0

10 راه برای دستیابی به مشتریانی که نمی دانند به شما احتیاج دارند

بازدید 7


برنامه ریز رویداد ، وکیل ، صاحب مهد کودک ، راننده کامیون یدک کش. صرف نظر از حرفه های انتخابی ما ، منصفانه است که بگوییم همه ما می خواهیم مشتری های مشاغل خود را ایجاد کنیم. این چگونه رشد می کنیم. بنابراین طبیعی است که ما بخواهیم محصولات یا خدمات خود را به بازار عرضه کنیم ، به امید جذب مخاطبان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر.

اما هر مشاغل دارای چند “غیرقابل دسترسی” است. اکنون برخی از این افراد به دلیلی در آن گروه قرار می گیرند. به عنوان مثال اگر برنامه های بازنشستگی را می فروشید ، ممکن است افراد غیرقابل دسترسی شما کودکان باشند زیرا آنها برای خرید محصول شما خیلی جوان هستند. اما این بدان معنا نیست که آنها باید برای همیشه به همین شکل باقی بمانند. بعداً حتی غیر منتظره ترین گروهها نیز می توانند بزرگترین طرفداران شما باشند. شما فقط باید بدانید که چگونه با آنها صحبت کنید.

در اینجا چند نکته برای موفقیت آمیز رسیدن به موارد غیرقابل دسترسی خود آورده شده است.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [2021 Version]

نحوه دستیابی به مشتری

1. لیستی از دست نیافتنی های خود تهیه کنید.

این مرحله مهمی است که نمی خواهید از آن بگذرید. قبل از شروع به تلاش برای رسیدن به انواع مختلف گروه ها ، می خواهید بفهمید که افراد غیرقابل دسترسی شما در واقع چه کسانی هستند. آنها ممکن است کسانی باشند که شما فکر می کنید هستند. به همین دلیل تحقیق و بررسی از بخشهای مهم این فرایند است.

شما ممکن است برای بازدیدکنندگان از وب سایت یا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به آمار جمعیتی فعلی خود نگاه کنید و مشخص کنید کدام مخاطبان با شما ارتباط برقرار نمی کنند. همچنین ممکن است سعی کنید اطلاعات جمعیتی خود را با رقبا مقایسه کنید تا ببینید آیا به مخاطبانی رسیده اند که ممکن است نبودید. یا می توانید مصاحبه کنید و برای جمع آوری اطلاعات اضافی پرسشنامه ارسال کنید. از هر روش بدست آوردن این داده ها ، مطمئن باشید که در پایان ، به س toالاتی از این قبیل پاسخ خواهید داد:

  • چرا این گروه ها نسبت به کار من بی علاقه / ناآگاه هستند؟
  • آیا آنها همچنین در مورد محصولات / خدماتی که من می فروشم بی علاقه / بی اطلاع هستند؟
  • آیا آنها می دانند که آنچه من ارائه می دهم ممکن است بخواهند / نیاز دارند؟

2. شخصیتی برای افراد غیر قابل دسترسی خود بسازید.

در این مرحله ، شما دقیقاً افراد غیرقابل دسترسی خود را محدود کرده اید ، اما هنوز مرحله تحقیق به پایان نرسیده است. شما هنوز هم می خواهید بدانید که چه چیزهایی دوست دارند و کجا دوست ندارند ، در کجا زندگی می کنند ، در کجا کار می کنند و غیره

تحقیق در مورد خصوصیات زندگی روزمره آنها می تواند هنگام طوفان مغزی پیام و کانال هایی برای رسیدن به آنها مفید باشد. این می تواند به شما کمک کند داستانی ایجاد کنید که مورد توجه چند مخاطب قرار گیرد.

شما می توانید کمپین هایی را ایجاد کنید که کارآمد باشند زیرا با یافتن نقاط مشترک از طریق داستان سرایی مخاطبان مختلفی را به خود جلب می کند.

3. روش خود را برای درخواست تجدید نظر تنظیم کنید آنها ، مشتریان فعلی شما نیستند.

این ادامه عمل قبلی است. هنگام طوفان فکری برای گفتگو با افراد غیرقابل دسترس خود ، مهم است که به یاد داشته باشید که پیام مشابهی که برای مخاطبان فعلی شما واقعاً خوب عمل می کند ، احتمالاً توسط شخص دیگری به خوبی پذیرفته نخواهد شد – یا حداقل به همین میزان موثر نیست.

یک مثال موفق در این مورد است باشگاه اصلاح دلار تلاش های بازاریابی بازاریاب ها دریافتند که می توانند با مارک های شوخ طبع و زودرنج به بسیاری از نسل های جوان برسند. موفقیت نام تجاری از طبیعت ویروسی تبلیغات نشات می گرفت که با گروه بسیار گسترده ای از مردم بیش از هر زمان دیگر صحبت می کرد.

4- چیزی واقعاً بی نظیر به آنها پیشنهاد دهید.

همانطور که عاقلانه بیان شده است کارآفرین موری نیولندز در مقاله خود ، “8 اصل برای یک استراتژی بازاریابی درونی موفق”، “به وب سایت خود به عنوان یک مرکز فکر کنید ، نه یک تلفن بزرگ.” این مربوط به تمام مناطق حضور برند شما است – چه آنلاین و چه آفلاین. با غیرقابل دسترسی های خود طوری رفتار کنید که گویی از قبل وفادارترین مشتری های شما هستند و با منابع ارزشمندی که واقعاً می توانند استفاده کنند ، به آنها پاداش می دهید. زیرا اگر بتوانید چیزی را که در جاهای دیگر نمی توانند پیدا کنند برای آنها فراهم کنید ، باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود – دو موردی که فوراً به رقابت شما کمک می کند.

برخی از منابع ارزشمند ، اما هنوز رایگان / مقرون به صرفه که می توانید ارائه دهید شامل موارد زیر است:

  • اطلاعات آموزشی ، مانند کتابهای الکترونیکی ، راهنماها ، اینفوگرافیک ، مقالات وبلاگ ، وبینارها ، نکات ، الگوهای قابل بارگیری و غیره
  • کوپن / تخفیف انحصاری برای مشتریان اولین بار
  • نمونه های محصول / خدمات
  • کالای مارک دار

همانطور که بسیاری از صنایع ممکن است قبلاً بدانند ، این روش بازاریابی (بازاریابی ورودی) ثابت کرده است که یکی از موفق ترین راه ها برای تبلیغ برند یا تجارت شماست.

5. آگاهی از خواسته / نیاز به آنچه را که شما ارائه می دهید ایجاد کنید.

موارد غیرقابل دسترسی شما به احتمال زیاد در مرحله آگاهی از سفر خریدار است – مطمئن نیستید که آنها حتی محصول یا خدمتی را که شما ارائه می دهید می خواهند یا به آن نیاز دارند ، چه رسد به اینکه اگر آن را از شرکت خاص شما بخواهند. به همین دلیل شما باید دلایلی ایجاد کنید که چرا ممکن است شخصی به شما نیاز داشته باشد.

فرض کنید شما هتلی هستید که بسته ویژه تعطیلات را اجرا می کند. یک مثال از خریداران مرحله آگاهی ، مادر و پدری هستند که تازه فهمیده اند به زودی می توانند با خانواده خود تعطیلات را تعطیل کنند اما هنوز مطمئن نیستند که آیا می خواهند محلی بمانند ، به خارج از کشور سفر کنند یا کشتی تفریحی. با بازاریابی بسته تعطیلات خود به عنوان پیشنهادی همه جانبه ، مقرون به صرفه و مناسب خانواده ، شما با موفقیت آگاهی و تمایل به پیشنهاد خود را ایجاد می کنید.

6. نشان دهید که چگونه محصول / خدمات شما می تواند تنها راه حل مورد نیاز آنها باشد.

شاید تجارت شما محصولات یا خدمات متنوعی (به عنوان مثال راه حل های دیجیتال چند پلتفرمی) را ارائه دهد. یا شاید چیزی کمی جذاب تر (یعنی قهوه کاملاً ارگانیک) ارائه دهد. اما مهم نیست که شما چه چیزی ارائه می دهید ، همیشه راهی برای موقعیت خود به عنوان راه حل همه منظوره آنها وجود دارد.

افراد غیرقابل دسترسی شما حتی ممکن است ندانند که مشاغل شما می تواند از پس مشکلات متعددی که آنها تجربه می کنند برآید. آنها ممکن است ندانند که شما به خوبی در محصول / خدمات بسیار خاص خود تسلط دارید. یا ممکن است آنها ندانند که به شما احتیاج دارند. در هر صورت ، شما می خواهید نشان دهید که چگونه تنها راه حل هستید.

7. کسب و کار خود را در مثبت ترین حالت ممکن قرار دهید.

گرچه تصور آن دشوار است ، اما اکثر افراد می خواهند بدانند که چگونه می توانید به آنها کمک کنید ، حتی اگر آنها به طور فعال به دنبال شما نیستند. اگر به طریقی علاقه آنها را برانگیخته باشید ، آنها می خواهند چیزهای خوبی در تجارت شما پیدا کنند ، بنابراین می توانند کالایی یا خدماتی داشته باشند که راه حلی برای آنها فراهم کند و یا راحتی بیشتری به زندگی آنها بیفزاید.

چند پیشنهاد برای مثبت و مثبت نگه داشتن تلاش های خود:

  • در تلاش های بازاریابی خود از مطالب ، طراحی و منابع به روز استفاده کنید
  • از زبانی با اعتماد به نفس و دعوت کننده استفاده کنید ، نه لوس و ساینده
  • از پیام رسانی منفی که رقبای خاص را پایین می آورد ، پرهیز کنید (مشکل است)
  • آنچه را که به طور خاص شما را بهتر از بقیه می کند برجسته کنید ، اما آن را بگویید که به شما شبیه قهرمان شود

8. روش هایی را پیدا کنید که طرفداران خود را به آنها معرفی کنید.

چه چیزی بهتر از داشتن مشتریانی خوشحال که محصولات / خدمات شما را دوست دارند؟ داشتن مشتریانی خوشحال که با کمال میل ترویج محصولات / خدمات خود را به دیگران. اگر آنها به اندازه کافی خوشحال باشند ، این کار را نیز به صورت رایگان انجام می دهند. مثل تبلیغات رایگان است.

این فرصت شماست که به طرفداران # 1 خود با مواردی مانند:

  • ارجاع / تخفیف / کوپن به دوست ارجاع دهید
  • مطالب اختصاصی
  • کمک های مالی به موسسات خیریه مورد علاقه هواداران
  • پرسش ها / نگرانی های پاسخ داده شده ، فریادهای شخصی و جلسات پرسش و پاسخ در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی
  • رویدادهای تقدیر از طرفداران
  • فیلم / عکس / و غیره ویژه طرفداران
  • مشارکت پروژه

این که آیا کسب و کار شما قادر به صرف هزینه های زیادی است یا کمی برای پاداش دادن به طرفداران شما ، به یاد داشته باشید که داشتن تبلیغات شغلی مردم برای شما یک مزیت بزرگ است.

9. اشکال مختلف اعتبار را نشان دهید.

علاوه بر داشتن گواهی نامه در سایت های دارای رتبه برتر (یا در وب سایت خود) ، روش های زیادی برای اثبات معتبر بودن و قابل اعتماد بودن شما وجود دارد.

روش های منحصر به فرد (اما هنوز صادقانه) را برای نمایش این امر در تلاش های بازاریابی خود پیدا کنید ، مانند:

  • جوایز یا گواهینامه های قابل توجه (یک نشان در وب سایت خود قرار دهید ، پیوندی به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود با اطلاعات مربوط به جایزه / گواهینامه و غیره ارسال کنید)
  • از یک موسسه خیریه محلی پشتیبانی کنید (اطلاعات مربوط به آن را در صفحه فرود اختصاصی سایت خود نمایش دهید ، درباره آن در شبکه های اجتماعی پست بگذارید و غیره)
  • از تلاش های پایدار برای محیط زیست که در تجارت خود انجام می دهید (بازیافت ، داوطلب شدن در سازمان های دوستدار محیط زیست و غیره) نام ببرید.
  • مطالعات موردی و توصیفات

اگرچه این مطمئناً برای مشتریان فعلی شما تأیید می کند که آنها انتخاب صحیحی را با شما انجام داده اند ، اما کسانی که هنوز نمی دانند به شما احتیاج دارند ، ممکن است کسب و کار شما را به دلیل اعتبار شما ، مطلوب تر بدانند. درباره مواد خاص صنعت که می توانید در اختیار مشتریان بالقوه خود قرار دهید تحقیق کنید تا به آنها اطلاع دهند که شما نه تنها یک گزینه مناسب بلکه بهترین گزینه هستید.

10. همه این کارها را به صورت مرحله ای انجام دهید – نه همه یک باره.

آخرین ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار باشید ، مطمئن شوید که این کارها را در مراحل مختلف انجام می دهید. از آنجا که واقع گرایانه نیست که باور کنیم تلاش کسی به طرز جادویی همه را به سمت تجارت شما جذب می کند ، بنابراین باید اهداف تعیین کنید ، یک برنامه استراتژیک را دنبال کنید و نتایج خود را بسنجید. برای هر مخاطب آن را بشویید و تکرار کنید.

راه های زیادی برای صحبت با کسانی که غیر قابل دسترسی به نظر می رسند وجود دارد. شما فقط باید راه هایی پیدا کنید تا بتوانید درباره آنها و اینکه چرا (بخصوص) شما را بخواهند یا به شما احتیاج دارند ، ایجاد کنید اگر از نحوه شروع اطمینان ندارید ، این نکات را برای گسترش دامنه خود امتحان کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آوریل 2015 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

حالت بازاریابی



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

21  +    =  22