کمتر از مردانی که خواستار افزایش در طول COVID-19 هستند ، به ویژه در بازاریابی [New Research]


درخواست افزایش یا ارتقا می تواند ترسناک باشد ، به ویژه هنگامی که شرکت شما شیفت های مربوط به رویدادهای جهان را پشت سر می گذارد.

در اوایل سال 2021 ، توپی ماهی یک نظرسنجی انجام داد که شکاف دستمزد جنسیتی را کمی روشن می کند ، که اگر در سال 2020 افزایش پیدا نکند ، ادامه داشت.

نظرسنجی از نزدیک به 17000 متخصص نشان داد که 63٪ از پاسخ دهندگان به دنبال “تغییرات مربوط به همه گیری” از درخواست افزایش هزینه اجتناب کرده اند.

هنگام تقسیم تعداد بسیار زیاد پاسخ دهندگان بر اساس جنسیت ، 42.4٪ از آنها زن بودند ، در حالی که فقط 31.79٪ مرد بودند.

یک نظرسنجی Fishbowl نشان می دهد زنان بیشتری از درخواست افزایش در یک بیماری همه گیر اجتناب می کنند.

منبع تصویر

هنگام غواصی در صنایعی که کمترین درخواست افزایش یا تبلیغ را داشتند ، بازاریابی در بالای لیست قرار داشت. در باره 54.5٪ متخصصان بازاریابی به دلیل همه گیر شدن بیماری در سال گذشته درخواست افزایش یا ارتقا نکردند.

اگرچه برخی ممکن است از این داده ها شوکه شوند ، اما بسیاری از آنها اینگونه نیستند. از این گذشته ، شناخته شده است كه بخشهای بازاریابی كمترین بودجه ، تعداد كمتر سرمایه و كمترین سرمایه گذاری را به دست می آورند.

در همین حال ، دیده شده است که زنان کمتر از مردان با همان تجربه مذاکره می کنند و برای نقش های سطح پایین درخواست می کنند. در اخیر پست LinkedIn، لوسی نومنوا مدیر عامل Femme Pallette روشن می کند که چرا زنان معمولاً به اندازه مردان مذاکره نمی کنند.

“بسیاری از زنان از داشتن این مکالمات اجتناب می کنند زیرا نمی خواهند از نظر مدیریت به عنوان ناسپاس ، حریص یا نیازمند شناخته شوند ، و بنابراین بسیاری از اوقات زنان تمایل دارند که برای پاداش دادن منتظر بمانند.” نومنوا توضیح داد

اگر شما یک زن در دنیای بازاریابی – یا هر صنعت دیگری برای این موضوع هستید ، ممکن است این داده ها و بینش سایر زنان حرفه ای این سال را داشته باشد که “چه زمانی درخواست افزایش یا ارتقا promotion مناسب است؟”

در زیر ، چند بار افراد معمولاً درخواست افزایش یا ارتقا را ذکر کرده اند.

راهنمای رایگان: چگونه در یک کار جدید پیشرفت کنیم [Download Now]

چه زمانی باید ارتقا یا ارتقا بخواهید

1. وقتی دامنه نقش شما رشد می کند یا تغییر می کند.

در روزهای ابتدایی داشتن یک نقش ، کار شما ممکن است وظایف ذکر شده در آگهی شغلی که برای آن درخواست داده اید را از نزدیک آینه دهد. اما ، همانطور که در شرکت خود اعتبار و اعتبار کسب می کنید ، ممکن است مسئولیت های بیشتری نیز کسب کنید که نقش اصلی روزمره شما را بسیار گسترش می دهد.

“بسیاری از افراد اکنون کلاه های بیشتری به سر دارند و مجبور به یادگیری مهارت های جدید هستند. همه اینها دلیل معتبری برای درخواست افزایش است و باید هنگام استراحت خود مبنای استدلال شما قرار بگیرد ، “مشاور حرفه ای گوراو شارما در مصاحبه اخیر.

به عنوان مثال ، در حالی که از شما خواسته می شود در مورد پروژه های بازاریابی خود گزارش دهید ، پیشرفت طبیعی نقش شماست و شایسته درخواست افزایش نیست ، اگر مستقیماً نقش اصلی شما شامل مدیریت نشود ، گزارش مستقیم دریافت کنید یا از شما خواسته شود که طرح جدیدی را اجرا کنید. ، ابتکار بازاریابی وقت گیر برای شرکت شما می تواند نشان دهنده تغییر قابل توجهی در وظایف و زندگی کاری شما باشد که مستلزم تغییر عنوان یا غرامت است.

2. هنگامی که زمان کار خود را بسیار بیشتر از آنچه پیش بینی می کنید می گذرانید.

همانطور که مسئولیت ها یا انتظارات بیشتری به دست می آورید ، ممکن است متوجه شوید که ساعتهای طولانی تری کار می کنید یا از شما خواسته می شود کارهای طولانی تری انجام دهید – مانند سفرهای کاری منظم. اگر این بخشی از نقش اولیه شما نبوده یا هنگام پذیرش نقشی که شامل این الزامات باشد برای شما توضیح داده نشده است ، ممکن است ارزش یک درخواست افزایش یا ارتقا را داشته باشد.

3. هنگامی که یک دوره یا مدرک گران قیمت را سپری می کنید که به نفع شرکت شما باشد.

معمولاً یک دوره یا گواهینامه هزینه و هزینه دارد. اما ، گاهی اوقات ، کارفرمایان با دانستن اینکه مهارتهای رشد شما در درازمدت به سود آنها خواهد بود ، هزینه ها را پرداخت می کنند اگر شرکت شما به هیچ وجه هزینه تحصیل را جبران نمی کند ، اما مدرک اضافی دریافت می کنید که توانایی کار شما را افزایش می دهد ، باید درخواست افزایش هزینه کنید.

با این حال ، اگر شما انتظار دارید پس از اتمام مدرک یا گذراندن دوره ، افزایش دریافت کنید ، ابی کوهو ، نویسنده و متخصص منابع انسانی ، می گوید شما باید این کار را قبل از دریافت مدرک یا گواهی انجام دهید

کوهوت در گفت: “در حالت ایده آل ، شما باید قبل از گرفتن درجه برای تعیین انتظارات در مورد افزایش بپرسید.” مصاحبه با کالج برایانت و استراتون. “بهترین زمان برای برقراری مکالمه چرخه بررسی عملکرد طبیعی است. مکالمه را با بحث در مورد عملکرد و موفقیت های کاری خود شروع کنید. سپس ، توضیح دهید که چگونه این مدرک اطلاعات اضافی را در اختیار شما قرار داده است که به شما در تولید حتی بیشتر کمک می کند. “

4- هنگامی که به طور مداوم به تمام اهداف خود می رسید.

در برهه ای از نقش خود ، ممکن است دریابید که همه چیز به طور طبیعی به شما می آید. شما به ندرت با چالش یا بازخورد روبرو می شوید و دقیقاً مطمئن نیستید که چگونه با کارهایی که قبلاً به خوبی انجام داده اید سطح بالاتری داشته باشید. به همین دلیل ، ممکن است در نقش خود احساس کسالت یا بیش از حد راضی بودن کنید.

وقتی مرتباً اهداف خود را خرد می کنید یا نقد عملکرد عالی دریافت می کنید ، نشانه خوبی است که آماده هستید با افزایش یا ارتقا به چالش های جدید یا مسئولیت های بیشتری بپردازید.

5- اگر مدتی افزایش دستمزد دریافت نکردید.

اگرچه ممکن است در چند ماه اول یا حتی در سال اول نقش خود نخواهید خواستار افزایش حقوق شوید ، اما مهم است که زمانی را که کار کرده اید بدون افزایش حقوق دنبال کنید. حتی اگر دامنه نقش خود را به طرز چشمگیری تغییر نداده باشید ، اگر سابقه عملکرد خوبی دارید اما هنوز افزایش حقوق دریافت نکرده اید ، می توانید درخواست افزایش را توجیه کنید.

حتی اگر فکر می کنید شرکت شما می داند در نهایت به طور خودکار به شما افزایش یا ارتقا دهد ، ارزش این را دارد که در این اواخر یا هرگز افزایش حقوق نداشته باشید.

در پست اخیر LinkedIn ، مربی شغلی و کارآفرین یاسمین اسکالارا نوشت: “اگر به رئیس ، سرپرست یا کسی چیزی که می خواهید نگویید ، چه چیزی باعث می شود فکر کنید که آن را به شما می دهند؟”

اسکالرا توصیه کرد: “اگر به دنبال افزایش ، ارتقا یا افزایش حقوق هستید ، باید SPEAK-UP کنید ، در غیر این صورت هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.”

6. وقتی هزینه زندگی افزایش می یابد.

در حالی که بسیاری از شرکتها بهای سالیانه را افزایش می دهند یا حقوقی را ارائه می دهند که در افزایش هزینه زندگی برآورد می شود ، اگر کارفرما از این استراتژی استفاده نمی کند هزینه زندگی در منطقه خود را در ذهن داشته باشید. اگر تمام وقت کار می کنید ، همیشه می خواهید مطمئن شوید که شرکت شما به اندازه کافی برای پرداخت هزینه اجاره مناسب ، غذا ، آب و برق و سایر ملزومات به شما پول پرداخت می کند.

آیا بهترین زمان برای درخواست افزایش وجود دارد؟

اگر با یک یا چند مورد در لیست بالا شناخته می شوید ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که به فکر ارتقا or یا تبلیغ باشید. اما ، در حالی که شما باید بالاخره مورد لیاقت خود را با مدیر خود در میان بگذارید ، زمانهای خاصی وجود دارد که می تواند شانس واقعی افزایش حقوق شما را افزایش دهد.

بسیاری از شرکت ها بودجه ، تعداد سرشماری و بودجه مربوط به افزایش خود را در زمان خاصی از سال مدیریت می کنند. بنابراین ، برخی از سایت های شغلی ، مانند واقعا ، پیشنهاد می کنند:

  • درست قبل از یک سال جدید هنگامی که شرکت ها در حال برنامه ریزی بودجه و تعداد کل خود هستند.
  • در طول تابستان که برخی از شرکتها برنامه ریزی دو ساله انجام می دهند.
  • بعد از انتشار شرکت شما درآمد خوب سه ماهه یا ماهانه، ترافیک یا موفقیت های هدف.
  • درست پس از یک بررسی عملکرد مثبت یا یک موفقیت مهم دیگر.

برعکس ، زمان های خوبی برای درخواست افزایش نیز وجود دارد ، مانند بعد از گزارش درآمد بد ، بررسی عملکرد iffy ، یا زمان دیگری که ممکن است مدیر یا رئیس شما در بهترین شرایط روحی نباشد. همانطور که قصد دارید این مکالمه را با مدیریت داشته باشید ، زمانهایی را یادداشت کنید که آنها بیشتر از اینکه از این کار ناامید شده و اذیت شوند ، بیشتر با احساس شما همدل و پاسخگو باشند.

اگر شما از زمان درخواست افزایش یا ارتقا در شرکت خود به ویژه مشخص نیستید ، مشاور حرفه ای تاد هنری پیشنهاد می کند که به “ریتم” های مالی یا ارتقا دفتر خود توجه کنید و در مواقعی از سال با شنیدن خبرهای خود درخواست خود را مطرح کنید. بیشتر تبلیغات

اگر در نقش خود عالی عمل می کنید و احساس می کنید برای اقامت در شرکت خود در سال آینده به افزایش یا ارتقا نیاز دارید ، نباید اجازه دهید که همه گیری دائمی شما را از داشتن یک بحث شفاف اما دوستانه با رئیس خود در مورد شغل یا رشد حقوق و دستمزد که دوست دارید به زودی به آن برسید.

بحث درمورد دستمزد

مهم است که به یاد داشته باشید که مدیران انتظار دارند سرانجام با کارمندان گفتگو کنند. در حقیقت، بسیاری از شرکتها بودجه سالانه را به طور جداگانه بودجه می دهند فقط برای افزایش و ارتقا. بنابراین ، درخواست ملاقات با رئیس خود در مورد حقوق و دستمزد یا آینده شما نباید شوک بزرگی برای آنها ایجاد کند ، خصوصاً اگر در نقش خود خوب عمل می کنید.

علاوه بر این ، اگر شما یک مدیر خوب، آنها به احتمال زیاد با گفتن اینکه چرا می توانید یا نمی توانید افزایش دستمزد بگیرید و اینکه برای رسیدن به آنجا باید چه کاری انجام دهید ، به روشی محترمانه ، متفکرانه و شفاف به مکالمات رشد شغلی پاسخ می دهند.

“مهم نیست که هر چقدر زمان س askال شما به موقع باشد و لیاقت شما را داشته باشد ، به هر دلیلی مدیر شما ممکن است درخواست شما برای افزایش را رد کند – و برخی از آنها ممکن است هیچ ارتباطی با شما و عملکرد شما نداشته باشند ،” هنری می نویسد.

“بهترین پاسخ در مورد رد شدن این است:” من برای افزایش حقوق چه کاری می خواهم انجام دهم؟ ” هنری توضیح می دهد. “بدانید که انتظارات چیست ، به این ترتیب که دفعه بعد که س askال کردید ، داده هایی پشتیبانی می شوند که با آستانه مدیر شما برای افزایش تراز هستند.”

در نهایت ، وقتی مکالمه دستمزدی را با مدیر خود شروع می کنید ، آنها یاد می گیرند که به دنبال حرکت رو به بالا هستید ، نیازهای رشد حرفه ای شما را درک می کنند و می دانند که برای حفظ شما به عنوان یک کارمند با استعداد باید چه کاری انجام دهند. به همین ترتیب ، اگر شرکت شما نتواند در هنگام پرسش به شما ارتقا یا ارتقا دهد ، می دانید چرا ، برای رسیدن به سطح بعدی چه کاری باید انجام دهید و آیا شرکت شما مکان مناسبی برای دستیابی به مدت طولانی است اهداف شغلی مدت دار

آیا می خواهید نکات بیشتری برای موفقیت در نقش بازاریابی خود کسب کنید؟ منبع زیر را بارگیری کنید.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *