0

گزارش شده است که 2 شرکت تحویل کالا در اورگان کار با آمازون ، تنها مشتری خود را متهم کردند … – اخبار آمازون

بازدید 6


GettyImages 1230935623 یک راننده تحویل آمازون دات کام ، جعبه ها را در 2 فوریه 2021 در هاثورن ، کالیفرنیا به خارج از یک مرکز توزیع حمل می کند.  - جف بزوس گفت 1 فوریه 2021 ، او بعداً امسال از نقش خود به عنوان مدیر اجرایی آمازون منصرف خواهد شد زیرا غول فناوری و تجارت الکترونیکی از افزایش سود و درآمد در سه ماهه تعطیلات خبر داد.  این اطلاعیه در حالی منتشر شد که آمازون از سه ماهه تعطیلات با افزایش بیش از دو برابر سود به 7.2 میلیارد دلار و افزایش جهش درآمد 44 درصدی به 125.6 میلیارد دلار خبر داد.  (عکس از پاتریک تی. فالون / خبرگزاری فرانسه) (عکس از پاتریک تی فالون / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)پاتریک فالون / گتی ایماژ

  • گزارش شده است که دو شرکت تحویل کالا ، آمازون را به اتهام ضعف در حقوق و شرایط کار متوقف کرده اند.
  • حمل و نقل تریتون و تحویل آخرین مایل می گویند آمازون بدون اطلاع قبلی قوانین و مسیرها را تغییر داده است.
  • گفته می شود آنها به دنبال 36 میلیون دلار هستند و تا زمان تحقق شرایط تحویل آنها را از سر نمی گیرند.
  • داستان های بیشتر را در صفحه مشاغل اینسایدر مشاهده کنید.

بر اساس این ، دو شرکت تحویل کالا در اورگان تصمیم گرفتند به جای اینکه تحویل کالا را برای آمازون ادامه دهند ، به طور موثر خاموش شوند معاون.

هفته گذشته تحویل آخرین مایل و حمل و نقل تریتون کار با آمازون ، که تنها مشتری آنها است ، هفته گذشته متوقف شدند ، اورگونیایی گزارش شده

تریسی بلومر ، یکی از مالکان تحویل Last Mile Delivery در نامه ای نوشت: “آمازون آنقدر نیکل ما را محو کرده است که اگر تغییری ایجاد نکنیم دیگر نمی توانیم حمایت و مشوق هایی را ارائه دهیم که تاکنون توانسته ایم آن را فراهم کنیم.” به کارگران دیده شده توسط Oregonian. “ما اعتقاد داریم که بیشتر مسیرها ناامن هستند و رانندگان نیاز دارند تا آنها را به شیوه ای غیر ایمن تحویل دهند.”

به گفته معاون ، شرکت ها نامه ای به آمازون ارسال کردند و غول تجارت الکترونیکی را به رفتار “غیر قابل تحمل ، غیر منطقی ، ناامن و از همه مهمتر غیرقانونی” در دو سال گذشته متهم کردند. شرکت های تحویل دهنده با هم تقریباً 150 راننده استخدام می کنند و به طور متوسط ​​هر روز بیش از 20000 تحویل آمازون در منطقه پورتلند انجام می دهند.

به گفته معاون ، شرکت ها گفتند که آمازون مسیرهای تحویل را مختلط کرده و قوانین را بدون اطلاع به آنها تغییر داده است. در نامه دریافت شده توسط Vice آمده است که ، زیرا رانندگان زودتر از موعد به مسیرها متعهد می شوند ، Last Mile و Triton همچنان در ازای دریافت دستمزد هستند حتی اگر آمازون در آخرین لحظه به دلیل موجودی کم یا کارکنان انبار مسیرها را قطع کند.

در این نامه ، شرکت ها همچنین آمازون را به دستیابی به اطلاعات شخصی رانندگان ، کاهش بازپرداخت ها ، اخراج رانندگان بدون اعلام نظر شرکت ها در این زمینه و تخصیص نابرابر تحویل کارگران متهم کردند. به گفته معاون ، از آنجا که زایمان به طور مساوی تقسیم نشده است ، در نهایت برخی از کارگران به سرعت بیشتری رانندگی احتیاج داشتند ، به طور بالقوه دیگر رانندگان یا عابران پیاده را به خطر می اندازند و شیفت های 12 ساعته را انجام می دهند ، حتی اگر آمازون فقط برای شیفت های 10 ساعته آنها را بازپرداخت کند.

به گزارش Vice ، Last Mile و Triton به دنبال 36 میلیون دلار برای جبران خسارات شرکت و پرداخت هزینه رانندگان بیکار هستند. آنها به رسانه خبر گفتند تحویل آمازون را از سر نمی گیرند مگر اینکه شرکت با شرایط خود در مورد حقوق و شرایط کار موافقت کند.

اوایل سال جاری آمازون پس از گفتن رانندگان که مورد انتقاد قرار گرفت ، مورد انتقاد قرار گرفت در بطری ها پوست کن زیرا آنها وقت استفاده از سرویس بهداشتی در مسیرهای خود را نداشتند. آمازون این ادعاها را رد کرده است. کارگران تحویل همچنین ابراز سرخوردگی از دوربین های نظارتی آمازون گفت که برای ایمنی کارگران در وانت ها نصب شده است.

شرایط کار برای کارگران انبار این شرکت نیز تحت بررسی است ، با یک تحقیق مشخص شد که این کارگران آمازون بوده اند تقریباً دو برابر آسیب دیده است از همتایان خود در والمارت.

آمازون ، تحویل آخرین مایل و حمل و نقل تریتون به درخواست های نظر پاسخ ندادند.

ایمیل و هشدارهای Business Insider

سایت برجسته هر روز به صندوق ورودی شما.

Business Insider Australia را در دنبال کنید فیس بوک، توییتر، LinkedIn، و اینستاگرام.





منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  15  =  16