0

3 دلیل که چرا بازاریابان باید به امنیت داده ها اهمیت دهند (و نحوه شروع کار)

بازدید 8


طی دو سال گذشته ، احتمالاً چیزهای زیادی در مورد امنیت سایبری شنیده اید.

مانند بسیاری از مفاهیم بزرگ و جدی ، احساس می شود که گاهی اوقات بالاتر از سر ما بازی می کند – قلمرو مجامع عظیم و دولت ها ، یا شاید بخش IT شما. و بیایید قبول کنیم که برای حرفه ای ها در بازاریابی ، فروش یا خدمات خیلی جالب نیست.

حتی ممکن است خود را در فکر فرو برده باشید “بله ، افرادی نگران این مسئله هستند اما احتمالاً مجبور نیستیم. “

من به عنوان یک مدیر محصول برای امنیت در HubSpot ، هزینه می کنم زیاد فکر کردن در مورد این موضوع امروز می خواهم بررسی کنم که محافظت از داده ها و امنیت حساب برای بازاریابان و مشاغل نمایندگی آنها چقدر ضروری است.

همه چیز با یک چیز شروع می شود: اعتماد.

چرا بازاریابان باید به امنیت داده اهمیت دهند

1. اعتماد سنگ بنای روش بازاریابی ورودی است.

شما به روش های مختلفی به کسب و کار خود اعتماد می بخشید.

این می تواند نمونه ای از تخصص در زمینه شما یا ارائه خدمات عالی متمرکز بر تجربه مشتری باشد. شما همچنین می توانید با ایجاد روابط واقعی با مشتریانی که به سادگی تبدیل قیمت شما فراتر می روند اعتماد ایجاد کنید – و شامل پشتیبانی مداوم است که موفقیت کافی را برای مشتریان به ارمغان می آورد و آنها احساس راحتی می کنند خدمات شما را به هر کسی که می شناسند توصیه کنند.

در پایان روز، ایجاد و حفظ اعتماد یک ماده اصلی برای چرخاندن چرخ دنده شما است.

بدون آن ، تمام این دستگاه خرد می شود تا متوقف شود.

از دست دادن اعتماد برای یک کسب و کار و یک برند نیز فاجعه بار است. به عنوان مثال ، موارد کمی می توانند مشتری را سریعتر از نقض اطلاعات قطع کنند. در حقیقت، از هر چهار آمریکایی یک نفر با شرکت های نقض داده تجارت نمی کند.

2. چشم اندازها و مشتریان برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی به بازاریابان اعتماد می کنند.

هر روز ، مشتریان بالقوه شما به شما اعتماد می کنند – در واقع اعتماد زیادی هم به شما دارند – وقتی کارهایی مانند پر کردن فرم های تماس در وب سایت شما ، ثبت نام در وبینارهای شما یا ثبت نام برای آزمایش های رایگان خدمات شما را انجام می دهند.

آنها با دادن اطلاعات شخصی خود ، اعتماد عظیم نه تنها به تجارت شما بلکه به شما به عنوان بازاریاب که این ابزارها را حفظ می کنید ، دارند. آنها به شما اعتماد دارند تا اطلاعات شخصی آنها را ایمن نگه دارید ، از آنها سو abuseاستفاده نکنید (مثلاً با ارسال یک نامه ایمیل ناخواسته به آنها) ، و از آنها در جهت منافع خود برای کمک به آنها در رسیدن به اهدافشان استفاده کنید.

3. استفاده صحیح از داده ها دیگر کافی نیست – شما باید اطلاعات مشتری را ایمن نگه دارید.

شما احتمالاً مکالمات مربوط به استفاده صحیح از داده های مشتری مانند ایمیل ها را با محوریت مفهوم “از اطلاعات سو mis استفاده نکنید” شنیده اید.

به عنوان مثال: از طریق ایمیل از طریق ایمیل به شخصی نپردازید ، پیشنهادهایی را برای او ارسال نکنید که هیچ دلیلی ندارید که باور کنید علاقه مند است یا بدون رضایت او با او تماس نمی گیرید.

همانطور که مکالمه ای که ممکن است کمی کمتر با آن آشنا باشید مهم است – چگونه اطلاعات واقعی مشتری و مشتری را ایمن نگه داریم ، و از دست افرادی که می توانند از این اطلاعات برای آسیب رساندن به آنها استفاده کنند ، است.

اگر با آن طرف مکالمه آشنایی ندارید ، قابل درک است. خطر دستیابی غیر مجاز بازیگران بد به داده های مشتری در مقیاس نسبتاً جدید است.

ما در HubSpot اعتقاد داریم که به همان اندازه که روش های دیگر برای جلب اعتماد و حفظ آن ارزشمند است.

شما به عنوان یک بازاریاب ، سرپرست داده های مشتریان خود هستید.

شغل یک بازاریاب در تولید سرنخ یا ساخت یک برند متوقف نمی شود.

نکته مهم دیگری نیز در این معما وجود دارد – یک مدیر قابل اعتماد در داده های مشتری.

اگر مشتریان به دلیل تمام تلاش شما برای ایجاد این روابط با کیفیت ، اعتماد به شما اعتماد می کنند ، برای ایجاد یک مارک تجاری که در زمینه شما معتبر شناخته می شود ، و ایجاد انجمنی از بشارت دهندگان که دیگران را ترغیب می کنند به شما نیز اعتماد کنند – پس ضروری است که پایان معامله خود را حفظ کنید.

این وظیفه شماست که آنچه را که در کنترل شخصی شماست انجام دهید تا اعتبار آن را تأیید کرده و داده های مشتری را ایمن نگه دارد.

با اصول شروع کنید

خوشبختانه ، اجرای بهترین روشهای امنیتی برای ایمن نگه داشتن حسابهای آنلاین دشوار نیست. در واقع ، شما می توانید بسیاری از این موارد را بلافاصله شروع کنید.

در اینجا لیستی از محتوا برای کمک به هر بازاریابی در تنظیم عناصر اساسی امنیت وجود دارد:

وبلاگ ها:

محتوا و وبینارهای آکادمی HubSpot:

شما در ایجاد مشاغل ، روابط و جوامع عالی در زمینه تجارت خود کار بزرگی انجام داده اید. شما می توانید از نظر امنیتی نیز کار بزرگی انجام دهید – و یک مهماندار باشید که مشتریان شما می توانند اعتماد کنند.



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  66  =  68