواقع بحرانی ، مصرف کنندگان به نحوه رفتار مارک های خودشان نگاه می کنند.

تشویق کارمندان برای تبدیل شدن به یک برند تجاری نیاز به برخی پیاده سازی های ساختاری در سازمان شما دارد.

شما محیطی می خواهید که کارمندان شادی آفرین باشد زیرا کارمندان خوشبخت قهرمانان بزرگی می شوند که برند شما را حتی بدون درخواست شما تقویت می کنند.

مثل وقتی که محصولی را که تازه خریداری کرده اید دوست دارید. هر فرصتی پیدا خواهید کرد تا به مردم بگویید چقدر آن را دوست دارید – حتی اگر کد تخفیف 10٪ برای مراجعه ندارید.

با انجام یک کارمند منظم شروع کنید امتیاز خالص مروج (eNPS) نظرسنجی ها این به شما می گوید که کارمندان شما چقدر راضی هستند و به شما اطلاع می دهد که چگونه می توانید بهتر از آنها حمایت کنید. هنگامی که فرصت های پیشرفت را شناسایی کردید ، حتماً با اقدامی ادامه دهید تا به کارمندان خود اطلاع دهید که صدای آنها شنیده می شود و جدی گرفته می شود.

اگر شرکت شما به صورت عمومی معامله می شود ، به واحدهای سهام محدود (RSU) به کارمندان خود پیشنهاد دهید. RSU سهامی است که به عنوان نوعی جبران خسارت با برنامه واگذاری به کارمندان داده می شود و می تواند از یک تا چند سال پس از تاریخ شروع کار کارکنان باشد.

دادن سهام عدالت در کارمندان به کارمندانتان می تواند وفاداری آنها را به شرکت شما افزایش دهد و آنها را در رشد آن سرمایه گذاری کند.

روش های دیگر برای تبدیل کارمندان به قهرمانان برند عبارتند از:

  • فراهم کردن فرصت های توسعه حرفه ای
  • سرمایه گذاری در ابتکارات تنوع و شمول ، مانند گروه های منابع کارمندان (ERG).
  • ایجاد ایمنی روانشناختی.

چگونه می توان از بازاریابی قهرمان برند استفاده کرد

1. در مارک تجاری کارفرما سرمایه گذاری کنید.

نام تجاری کارفرما نوعی بازاریابی است که در آن مخاطبان هدف کاندیداهای علاقه مند به پیوستن به شرکت شما هستند. با این حال ، می تواند درک بسیار مثبتی از برند شما نسبت به مصرف کنندگان ایجاد کند.

ما اشاره کردیم که کارکنان برای ایجاد اعتماد به برند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اگر مصرف کنندگان فکر می کنند شما با کارمندان خود بدرفتاری می کنید یا سود بیشتری را نسبت به مردم بازی می کنید ، این می تواند وجهه تجاری شما را لکه دار کند.

متخصص برندسازی کارفرمای شما شخصی است که در پشت استراتژی های به نمایش گذاشتن قهرمانان داخلی برند شما فعالیت می کند.

در HubSpot ، ما داریم HubSpotLife در اینستاگرام ، جایی که ما تصرف کارمندان ، کد فرهنگ و سایر موارد را ارسال می کنیم.

این فرصتی است که کارمندان ما می توانند در مورد آنچه که از کار در HubSpot دوست دارند به جهانیان بگویند و تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارند.

نام تجاری کارفرمایان این است که به مردم نگاهی درونی از مزایای کار در تجارت شما بدهند.

2. صدای مسیحیان نام تجاری خود را تقویت کنید.

چه یک تجارت کوچک و چه بزرگ باشید ، احتمالاً می دانید بزرگترین طرفداران مشتری شما چه کسانی هستند.

ممکن است آنها را با نام یا از طریق داده هایی که جمع آوری کرده اید بشناسید (مانند نظرسنجی های NPS). این مشتریان و وفاداران در هنگام حمایت از تجارت شما یک معدن طلا هستند.

احتمال دارد ، آنها این کار را از قبل دهان به دهان انجام می دهند. چرا صدای آنها را تقویت نمی کنید تا تأثیر آنها را به حداکثر برسانید؟

یکی از راه های انجام این کار این است که از مبشران خود بخواهید که در سایت هایی مانند این مقاله برای شما مرور کنند Google برای کسب و کار من، Yelp، و فیس بوک.

مشتری خوشحال شما را در Google مرور می کنداگر یک کمپین را اجرا می کنید و می خواهید توصیفات خود را اضافه کنید ، با طرفداران برتر خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید در آن شرکت کنند. می توانید همان گواهی نامه ها را برای وب سایت ، صفحات فرود و موارد دیگر استفاده کنید.

روش دیگر برای تقویت صدای قهرمانان ، ارائه کدهای ارجاع به آنها است. وقتی قهرمان شما کسی را به نام تجاری شما ارجاع می دهد ، او و گیرنده در خرید بعدی خود تخفیف می گیرند. و مشتری جدیدی به دست می آورید – این یک برد-برد-برد است.

3. قهرمانان برند خود را در شبکه های اجتماعی درگیر کنید.

پیروان شبکه های اجتماعی خود را به عنوان قهرمان برند در آموزش تصور کنید.

نمونه فالوورهای جذاب برند در اینستاگرام

منبع تصویر

آنها از قبل مارک شما را دوست دارند ، به همین دلیل شما را دنبال می کنند. هرچه بیشتر رابطه خود را با آنها پرورش دهید و جامعه ای را ایجاد کنید ، وفادارتر می شوند. در نهایت ، آنها به قهرمانان برند شما تبدیل می شوند.

روش های بی شماری برای وجود دارد جامعه خود را در شبکه های اجتماعی درگیر کنید، شامل:

  • پاسخ به نظرات
  • ایجاد گروههای خصوصی
  • ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی
  • انجام پرسش و پاسخ
  • با پیروان خود مستقیم زندگی کنید
  • ارسال مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر

قهرمانان برند برای تصویر عمومی شما معجزه می کنند ، زیرا آنها به نوعی از برند شما حمایت می کنند که احساس تبلیغ نمی کند. بنابراین ، این قهرمانان را پرورش دهید و از آنها برای رشد بیشتر برند خود استفاده کنید.

فراخوان جدید برای اقدام





منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

5  +  3  =