0

کلاب هاوس درهای خود را باز می کند. آیا کسی عجله دارد که وارد شود؟

بازدید 9


در میان فرزندان اولیه سال گذشته بیشترین آرزو برای این بار ضد عفونی کننده دست یا دستمال مرطوب Clorox نبود بلکه یک نام کاربری در Clubhouse بود که تنها پلتفرم رسانه های اجتماعی صوتی بود سیلیکون ولی غوغا می کند وقتی در بهار راه اندازی شد. دسترسی نیاز به دعوت شخصی از قبل در برنامه داشت و این موارد در ماههای تنها قرنطینه به شدت مورد تقاضا قرار گرفتند به طوری که برخی به صدها دلار در eBay فروختند. Clubhouse به عنوان آینده از اجتماعی رسانه ها توسط تعداد زیادی فروشگاه (از جمله این فروشگاه) با افزایش لیست انتظار به 10 میلیون.

امروز ، این دعوت نامه ها بی فایده است: Clubhouse روز چهارشنبه در انتظار انتشار عمومی آن بود ، به این معنی که هر کسی می تواند با بارگیری برنامه فقط یک حساب کاربری راه اندازی کند. به گفته گروه تحلیلی SensorTower ، این برنامه بین 21 تا 25 ژوئیه 484000 نصب جدید در سطح جهان داشته است ، اما به نظر نمی رسد که توده ها هجوم بیاورند. این میزان نسبت به دوره 5 روزه قبلی 17 درصد افزایش داشته و بیشتر از خارج از ایالات متحده بوده است. در فروشگاه App اپل ، کلابهاوس در اولین روز که برای عموم آزاد است در رتبه 10 در میان برنامه ها در گروه شبکه های اجتماعی رایگان قرار گرفت – حتی بارگیری Google Duo نیز بالاتر بود. در اندروید ، که Clubhouse جدیدتر است ، به سختی 20 برتر را شکست.

برای برنامه ای که فقط اخیراً ضرب و شتم اینستاگرام ، TikTok و WhatsApp در فروشگاه های برنامه جهانی ، این یک اولین کار ساده است. در گذشته ، کلابهاوس گفته است که سیستم دعوت آن برای رشد “به روشی سنجیده شده” ، به صورت دسته ای روی کاربران جدید و ایجاد ویژگیهایی مانند DM در صورت لزوم ، کلیدی است. هرچند به نظر می رسد Clubhouse بدون انحصاری بودن ، برخی از هیاهوی خود را از دست داده است.

وبلاگ نویس فناوری ، جین مانچون وونگ ، “فروش Clubhouse my invites” شوخی کرد روز چهارشنبه ، هنگامی که برنامه اعلام کرد که برای بارگیری عمومی در دسترس خواهد بود. الکس لیبرمن ، رئیس اجرایی مورنینگ بروی ، خبرنامه ایمیلی مورد علاقه مجموعه تجارت هزاره ، پاسخ داد: “ممکن است مجبور شوید به مردم پول بدهید تا آنها را از شما بگیرند.” Morning Brew اخیراً Clubhouse را اعلام کرده بود “بر فراز، “توجه داشته باشید که برنامه کمتر” شبیه Soho House – انحصاری و بنابراین به طرز مرموزی باحال “و بیشتر” مانند یک خانه باز “احساس می شود.

کلاب هاوس هنوز در برخی بازارها ، به ویژه در خارج از ایالات متحده در حال رشد است. در ماه ژوئن ، این برنامه 7.7 میلیون بارگیری جدید داشت که 5.8 میلیون بار از هند بود. رشد بین المللی بخشی اساسی از آخرین جمع آوری سرمایه Clubhouse بود ، که طی آن سرمایه گذاران برنامه را با ارزش ارزیابی کردند 4 میلیارد دلار. هنوز هم ، با کند شدن رشد کاربران در ایالات متحده ، برخی این سوال را دارند که آیا این برنامه می تواند مطابق ارزیابی خود عمل کند. “ارزیابی NFT یا Clubhouse ، کدام حباب بزرگتر است؟” مایکل گارتنبرگ ، تحلیلگر فناوری توییت کرد اوایل امسال هفته گذشته ، اد زیترون ، روزنامه نگار فناوری ، انتشار عمومی کلابهاوس را “بوی تعفن بزرگی که هیچ کس نمی خواهد درباره اش صحبت کند

کلاب هاوس به رشد بین المللی خود اشاره دارد و این نشان می دهد که مردم هنوز از بودن در برنامه لذت می برند. سخنگوی خود از طریق ایمیل نوشت: “در سطح جهانی ، ما شاهد هستیم که تعداد اتاق های ایجاد شده روزانه از 300K در ماه مه به 400K در ژوئن به 500K + در ژوئیه افزایش می یابد ، که نشان دهنده افزایش تعداد کاربران درگیر است.” اما اکنون نیز رقابت آن بیشتر از زمانی است که برای اولین بار راه اندازی شد. فیس بوک و توییتر هر دو ویژگی های صوتی زنده را در سال ایجاد کردند



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

8  +    =  18