کارت Pokemon با شور و شوق باعث می شود مجموعه داران ، شرکت های نوپا غنی شوند


مارک شینینگر مانند هزاره های زیادی است که در دوران دبستان با کارت های پوکمون بازی می کردند. او با دوستانش تجارت کالاهای خود را انجام می داد و برای براق ترین و قدرتمندترین شخصیت ها با برادرانش رقابت می کرد – تا اینکه سرانجام از سرگرمی خسته شد ، کارت ها را به زیبایی در جعبه ها جا داد و بزرگ شد.

پس از آن سال گذشته با شروع بیماری همه گیر COVID-19 ، شینینگر شروع به شنیدن خبر فروش کارت های Pokemon کرد ، که گاهی اوقات به صدها هزار دلار می رسید. بنابراین مهندس 24 ساله مکانیک از Random Lake ، ویسکانسین ، مجموعه قدیمی خود را از Pikachus و Charmanders حفر کرد. او موجودات را به یک صفحه گسترده وارد کرد و اشتیاق کودکی خود را به یک هیاهوی جانبی 4500 دلاری تبدیل کرد.

وی گفت: “من آنها را نگه داشتم زیرا فکر می کردم روزی ممکن است اینها چیزی ارزش داشته باشند.” “حق با من بود.”

بسیاری از 20 و 30 نفر در حال تحقق مشابه هستند. با دلتنگی ، روش های جدید فروش آنلاین و مازاد وقت آزاد در طی همه گیر شدن ، ارزش چند کارت Pokemon در چند ماه گذشته سر به فلک کشیده است. سال گذشته ، فروش کلی کارت های معاملاتی در eBay.com با رکورد 142 درصدی روبرو شد و Pokemon با میانگین 5 بار در هر دقیقه فروش کارت – این بیشتر از کارت های بیس بال بود. این حرکت تا امسال ادامه داشته است. لیست کارت های Pokemon توسط EBay در سه ماهه اول 1046 درصد افزایش داشته است.

طوفان جدید پوکمون به یک انفجار کوچک در فعالیت های کارآفرینی دامن زده است. مجموعه داران فردی مانند شینینجر توانسته اند یک کارت کوچک فروش آنلاین داشته باشند – حتی اگر شرکت Target Corp پس از سرقت های ناگهانی پارکینگ ، فروش بسته ها را به حالت تعلیق درآورد.

هجوم تجارت به سیستم عامل های جدید وجود دارد که به مجموعه داران کمک می کند کالاهای خود را تخلیه کنند. خدمات تأیید اعتبار درخواستهای زیادی برای ادامه کار دریافت کرده اند. یکی از آنها ، گروه کالاهای قابل تأیید ، هفته گذشته با ارزیابی 500 میلیون دلار اکثریت سهام خود را به گروه بلک استون فروخت.

کارت های Analog Pokemon برای عصر اینترنت یک احساس بعید است. حق رای دادن عجیب و غریب ، که برای اولین بار در سال 1996 به عنوان یک جفت بازی ویدیویی برای Game Boy Nintendo Co معرفی شد ، قدرت ماندگاری قابل توجهی را نشان داد و ده ها میلیارد دلار در طول دهه ها درآمد کسب کرد.

اکنون توسط Pokemon Co ، که بخشی از آن متعلق به نینتندو است ، مدیریت می شود و Pokemon Go ، بازی واقعیت افزوده بزرگ که بیش از 5 میلیارد دلار از جمله 1 میلیارد دلار فقط در سال گذشته درآمد کسب کرده است ، برآورد شده است. توسط شرکت تحقیقاتی SensorTower.

این دیوانگی همچنین کاملاً متناسب با روندهای فرهنگی بزرگتر هزاره ها است که به سمت مارک هایی که از کودکی به یاد می آورند و همچنین افزایش کالاهای جمع آوری شده مانند نشانه های غیر قابل شوک یا NFT توسط اینترنت است.

شریک عمومی Night Ventures ، بن ماتیوز ، معتقد است که صنعت “کالاهای جمع آوری nerdcore” لحظه ای را سپری می کند.

این علاقه شرکت او ، سرمایه سرمایه گذاری شرکت مادر Night Media ، که به دنبال سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های جدید است



منبع اصلی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *