کاملاً هر آنچه لازم است بدانید


اطمینان از اینکه مخاطبان اینستاگرام شما محتوای خود را می بینند ، احتمال تعامل ، آگاهی از برند ، ترافیک مراجعه و تبدیل را افزایش می دهد.

با این حال ، گاهی اوقات معلق بودن شما و اعضای تیمتان روی تلفن ها یا لپ تاپ های شما برای ارسال پست در اینستاگرام در زمانی دقیق که فکر می کنید می توانید بیشترین میزان جذب مخاطب را داشته باشید ، بسیار کارآمد نیست.

همچنین ممکن است در طول روز کاری موارد دیگری در جریان باشد که باید بر باز کردن برنامه اینستاگرام و کلیک روی “ارسال” بر روی محتوای خود اولویت داشته باشند.

اینجاست که نرم افزار برنامه ریزی اینستاگرام وارد بازی می شود

آیا می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

آره! خوشبختانه ، API اینستاگرام اجازه می دهد تا کاربران از ابزارهای بازاریابی مانند HubSpot از قبل برنامه پست های اینستاگرام را تعیین کنید.

به عبارت دیگر ، اگر استفاده می کنید نرم افزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی، می توانید محتوای خود را بارگذاری کنید ، زمان پخش مستقیم آن را در اینستاگرام انتخاب کنید و بدانید که بدون نیاز به بلند کردن انگشت دیگر ، برای مخاطبان شما ارسال می شود.

همانطور که گفته شد ، برای شروع ، برای انجام برنامه ریزی به یک ابزار شخص ثالث نیاز دارید. در زیر چند گزینه مفید برای بررسی شما وجود دارد.

1 نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot

قیمت: 0 دلار در ماه (رایگان) ، 45 دلار در ماه (شروع کننده) ، 800 دلار در ماه (حرفه ای) ، 3200 دلار در ماه (شرکت)

از برنامه hubspot برای برنامه ریزی پیش از موعد ارسال های اینستاگرام استفاده کنید

با ابزار رسانه اجتماعی HubSpot که بخشی از HubSpot است مرکز بازاریابی، تو می توانی برنامه ریزی و انتشار پست های اجتماعی در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر و LinkedIn. از طریق HubSpot ، می توانید پست خود را ویرایش کنید ، آن را برنامه ریزی کنید و برای برچسب گذاری سایر حساب ها و کاربران ،mentions را اضافه کنید.

تصویری که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید را در HubSpot بارگذاری کنید و سپس آن را بکشید و در پستی که در حال برنامه ریزی آن هستید رها کنید. می توانید قبل از پخش مستقیم پست نهایی ، پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا بتوانید دقیقاً بازدیدکنندگان خود را ببینید.

بعد از اینکه تاریخ و ساعت اشتراک پست Instagram خود را انتخاب کردید و پیش نمایش آن را مشاهده کردید ، آن را با یک کمپین مربوط به HubSpot برچسب گذاری کنید تا همه پست های اجتماعی شما که با یک کمپین بازاریابی که قبلاً اجرا می کنید مرتبط باشد ، مرتب شوند.

هنگامی که پست خود را برنامه ریزی کردید ، می توانید برای برنامه ریزی یک پست اجتماعی دیگر “زمانبندی دیگری” را انتخاب کنید – گزینه ای برای کپی و جایگذاری خودکار مطالب از پستی است که به تازگی برنامه ریزی کرده اید ، بنابراین می توانید پست های مشابه را برای تاریخ ها ، زمان های مختلف برنامه ریزی کنید. ، و سیستم عامل

در آخر ، اگر از ابزار اجتماعی HubSpot برای برنامه ریزی و انتشار در سیستم عامل های دیگر استفاده می کنید ، گروه های مخاطب خاص را هدف قرار دهید (به عنوان مثال ، می توانید کشورها یا زبانهای خاصی را در فیس بوک هدف قرار دهید).

2 بعد

قیمت: رایگان ، 12.50 دلار در ماه (شروع کننده) ، 20.83 دلار (رشد) ، 33.33 دلار (پیشرفته)

صفحه نمایش 2021-06-23 در 10.03.08 صبح

بعداً یک برنامه ریز ارسال پست در شبکه های اجتماعی اختصاص داده شده به اینستاگرام است. این پلتفرم شامل یک تقویم کامل محتوای اجتماعی ، برنامه ریزی کشیدن و رها کردن پست و امکان انتشار خودکار در نمایه کسب و کار اینستاگرام شما است. علاوه بر این ، خدمات است Linkin.bio ویژگی به شما امکان می دهد پست های خاصی را به صفحات خاص محصول پیوند دهید.

3 بادگیر

قیمت: رایگان ، 9.99 دلار در ماه (طرفدار) ، 19.99 دلار (پیشرفته) ، 39.99 دلار (حداکثر)

سکوی ارسال و برنامه ریزی اینستاگرام tailwind

Tailwind یک برنامه ریز شبکه اجتماعی و دستیار هوشمند به طور خاص برای اینستاگرام و Pinterest است. با استفاده از ویژگی های هوشمند مانند بارگذاری تصویر به صورت انبوه و هشتگ یاب داخلی ، این ابزار به مشاغل کوچک اجازه می دهد تا پست های اینستاگرام خود را به سرعت شخصی کرده و برنامه ریزی کنند.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد از طریق یک داشبورد ، برنامه پست و نمایش شبکه Instagram خود را بصری برنامه ریزی و پیش نمایش کنید ، بنابراین می توانید ببینید که مخاطبان شما قبل از ارسال چه چیزی را مشاهده می کنند.

4 بافر

قیمت: رایگان ، 15 دلار در ماه (نرم افزار) ، 65 دلار در ماه (حق بیمه) ، 99 دلار در ماه (تجارت)

بافر برای اینستاگرام برای کمک به برنامه ریزی و ارسال در اینستاگرام

بافر به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی را در شش شبکه اجتماعی فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، LinkedIn ، Pinterest و + Google برنامه ریزی کنید. بافر برای اینستاگرام مدیریت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود را از طریق یک داشبورد آسان می کند.

گزینه ای برای گنجاندن هشتگ در پست اینستاگرام شما در بخش نظرات در مقابل عنوان (برای ساده نگه داشتن پست و زیرنویس تا حد ممکن) وجود دارد. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی Buffer ، پست های اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید چه چیزی در میان مخاطبان شما کار می کند.

علاوه بر یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android ، Buffer همچنین یک افزونه برای مرورگر اینترنت شما ارائه می دهد.

5 Sked Social

نرم افزار برنامه ریزی اجتماعی instagram sked

قیمت: 25 دلار در ماه (اصول) ، 75 دلار در ماه (لوازم ضروری) ، 135 دلار در ماه (حرفه ای)

Sked Social ابزاری برای برنامه ریزی و ارسال خودکار اینستاگرام برای پست ها و استوری های اینستاگرام ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این ابزار ، به صورت خودکار داستان های خود را اعم از داستان عکس یا داستان ویدیویی ارسال کنید ، بنابراین برای کلیک مجدد روی “ارسال” هرگز مجبور به مداخله یا دریافت یادآوری نخواهید شد.

همچنین می توانید پست های اینستاگرامی خود را از طریق iOS یا Android برنامه ریزی کنید تا بتوانید محتوا را مستقیماً از رول دوربین دستگاه تلفن همراه خود بارگذاری کنید.

6 جوانه اجتماعی

قیمت: 99 دلار در ماه (استاندارد) ، 149 دلار در ماه (حرفه ای) ، 249 دلار در ماه (پیشرفته)

جوانه پست های برنامه اجتماعی به اینستاگرام

Sprout Social یک سیستم مدیریت رسانه اجتماعی است که با شش شبکه اصلی اجتماعی از جمله اینستاگرام سازگار است. این یک تقویم محتوای شبکه های اجتماعی دارد که به شما امکان می دهد پست های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و سپس معیارهای مختلف تعامل را به طور مستقیم اندازه گیری کنید.

به راحتی تصویری را که می خواهید در اینستاگرام ارسال کنید بارگذاری کنید، عنوان و سایر جزئیات پست اینستاگرام (به عنوان مثال مکان) را اضافه کنید ، و سپس آن را برنامه ریزی کنید تا در تاریخ و زمان انتخاب شما خارج شود.

توانایی شنیداری اجتماعی این ابزار همچنین به شما کمک می کند روندهای منحصر به فرد را در بین محتوای اینستاگرام خود شناسایی کنید و سپس این روندها را برای بقیه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود اعمال کنید.

7 آهسته

قیمت: 34 دلار در ماه (پایه) ، 76 دلار در ماه (استاندارد) ، 159 دلار در ماه (پیشرفته) ، 332 دلار در ماه (حق بیمه) ، با ما تماس بگیرید (شرکت)

Loomly یک پلتفرم موفقیت در برند است که دارای ویژگی های مدیریت محتوای و انتشار و برنامه ریزی شبکه های اجتماعی است. پست های رسانه های اجتماعی خود را از قبل برنامه ریزی کنید – گزینه های برنامه ریزی و انتشار خودکار برای سیستم عامل های مختلف اجتماعی از جمله Instagram ، Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Google وجود دارد. Loomly همچنین انتشار خودکار آگهی اینستاگرام (و آگهی فیس بوک) را ارائه می دهد.

با استفاده از این پلتفرم ، محتوای رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی خود را به راحتی مدیریت کنید – همچنین می توانید هر زمان که یکی از اعضای تیم شما روی بخشی از محتوای اجتماعی کار می کند اعلان هایی (از طریق ایمیل ، Slack و موارد دیگر) دریافت کنید تا بتوانید به راحتی در سطح تیم همکاری کنید. این ابزار توصیه های ارسال پیام رسانه های اجتماعی را بر اساس روندها ، رویدادها ، تعطیلات و بهترین شیوه های بستر اجتماعی ارائه می دهد.

در مرحله بعدی ، بیایید به چگونگی برنامه ریزی پست های اینستاگرام برای یک صفحه کسب و کار در اینستاگرام بپردازیم – به خاطر این پست ، ما از HubSpot به عنوان ابزار برنامه ریزی و انتشار استفاده خواهیم کرد.

1. اطمینان حاصل کنید که مدیر به صفحه تجارت فیس بوک خود دسترسی دارید.

اینستاگرام و فیس بوک ممکن است شخصاً حسابهای جداگانه ای برای شما باشند ، اما مشاغلی که می خواهند برنامه ارسال اینستاگرام خود را به طور خودکار انجام دهند ، باید هر دو حساب را با هم پیوند دهند. بنابراین ، برای این کار به نام کاربری و رمزعبور حساب کاربری فیس بوک خود نیاز خواهید داشت – به عبارت دیگر ، به آدرس مراجعه کنید صفحه فرود کسب و کار اینستاگرام حساب خود را تنظیم کنید اگر قبلاً آن را ندارید.

2. به برنامه نمایه خود در برنامه موبایل اینستاگرام بروید و این حساب را به فیس بوک متصل کنید.

اگر حساب شخصی اینستاگرام دارید ، احتمالاً می دانید که می توانید بیش از یک نمایه را از برنامه مدیریت کنید – و نمایه دیگر حساب کسب و کار شماست (بخاطر داشته باشید که به یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید) برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام در HubSpot)

برای رفتن به صفحه کسب و کار اینستاگرام خود از صفحه شخصی خود ، به نمایه خود در دستگاه تلفن همراه خود بروید و روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه خود ضربه بزنید. سپس ، در صفحه بعد ، مانند تصویر زیر “تغییر به نمایه کسب و کار” را انتخاب کنید:

به گزینه نمایه کسب و کار در برنامه تلفن همراه اینستاگرام بروید

در بخش «تنظیمات» ، «پیوندهای حسابها» را انتخاب کنید. در اینجا جایی است که می توانید فیس بوک را انتخاب کرده و دو حساب خود را به هم پیوند دهید. ممکن است از شما بخواهید “با فیس بوک وارد شوید” ، در آن زمان نام کاربری و رمز ورود حساب کسب و کار خود را وارد خواهید کرد. در غیر این صورت ، “ادامه به عنوان [yourself]”

3. HubSpot را باز کنید و از ابزار “Social” برای ادغام نمایه اینستاگرام خود استفاده کنید.

اکنون که نمایه اینستاگرام شما به فیس بوک متصل شده است ، آماده ادغام آن با برنامه ریز پست خود هستید. همانطور که گفته شد ، برای اهداف خود ، ما از ابزار اجتماعی HubSpot استفاده خواهیم کرد.

HubSpot را باز کنید ، “تنظیمات”> “بازاریابی”> “اجتماعی”> “اتصال حساب”> “فیس بوک و اینستاگرام” را انتخاب کنید.

حساب های اجتماعی را به hubspot متصل کنید

برای تکمیل این مرحله روی اولین گزینه “Facebook & Instagram” کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید (که در اینجا با جزئیات بیشتری ذکر شده است)

4. اولین پست اجتماعی خود را برای حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید.

هنگامی که حساب اینستاگرام شما در HubSpot ادغام شد ، گزینه ای برای “ایجاد پست اجتماعی“در داشبورد HubSpot خود. روی آن کلیک کنید ، نمادهایی را مشاهده خواهید کرد که می خواهید با کدام شبکه اجتماعی شروع کنید. نماد Instagram را انتخاب کنید تا اولین پست خود را برای حساب Instagram خود بسازید.

5. با دارایی های تصویری ، زیرنویس ها و هشتگ های مورد نظر خود پیامی بسازید.

پست اینستاگرام خود را سفارشی کنید و یک تصویر بارگذاری کنید همانطور که در زیر نشان داده شده است ، از نمادهای منظره در گوشه پایین سمت چپ قسمت سفید متن ظاهر می شود:

جعبه برای ایجاد یک پست اجتماعی برای Instagram از طریق HubSpot

سپس ، تصویر خود را با متن ، هشتگ ها و عنوان های کاربر بنویسید که دوست دارید عکس خود را با آن ارسال کنید ، زیرا باید در اینستاگرام ظاهر شود.

6. تاریخ و زمان ارسال اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

درست بالای عکسی که در حال ارسال آن هستید ، فیلدی را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید تاریخ و زمان برنامه ریزی شده برای ارسال مستقیم پست شما را اضافه کنید. برای تعیین تاریخ و زمان دقیق ارسال پیام خود در پروفایل اینستاگرام خود از این قسمت استفاده کنید.

7. پیش نمایش پست خود را بررسی کنید تا از درست به نظر رسیدن آن اطمینان حاصل کنید.

خطای دستوری دارید؟ آیا همه هشتگ های مورد نظر شما موجود است؟ آیا تصویر با موفقیت بارگذاری شده است؟ برای اطمینان بررسی کنید ، و آماده برنامه ریزی خواهید بود.

8. روی “برنامه ریزی پیام” کلیک کنید.

آیا پست دیگری در اینستاگرام برنامه ریزی شده اید؟ اکنون پیش نویس آنها را تهیه کرده و همه آنها را به طور همزمان برنامه ریزی کنید – با HubSpot می توانید پست های اجتماعی خود را به صورت عمده برنامه ریزی کنید.

هر بار که هر پستی که می خواهید برنامه ریزی کنید در HubSpot بارگیری شود ، می توانید دکمه “برنامه” را در صفحه بزنید.

پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

شروع به تعیین زمان بندی پست های اینستاگرامی خود کنید تا جریان کار شما کارآمدتر باشد و اطمینان حاصل کنید که محتوایی که باید در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید این کار را به موقع انجام می دهد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روزرسانی شده است.

آمار اینستاگرام





منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *