0

3 دلیل باید مارک ها به یک مدل مستقیم به مصرف کننده تغییر کنند

بازدید 8


در دوره جدید خرید آنلاین ، برقراری ارتباط مستقیم بین برند شما و مشتریان آن هزینه دارد.

4 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

روزهایی که مجبور به ترک خانه ، مقابله با ترافیک ، یافتن پارکینگ و مبارزه با جمعیت در محیط خرده فروشی هستید مدتهاست که سپری شده است. خرید آنلاین برای اکثر مصرف کنندگان مانند گذشته نیست. اکنون به دلیل راحتی ، سهولت استفاده و گزینه های کم هزینه ، جریان اصلی و مطلوبی است.

بسیاری از شرکت ها به فروش آنلاین می پردازند ، اما از طریق بازارهایی مانند آمازون ، eBay و Walmart فروش می کنند. سپس مارک هایی وجود دارند که بلافاصله به سمت مصرف کننده رفتند و به نهنگ های میلیارد دلاری تبدیل شدند که در مدت زمان کوتاهی بر فضای آنها تسلط داشتند.

مارک هایی مانند Dollar Shave Club ، Casper ، Purple و BarkBox در حال نوسان بودند ، شتاب بیشتری گرفتند و رشد خود را مستقیماً به مصرف کنندگان بدون هیچ شریک خرده فروشی یا بازارهای شخص ثالث دادند.

مربوط: اسرار موفقیت یک شرکت مستقیم به مصرف کننده

در حالی که جزئیات و هزینه های اضافه شده وجود دارد مانند انبارها ، تحقق سفارشات و خدمات مشتری در نظر گرفتن ، مزایای متعددی برای رفتن به مسیر D2C وجود دارد.

1. شما اطلاعات ارزشمند بینش مصرف کننده را کنترل و جمع آوری می کنید

هنگام فروش مستقیم به مصرف کننده ، کنترل تمام داده های مشتری خود را حفظ کرده و به تجزیه و تحلیل و داده هایی دسترسی خواهید داشت که به عنوان مثال اگر در آمازون بفروشید ، به آنها دسترسی نخواهید داشت. مطمئناً ، حساب فروشنده شما اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد ، اما هیچ چیز مانند این که هنگام مالکیت و کنترل سیستم عامل به آن دسترسی ندارید.

دیدن اینکه ترافیک تبدیل شما از قبل از انجام فروش از کجا ناشی می شود ، به شما امکان می دهد تا در مورد مشتریان خود اطلاعات کسب کنید و همچنین فرصت های بالقوه تبلیغات را شناسایی کنید. دیدن چگونگی تعامل بازدیدکنندگان وب سایت در وب سایت شما و میزان جریانی که آنها قبل از خرید دنبال می کنند ، به شما امکان می دهد سفر کلی مشتری بهتری داشته باشید.

هر اقدامی که یک مصرف کننده در وب سایت شما انجام می دهد یک دلیل دارد. توانایی ردیابی و تجزیه و تحلیل این داده ها به شما امکان می دهد



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  20  =  26