0

11 روش هوشمندانه که آمازون شما را مجبور به خرج بیشتر می کند – اخبار آمازون

بازدید 3


جولی کلپر / Shutterstock.com

جولی کلپر / Shutterstock.com

فروش همه چیز از کتاب ها تا توپ های جیبی برای میز کار شما ، آمازون یک خرده فروش آنلاین است مثل هیچ کدام. این شرکت به دلیل ارائه قیمت های رقابتی و ارسال سریع شهرت زیادی کسب کرده است ، اما همه این راحتی ها با قیمت بالایی برای غول فروش همراه است.

بیشتر بخوانید: اشتباهاتی که در خرید انجام می دهید و چگونه آنها را متوقف کنید
آن را بررسی کنید: 19 راز صرفه جویی در پول هدف شما نمی دانید

علیرغم یا شاید به خاطر همه گیری جهانی کروناویروس ، که بیش از هر زمان دیگری مردم را به خرید آنلاین مشغول کرده بود ، آمازون همچنان به سود خود ادامه می دهد. از نظر فوربس ، آن aدرآمد سالانه در سال 2020 38 درصد افزایش یافت و به 386 میلیارد دلار رسید که سالانه بیش از 100 میلیارد دلار افزایش داشت. و 108.5 میلیارد دلار درآمد داشته استیا سه ماهه اول 2021 به تنهایی.

به منظور ادامه حمل سریع و سایر مزایایی که مشتریان انتظار داشتند ، این شرکت راه های زیادی برای افزایش درآمد خود پیدا می کند.

پیدا کردن: 30 چیزی که هرگز نباید بدون کوپن خریداری کنید

این بدان معنا نیست که هنگام خرید وب سایت نمی توانید هوشیار باشید. با اجتناب از ترفندهایی که خرده فروش برای افزایش هزینه های شما استفاده می کند ، نحوه صرفه جویی در هزینه های محصولات آمازون را بیاموزید.

آخرین به روز رسانی: 11 اوت 2021

طراحی دوقلو / Shutterstock.com

طراحی دوقلو / Shutterstock.com

پرفروش های داده محور

آمازون از یک الگوریتم بسیار پیچیده برای توصیه محصولات مناسب به مشتریان مناسب و در زمان مناسب استفاده می کند. این شرکت به داده هایی دسترسی دارد که به آنها اجازه می دهد رفتار مشتریان را تجزیه و تحلیل کرده و از اطلاعات برای توصیه محصولات به خریداران دیگر با مشخصات مشابه استفاده کند.

به گفته وادیم بیچوتسکی ، مدیر سابق علم داده در Innovizo ، آمازون پیشگام یک استراتژی مبتنی بر داده برای فروش متقابل و فروش است.

بیچوتسکی می گوید: “من به عنوان یک خواننده مشتاق ، کتابهای زیادی در آمازون خریداری می کنم و در بسیاری موارد از ویژگی های” اغلب با هم خریداری شده “و” مشتریانی که این کالا را خریداری کرده اند “نیز استفاده کرده ام. “نه تنها از کتاب ها لذت بردم ، اما هرگز بدون این توصیه ها از آنها مطلع نبودم.”

در واقع آمازون 35 درصد از درآمد خود را به فروش متقابل نسبت می دهد و این پول از جیب شما بیرون می آید.

پیدا کردن: 24 راه برای کسب درآمد از خرید

AdrianHancu / iStock.com

AdrianHancu / iStock.com

پیشنهادات ارسال رایگان

آمازون چند روش مختلف برای امتیاز دهی به حمل و نقل سریع ارائه می دهد. شما می توانید سالانه 119 دلار برای عضویت در Amazon Prime (یا 5.99 دلار در ماه تخفیف برای افراد در EBT) بپردازید ، که به شما رایگان ، ارسال بیشتر از دو روز کالا و تحویل رایگان ، دو ساعته در مناطق خاص را می دهد. اگر نمی خواهید هزینه عضویت در Amazon Prime را پرداخت کنید ، می توانید حداقل 25 دلار برای کتابها – یا سایر اقلام واجد شرایط – برای ارسال رایگان هزینه کنید.

با این حال ، حمل و نقل رایگان برای آمازون رایگان نیست و این شرکت باید زیان های خود را به نحوی جبران کند. هدف از حمل و نقل رایگان این است که مشتریان را تشویق به پرداخت هزینه اضافی برای Prime Membership یا وادار کردن آنها به افزایش تعداد اقلام در سبد خرید خود به حداقل ممکن کند. و استراتژی کار می کند. درآمد حاصل از این مشوق ها هزینه های سالانه حمل و نقل آمازون را جبران می کند. با این حال ، GeekWire گزارش داد که آمازون 21.4 میلیارد دلار صرف حمل و نقل در چهارم 4 سال 2020 کرده است که 67 درصد افزایش داشته است. با این حال ، آمازون همچنین در سال 2020 ردپای مرکز تحقق خود را 50 درصد افزایش داد ، بنابراین این رقم شگفت آور نیست.

دنبال کنید: 31 روز زندگی ثروتمندتر

هادریان / Shutterstock.com

هادریان / Shutterstock.com

عضویت های نخست آمازون

Amazon Prime یک برنامه وفاداری به مشتریان است که در ابتدا برای جلب هزینه بیشتر خریداران طراحی شده بود. طبق گزارش دیده بان بازار ، تا ژانویه 2021 ، 142 میلیون نفر در ایالات متحده دارای عضویت آمازون پرایم بودند. در نتیجه ، آنها می توانند از مشوق هایی مانند ارسال سریع سریع ، تحویل همان روز در مناطق خاص ، پخش نامحدود ویدئو و موسیقی ، دسترسی زودهنگام به معاملات رعد و برق ، دسترسی به کتابخانه وام دهندگان Kindle Owners و تخفیف پوشک ، بازی های ویدئویی استفاده کنند. و بیشتر.

هنگامی که هزینه عضویت در Amazon Prime را پرداخت می کنید ، به احتمال زیاد خرید از فروشگاه های دیگر را متوقف خواهید کرد از همه مزایا استفاده کنیدبه طبق گزارش RepricerExpress ، اعضای آمازون پرایم در مقایسه با خریداران غیر پرایم که سالانه بین 100 تا 500 دلار ارسال می کنند ، سالانه 1000 دلار یا بیشتر هزینه می کنند.

با این وجود ، این برنامه برای خرده فروش آنلاین پولساز مستقیم نیست. به گفته فورچون ، آمازون پرایم به ابزاری برای جلب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری تبدیل شده است ، بنابراین این شرکت می تواند از راه های دیگر مانند جریان ویدئو و فروش متقابل از اعضا درآمد کسب کند.

وای: اپرا ، رئیس جمهور جو بایدن و دیگر نامهای بزرگ چقدر ثروتمند هستند؟

Geber86 / iStock.com

Geber86 / iStock.com

ویدئوی فوری Prime

اعضای آمازون پرایم به Prime Video دسترسی دارند که به آنها اجازه می دهد تعدادی از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی محبوب را پخش کنند. با این حال ، Prime Video در واقع به طور مستقیم به شرکت پول نمی دهد.

آمازون کشف کرده است که اعضای Prime که از سرویس پخش ویدئو رایگان استفاده می کنند ، به عنوان اعضای غیر Prime فیلم هایی را از Prime Video اجاره یا خریداری می کنند. هنگامی که مشتریان عادت به پخش ویدئوهای رایگان می کنند ، آمازون این شانس را دارد که آنها را در اجاره یا خرید فیلم هایی که به صورت رایگان در دسترس نیستند بفروشد.

طبق گزارش فوربس ، نزدیک به 30 درصد از عناوین محبوب در Prime Video با عضویت رایگان نیستند. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه در آمازون هستید ، سعی کنید از عناوینی که خدمات به صورت رایگان ارائه می دهد پیروی کنید ، از جمله نمایش هایی مانند “دکستر” و “موتزارت در جنگل” و فیلم هایی مانند “ورود” و “بخشیده شده”.

بیشتر بدانید: مدت زمان پس انداز 1 میلیون دلار در هر ایالت چقدر است

TommL / iStock.com

TommL / iStock.com

سفارش با یک کلیک

آمازون در واقع تا سال 2017 ، زمانی که منقضی شد ، دارای ثبت اختراع برای سفارش 1 کلیک بود ، اما این سرویس میلیاردها درآمد برای غول خرده فروشی ایجاد کرده است. هنگامی که مشتریان کارت اعتباری و اطلاعات حمل و نقل خود را روی سرورها ذخیره می کنند ، می توانند به سادگی یکبار کلیک کنند تا سفارشات را بدون گذراندن مراحل پرداخت انجام دهند.

این سیستم سفارش دهی بدون اصطکاک راه دیگری است که در آن آمازون مشتریان خود را از میزان واقعی هزینه های خود قطع می کند و خرید بی رویه را تشویق می کند.

ارلو براون / Shutterstock.com

ارلو براون / Shutterstock.com

تبلیغات Kindle

دفعه بعد که تبلیغات آمازون کیندل را مشاهده کردید ، قبل از خرید دوبار فکر کنید ، زیرا این معامله ممکن است در دراز مدت برای شما هزینه داشته باشد. طبق گزارش Business Insider ، مالکان به طور متوسط ​​سالانه 1450 دلار در آمازون هزینه می کنند ، در حالی که برای مشتریانی که صاحب کیندل نیستند 725 دلار است.

تاتی / Shutterstock.com

تاتی / Shutterstock.com

فروش روز نخست

روز نخست آمازون یک رویداد 24 ساعته است که طی آن اعضا از دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات با قیمت های زیر متوسط ​​لذت می برند. برای جلب مشتریان بیشتر برای استفاده از این تبلیغ ، آمازون یک عضویت رایگان 30 روزه در Prime را ارائه می دهد ، بنابراین هر کسی می تواند در این رویداد شرکت کند. با فروش بیشتر اعضای Amazon Prime ، آمازون می تواند فرصت ها و سود متقابل خود را افزایش دهد.

به گزارش ورایتی ، روز نخست آمازون 2021 با فروش 6.9 میلیارد دلار درآمد بزرگ بود.

dennizn / Shutterstock.com

dennizn / Shutterstock.com

معاملات رعد و برق

معاملات رعد و برق آمازون را می توانید در سراسر وب سایت و در صفحه Gold Box مشاهده کنید. این معاملات به یک مشتری محدود می شود و معمولاً تاریخ انقضای بسیار کوتاهی دارد. آمازون در کنار حساس کردن پیشنهادات به زمان ، با نشان دادن نوارهای وضعیت که درصد محصولات موجود در سبد خریداران و درصدی که هنوز در دسترس است را نشان می دهد ، احساس فوریت می کند. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه در آمازون هستید ، ممکن است بخواهید از این بخش از سایت خودداری کرده و از وسوسه خرید به صورت ضربه ای اجتناب کنید.

آمازون به شدت در مورد میزان درآمد خود از این معاملات خودداری می کند ، اما این شرکت تمایل دارد که استراتژی خود را در تعطیلات خاص دو برابر کند.

از دست ندهید: خرده فروشان که ارسال رایگان در تمام طول سال را ارائه می دهند

جوزپه کوستانتینو / Shutterstock.com

جوزپه کوستانتینو / Shutterstock.com

اکو آمازون

Echo با هزینه حدود 99.99 دلار برای جدیدترین نسخه و کمترین قیمت با 29.99 دلار برای مدل جمع و جور ، یک بلندگوی بی سیم و صوتی است که دارای هوش مصنوعی است. همیشه آماده گوش دادن است و می تواند موسیقی و بازی انجام دهد ، زنگ هشدار تنظیم کند ، معادلات ریاضی را انجام دهد و حقایق را به صورت آنلاین جستجو کند. علاوه بر این ، اکو به مشتریان اجازه می دهد اقلام را از وب سایت شرکت بدون استفاده از کامپیوتر خریداری کنند. اکو حتی یک شخصیت دوستانه به نام الکسا دارد ، بنابراین کمتر احساس می کنید که با یک شرکت در ارتباط هستید و بیشتر در حال خرید با یک دوست هستید.

به گزارش The Verge ، آمازون از سال 2014 تاکنون 100 میلیون دستگاه اکو را به صورت ملی به فروش رسانده است.

چیس N. / Flickr.com

چیس N. / Flickr.com

Amazon Prime Now

آخرین افزودنی به گزینه های تحویل سریع آمازون ، Prime Now اقلام را در دو ساعت یا کمتر ارائه می دهد. این سرویس برای اعضای Prime رایگان است اما محدود به شهرهای خاص و کدپستی است. Prime Now روشی دیگر است که آمازون با آن عضویت Prime خود را ارتقا می دهد و مشتریان را از خرج کردن پول در سایر خرده فروشان باز می دارد.

آمازون پرایم اعضا می توانند از Prime Now استفاده کنند مواد غذایی ، لوازم خانگی و لوازم اداری را مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید. و سرمایه گذاری این شرکت در ارائه خدمات سریعتر نتیجه داده است. به گفته CNet ، آمازون قصد دارد برای انجام این خدمات ، 1000 انبار کوچک در مناطق حومه باز کند.

خواندن: گران ترین چیزهایی که می توانید در آمازون خریداری کنید

killerbayer / iStock.com

killerbayer / iStock.com

فروشندگان شخص ثالث

سفارش محصولات از طریق آمازون آنقدر آسان شده است که اکثر مشتریان به خود زحمت نمی دهند دریابند که کالای آنها از کجا آمده است. به جای نگهداری محصولات در انبارهای گران قیمت و از دست دادن هزینه حمل رایگان ، آمازون استخدام فروشندگان شخص ثالث را آغاز کرده است.

بازار آمازون به مشاغل کوچکتر اجازه می دهد تا زیر چتر آمازون به میلیون ها خریدار بفروشند. بر اساس گزارش خرده فروشی مدرن ، خدمات فروشندگان شخص ثالث آمازون در سال 2020 با 53 درصد رشد به 20.4 میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال ، شرکت فقط می نشیند ، استراحت می کند و پول شما را جمع آوری می کند.

بیشتر از GOBankingRates

جردن روزنفلد به گزارش این مقاله کمک کرده است.

این مقاله در ابتدا منتشر شد GOBankingRates.com: 11 روش هوشمندانه که آمازون شما را مجبور می کند بیشتر هزینه کنید



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  67  =  74