0

چیست و چرا به آن نیاز دارید [+a Helpful Checklist]

بازدید 20


این را تصور کنید: شما همه تلاش خود را برای بهینه سازی وب سایت خود انجام داده اید.

از بهینه سازی تصاویر و انجام تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا تنظیم ساختار سایت و استراتژی پیوند داخلی.

با این حال ، شما هنوز در حال تلاش برای رتبه بندی در Google هستید.

→ اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [Free Kit]

این ممکن است به این دلیل باشد که شما فقط نیمی از پازل را کامل کرده اید. نیمه دیگر چیست؟ بهینه سازی خارج از صفحه.

در حالی که وب سایت شما برای استراتژی SEO شما بسیار حیاتی است ، اقدامات دیگری نیز باید در خارج از وب سایت انجام شود که به شما در رتبه بندی کمک می کنند.

موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه بندی یک صفحه ، فاکتورهای زیادی را وزن می کنند. در حالی که برخی از عوامل به محتوای وب سایت و عملکرد آنها بستگی دارد ، Google همچنین درک خود را از وب سایت شما از طریق منابع خارج از دامنه شما جمع می کند. به همین دلیل سئو خارج از صفحه بسیار ارزشمند است.

به عنوان مثال ایجاد پیوند – یک استراتژی موثر خارج از صفحه SEO – یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی است. دلیل آن این است که گوگل بر روی PageRank ساخته شده است ، الگوریتمی که از نظر کمیت و کیفیت بک لینک صفحه را مشاهده می کند.

یک استراتژی SEO خارج از صفحه از تلاش های وب سایت شما پشتیبانی می کند (به عنوان مثال SEO در صفحه) و برای افزودن اعتبار ، اعتبار ، اعتبار و اقتدار به دامنه شما کار می کند.

سئو داخلی در مقابل سئو خارج از صفحه

به ساده ترین اصطلاح ، SEO در صفحه شامل هر اقدامی است که انجام می دهید بر وب سایت شما برای تأثیرگذاری بر رتبه شما در موتورهای جستجو. از طرف دیگر ، خارج از صفحه خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد.

چه اقداماتی به طور خاص؟ در اینجا یک راهنمای بصری سریع آورده شده است:

سئو خارج از صفحه در مقابل سئو داخلی در صفحه

این لیست جامع نیست ، اما باید در مورد تفاوت بین این دو استراتژی SEO وضوح داشته باشد. نکته مهم در این مورد این است که هر دو برای بدست آوردن و حفظ رتبه جستجوی بالا از اهمیت یکسانی برخوردار هستند.

1. پیوند ساختمان

پیوندهای سایت های دیگر در وب سرور به عنوان رأی اعتماد به دامنه شما.

هرچه رای بیشتری کسب کنید ، احتمال رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بیشتر است. برعکس ، هرچه رای کمتری داشته باشید ، متقاعد کردن Google برای اینکه سایتی معتبر و معتبر هستید سخت تر خواهد بود.

شما به صفحات دیگری نیاز دارید تا به شما تضمین بدهد – این همان کاری است که بک لینک ها انجام می دهند. ایجاد پیوند خارجی یک استراتژی خارج از صفحه است که باید شماره یک در لیست شما باشد.

انواع مختلفی از پیوندها وجود دارد:

  • پیوندهای طبیعی یا کسب شده، که در آن ناشران تحریریه یا مصرف کنندگان از نام تجاری شما به صورت ارگانیک یاد می کنند.
  • پیوندهای ساخته شده، که نیاز به برخی از تلاش ها برای پایان دادن به شما دارد ، مانند تماس با ناشران برای تعیین پیوند یا ذکر آنها.

استفاده از استراتژی های کلاه سفید برای به دست آوردن بک لینک بسیار مهم است ، زیرا روش هایی مانند سیل در انجمن ها و بخش نظرات با پیوند به صفحه وب شما می تواند توسط Google مجازات شوید. برای روش های خلاقانه به دست آوردن لینک ، این را بررسی کنید راهنمای استراتژی بک لینک.

شما همچنین می توانید به این بخش بروید جایی که ما می خواهیم در یک فرصت بازگشت لینک ، به دنبال چه چیزی بگردیم.

2. رسانه های اجتماعی

شما احتمالاً بیش از یک بازی سئو ، به فکر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای آگاهی از برند بوده اید.

اما رسانه های اجتماعی راهی عالی برای کسب اقتدار دامنه و افزایش رتبه موتور جستجوگر شما هستند.

وقتی محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید و بازدید خود را به وب سایت خود هدایت می کنید ، به Google نشان می دهد که از منابع مختلف بازدید می کنید و باید محتوای جالب و با کیفیتی داشته باشید.

به همین دلیل مهم است که جامعه خود را به طور مداوم در شبکه های اجتماعی درگیر کرده و از آن برای توزیع محتوا استفاده کنید. تعامل بیشتر احتمالاً منجر به اشتراک گذاری ، بک لینک و کلیک بیشتر خواهد شد که به ایجاد اقتدار دامنه کمک می کند.

3. سئو محلی

SEO محلی استراتژی است که شامل بهینه سازی یک سایت برای نتایج جستجوی محلی است. این معمولاً برای مشاغل با آجر و ملات و یا مشاغل مورد استفاده در مناطق خاص جغرافیایی مانند آرایشگاه ها ، شرکت های تهویه مطبوع یا سوپرمارکت ها به مصرف کنندگان ارائه می شود.

برای این کار ، شما باید سیگنال هایی را به موتورهای جستجو ارسال کنید که در مناطق محلی به مصرف کنندگان سرویس می دهند. چگونه این کار را انجام می دهید؟ در اینجا چند روش اصلی وجود دارد:

  • شرکت خود را به دایرکتوری های تجاری محلی و ملی اضافه کنید Google برای کسب و کار من.
  • لیست خود را در سایت های بررسی ادعا کنید ، مانند مشاور سفر و یلپ، و به بررسی ها پاسخ دهید.
  • مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات مثبت را به صورت آنلاین انجام دهند.
  • اطلاعات تماس مداوم در تمام سیستم عامل های دیجیتال داشته باشید

برای دریافت راهنمای جامع در مورد SEO محلی ، به این قسمت مراجعه کنید این مقاله.

4. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا به مخاطب مورد نظر خود برسید و با اطلاعاتی که نیازها و نقاط درد آنها را برطرف می کند ، آنها را جذب کنید.

علاوه بر تلاش های بازاریابی محتوای درون صفحه ای خود ، مانند پست های وبلاگ ، می توانید از روش هایی مانند وبلاگ نویسی مهمان ، پیشنهادات قابل بارگیری ، نظرسنجی ها و گزارش ها استفاده کنید.

این روش ها روش های عالی برای هدایت بازدید به وب سایت شما ، تولید آگهی های جدید و بهبود رتبه بندی موتور جستجوگر شما هستند.

از وبلاگ نویسی مهمان استفاده کنید ، که مزایای متعددی را برای شما فراهم می کند. اولین مورد توانایی دستیابی به مخاطب جدیدی است که در بازار هدف شما قرار دارد. مورد دوم مقدار بک لینک است که می توانید با انتشار در یک دامنه دیگر با اقتدار بالا بدست آورید. در آخر ، وبلاگ نویسی مهمان می تواند بازدید شما از وب سایت را بیشتر کند – یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی.

عوامل SEO خارج از صفحه برای ایجاد لینک

طی سالهای گذشته ، گوگل و سایر موتورهای جستجو در اعمال خود پاداش و مجازات می گیرند. هنگامی که همه می دانستند لینک سازی یکی از عوامل اصلی رتبه بندی است ، مردم از انواع استراتژی ها برای گرفتن بک لینک استفاده می کنند. از ارسال پیوندهای آنها در انجمن ها تا پرداخت هزینه برای پیوندها.

سپس ، موتورهای جستجو با استفاده از نصب پیوندهای غیراخلاقی یا غیر طبیعی مجازات کردند و مجازات را شروع کردند. امروز ، در اینجا مواردی است که می خواهید هنگام توسعه استراتژی پیوند سازی خود در نظر بگیرید:

  • تعداد دامنه های ارجاع دهنده – به گفته گوگل ، هرچه دامنه های بیشتری به وب سایت خود هدایت کنید ، رای اعتماد بیشتری خواهید داشت.
  • مرجع پیوند – داشتن بسیاری از دامنه های مراجعه کننده کافی نیست ، شما می خواهید دامنه هایی با اقتدار بالا به شما مراجعه کنند.
  • ارتباط – این پیوند باید با سایت شما مرتبط باشد. بگویید شما یک شرکت اسباب بازی حیوانات خانگی هستید. وزن پیوند انجمن ملی سگ بیش از یک لینک مربوط به یک وبلاگ نویس سبک زندگی است.
  • متن لنگر – متن خاصی که با پیوند بیش از حد پیوند داده شده و به وب سایت شما اشاره می کند ، باید توصیفی و مرتبط باشد ، بدون آنکه صدای ناخواسته به نظر برسد.

در ابزارهای جستجوگر خارج از صفحه به دنبال چه چیزی بگردید

بنابراین ، شما می خواهید روی استراتژی SEO خارج از صفحه خود کار کنید و به یک ابزار نیاز دارید. قبل از اینکه ابزاری را انتخاب کنید ، مهم است که بدانید به دنبال چه ویژگی هایی می گردید.

اولین چیزی که می خواهید به دنبال آن بگردید یک ابزار SEO است که شامل یک چک کننده بک لینک است. این باید جزئیات مربوط به دامنه های ارجاع ، متن لنگر ، قدرت پیوند آنها و موارد دیگر را ارائه دهد.

SEMrushبه عنوان مثال ، دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را با رقبای خود مقایسه کنید و زمینه های بهبود را مشخص کنید.

ابزار SEO خارج از صفحه semrush

همچنین می خواهید به دنبال ابزاری با ویژگی نظارت بر مارک باشید. نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot به شما امکان می دهد نام های تجاری خود و همچنین رقبا را ردیابی کنید.

HubSpot ابزار SEO خارج از صفحه

منبع تصویر

این مکمل نرم افزار بازاریابی SEO CRM، با ویژگی های جستجوگرها در صفحه مانند حسابرسی و توصیه وب سایت ، توسعه موضوع و ابزار داده کلمات کلیدی.

Moz ابزار SEO خارج از صفحه

منبع تصویر

علاوه بر این ، به دنبال ابزاری برای جستجوگرها باشید که شناسایی فرصت های خوب وبلاگ نویسی برای مهمان را آسان می کند. به عنوان مثال ، پسوند MozBar از موز به شما امکان می دهد معیارهای فوری را در هر صفحه وب دریافت کنید و تعیین کنید که آیا می تواند مناسب شما باشد.

توسعه یک استراتژی قوی خارج از صفحه SEO به همان اندازه تلاش وب سایت شما مهم است. هر دو دست در دست هم کار می کنند تا موتورهای جستجو تصویر کاملی از برند شما ارائه دهند تا رتبه شما مشخص شود. بنابراین ، از آن غافل نشوید ، زیرا این ممکن است رمز موفقیت شما باشد.

بازار یابی



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

83  +    =  84