0

چگونه 3 ویژگی جدید خرید فیس بوک و اینستاگرام می تواند به بازاریابان در افزایش فروش کمک کند

بازدید 19


برای سالها ، میلیون ها مارک تجاری به اینستاگرام و فیس بوک هجوم آورده اند تا آگاهی را برای هزاره ها ، ژنرال Z و اعضای نسل های دیگر در برنامه گسترش دهند.

و در این مرحله ثابت شده است که بازاریابی در این سیستم عامل ها تاکتیکی هوشمندانه است. فقط در اینستاگرام ، 90٪ از کاربران 1 میلیاردی آن یک صفحه کسب و کار را در سیستم عامل دنبال می کند.

اکنون ، با راه اندازی فیس بوک از فروشگاه های فیس بوک، Instagram Checkout و خرید زنده در 12 ماه گذشته ، بسیاری از نقاط اصطکاکی باقی مانده بین کشف و خرید محصولات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از بین رفته است.

در این پست وبلاگ ، جدیدترین ویژگی های رایگان را که مارک ها می توانند برای فروش مستقیم از سیستم عامل اینستاگرام یا فیس بوک و همچنین نیازهای تجاری برای استفاده از آنها استفاده کنند ، برجسته می کنم.

اینجا را کلیک کنید تا به نکات و قالب های رایگان یک ماهه اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

3 ابزار جدید خرید اینستاگرام برای دانستن

1 فروشگاه های فیس بوک

از نظر فنی ، این ابزار توسط فیس بوک ، مالک اینستاگرام ، راه اندازی شد. با این حال ، فالوورهای اینستاگرام شما برای خرید با این ویژگی به حساب فیس بوک نیاز ندارند.

فروشگاه های فیس بوک ، در ماه مه راه اندازی شد، مارک ها را قادر می سازد فروشگاه های آنلاین ایجاد کنند که مستقیماً به صفحه تجاری یک برند ، با WhatsApp ، Messenger یا Facebook پیوند دارند.

هنگام ایجاد یک فروشگاه رایگان ، مارک ها می توانند لیست محصولات انبوه یا انفرادی را بارگذاری کنید همراه با عکس ، قیمت و توضیحات ؛ رنگ و متن دکمه فروشگاه را تغییر دهید تا با مارک آنها سازگار باشد. و انتخاب کنید بازدیدکنندگان مستقیماً از فروشگاه یا از طریق ادغام با یک وب سایت تجارت الکترونیکی که قبلاً از آنها استفاده می کنند ، محصولات را خریداری کنند.

فروشگاه های فیس بوک را می توان در ایجاد کرد مدیر تجارت فیس بوک. برای شروع ، شما به امتیازات مدیر به حساب کسب و کار Instagram یا Facebook Business که فروشگاه را به آنجا لینک می کنید – و همچنین امتیازات مدیر برای نام تجاری خود نیاز دارید. کاتالوگ فیس بوک.

پس از ایجاد فروشگاه ، می توان آن را مستقیماً به نمایه کسب و کار اینستاگرام شما پیوند داد. وقتی این کار تمام شد ، نمادی با عنوان “مشاهده فروشگاه” در نمایه تلفن همراه شما در زیر بیوگرافی نشان داده می شود. در این مرحله ، می توانید از نمایه های فیس بوک بیزینس ، اما نه از طریق سایت های دسک تاپ اینستاگرام یا واتس اپ ، به فروشگاه های فیس بوک در دسک تاپ دسترسی داشته باشید.

اینجاست که وقتی یک کاربر برنامه Instagram از حساب کاربری بازدید می کند ، تجربه Shop چگونه است جوهر با کاغذ ملاقات می کند، یک شرکت چاپی که فروشگاه فیس بوک را ارائه می دهد:

جوهر با لینک فروشگاه کاغذ فیس بوک در instagrqam bio ملاقات می کندجوهر با فیس بوک و فروشگاه اینستاگرام دیدار می کند

فروشگاه های فیس بوک ، که رایگان برای همه مشاغل مورد نیاز صفحه کسب و کار ذکر شده در بالا، می تواند یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک یا متوسط ​​باشد که به تجارت الکترونیکی علاقه مند هستند اما وقت یا پهنای باند را برای ایجاد و تبلیغ یک سایت تجارت الکترونیکی کامل در اطراف نام تجاری خود ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار فروشگاه های فیس بوک و سابقه دلیل راه اندازی فیس بوک ، این پست را بررسی کنید.

2. Instagram Checkout

برای مارک هایی که می خواهند چند کالای منتخب را در اینستاگرام بفروشند یا وقت لازم برای ایجاد یک صفحه کسب و کار یا کاتالوگ فیس بوک برای افتتاح فروشگاه ندارند ، اینستاگرام همچنین یک تجربه Checkout درون برنامه ای را ارائه می دهد که به پست های قابل خرید اینستاگرام پیوند دارد.

قبل از سال 2020 ، چندین مارک تجاری در حال استفاده بودند پست های قابل خرید. این پست ها ، که اغلب تصویری از یک محصول یا تجربه را برجسته می کنند ، به کاربران امکان می دهد برای مشاهده محتوای آن در یک کاتالوگ آنلاین خارج از سیستم عامل ، روی آن ضربه بزنند.

پست قابل خرید اینستاگرام

ولی، در ماه مارس، اینستاگرام یک ویژگی Checkout را راه اندازی کرد که اجازه می داد خریدهای قابل خرید به طور مستقیم در برنامه اتفاق بیفتد.

که در یک اطلاعیه، اینستاگرام توضیح داد که برای در اختیار داشتن کاربران هنگام خرید از خرید ، در Checkout درون برنامه ای راه اندازی شد.

اینستاگرام همچنین می افزاید: “مشاغل می توانند از اكوسیستم كامل ویژگی های خرید اینستاگرام استفاده كنند تا تجاربی را ایجاد كنند كه آگاهی و معاملات را در یك جا ایجاد می كند.

در حال حاضر ، Checkout حداقل تا سال 2021 برای مارک ها رایگان است. با این وجود ، ممکن است هزینه های فروش برای مشاغل بعد از آن وجود داشته باشد.

“ما همچنین می خواهیم در این زمان سخت اقتصادی به کاهش هزینه های تجارت کمک کنیم ، بنابراین از فروش هزینه مشاغل استفاده از Checkout در اینستاگرام تا پایان سال چشم پوشی می کنیم” پست اینستاگرام گفت

اکنون ، هنگامی که کاربران برای اولین بار بر روی یک پست Shoppable کلیک می کنند که به ویژگی Checkout پیوند دارد ، از آنها خواسته می شود تا نام ، اطلاعات صورتحساب و آدرس حمل و نقل خود را ارائه دهند و سپس می توانند بر روی “سفارش سفارش” مستقیماً در Instagram کلیک کنند. برای از بین بردن اصطکاک بیشتر ، کاربران می توانند برنامه را روی تنظیم کنند اطلاعات خرید را به خاطر بسپارید بنابراین آنها نیازی به ارسال آن در هر بار سفارش ندارند.

پست خرید و فروشگاه اینستاگرام

منبع تصویر

در این مرحله ، ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که “این چه تفاوتی با فروشگاه های فیس بوک دارد؟”

هر دو ابزار به طور مشابه به مشتریان امکان می دهند مستقیماً در اینستاگرام خرید کنند. با این حال ، یک فروشگاه یک فروشگاه کوچک آنلاین است که در آن می توانید یکی از بسیاری از محصولات ذکر شده توسط یک مارک را خریداری کنید. در همین حال ، Checkout به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا محصولی را که اتفاقاً در پست Instagram Shoppable در خوراک خود یا صفحه نمایه یک مارک مشاهده می کنند ، خریداری کنند.

علاوه بر این ، برای استفاده از ویژگی Checkout ، باید همان شرایط فروشگاه های Facebook ، بعلاوه را داشته باشید تأیید خرید اینستاگرام.

اگر می خواهید در خرید و فروش اینترنتی بپردازید اما نمی خواهید نظارت کنید که چگونه چندین محصول در یک فروشگاه گسترده تر فروش می کنید ، پرداخت ممکن است گزینه خوبی برای نام تجاری شما باشد. با Checkout ، می توانید یک یا دو محصول را در چند پست بفروشید و محتوای خود را برای معاملات و معیارهای فروش نظارت کنید.

3. خرید زنده اینستاگرام و فیس بوک

در حالی که ویژگی های فوق با اینستاگرام و فیس بوک ادغام می شود تا مخاطبان بتوانند محصولات را از پست ها یا داستان های از پیش منتشر شده خریداری کنند ، فیس بوک همچنین از ویژگی های خرید زنده برای هر دو سیستم عامل خود رونمایی کرده است.

خرید زنده اینستاگرام

گذشته از اضافه کردن Checkout به پست های درون خبر ، خرید زنده اینستاگرام ، اولین ویژگی خرید زنده که توسط یک مارک متعلق به فیس بوک راه اندازی شده است ، تجربه خرید مشابهی را برای محتوای زنده پخش شده در برنامه به ارمغان می آورد.

اساسا، خرید زنده اینستاگرام به مارک ها یا تأثیرگذاران اینستاگرام اجازه می دهد CTA کوچکی برای یک محصول در پایین جریان مستقیم اینستاگرام ارائه دهند. در زیر مثالی آورده شده است که در آن یک تأثیرگذار به صورت زنده درمورد یک محصول بحث می شود زیرا CTA Checkout آن در پایین صفحه برجسته شده است:

محتوای خرید زنده اینستاگرام

منبع تصویر

وقتی یک بیننده اینستاگرام زنده ، CTA Checkout را می بیند و روی “افزودن به کیسه” کلیک می کند ، اگر بخواهد به تماشای جریان ادامه دهد ، می تواند سفارش را برای بعد ذخیره کند یا می تواند بلافاصله محصول را از طریق Checkout خریداری کند.

اگر کاربری محصولی را در کیف اینستاگرام خود قرار دهد ، می تواند با رفتن به برگه برنامه برنامه و ضربه زدن روی “خرید” در پیمایش بالا ، آن را پیدا کند. از صفحه فروشگاه فریم بگیرید ، سپس آنها می توانند بر روی نماد کیف در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنند تا محصولات کارتن را مشاهده کنند:

تب برنامه خرید اینستاگرام

از آنجا که کاربرانی که از طریق خرید زنده اینستاگرام اقلام را خریداری می کنند ، برای انجام نهایی خرید به Instagram Checkout هدایت می شوند مارک ها باید به Instagram Checkout دسترسی پیدا کنند قبل از استفاده از خرید زنده

خرید زنده فیس بوک

اگر مخاطبان شما در وهله اول در فیس بوک هستند ، می توانید از ویژگی جدید خرید مستقیم فیس بوک – که در بهار 2021 رونمایی شد – استفاده کنید.

ویژگی خرید زنده فیس بوک

منبع تصویر

مانند اینستاگرام خرید زنده ، این ویژگی به مخاطبانی که جریان های زنده فیس بوک را مشاهده می کنند ، اجازه می دهد تا محصولات مرتبط را مشاهده کنند. از آنجا ، کاربر می تواند با کلیک بر روی پنجره بازشو آن محصولات را خریداری کند در حالی که هنوز فیلم های Facebook Live را تماشا می کنید.

روند تبلیغ محصولات شما در جریان پخش زنده فیس بوک ، مشابه تبلیغ در اینستاگرام است:

  • اول ، شما نیاز دارید فروشگاه فیس بوک راه اندازی کنید برای مخاطبان به خرید یکپارچه از طریق Facebook Live.
  • پس از آماده شدن فروشگاه ، به ایجاد یک ویدیوی زنده برای حساب فیس بوک خود بروید و روی برگه خرید زنده کلیک کنید و “فعال کردن خرید زنده” را تغییر دهید.
  • پس از فعال شدن در خرید ، می توانید روی دکمه ای که می گوید کلیک کنید یا ضربه بزنید “محصولات از فروشگاه” و محصولی را که می خواهید هنگام ضبط کردن به شما نشان داده شود ، انتخاب کنید.

برای کسانی که به Facebook Live یا Instagram Live Shopping عادت می کنند ، فیس بوک لیستی مفید از بهترین روش ها را ارائه می دهد برای پخش در وب سایت خود. این نکات شامل تمرین با یک رویداد زنده خصوصی ، تکرار اطلاعات کلیدی در مورد محصولات ، ذخیره خوراک مستقیم در جدول زمانی شما و پیگیری افرادی است که پس از ضبط نظرات خود را در مورد خبر شما به اشتراک گذاشتند.

هنگام فروش محصولات در اینستاگرام چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید

در این مرحله ، شما ممکن است آماده فروش محصولات برند خود با استفاده از ویژگی های خرید درون برنامه ای اینستاگرام باشید. با این حال ، همانطور که برای هر روش جدید بازاریابی یا فروش می خواهید ، می خواهید چند نکته اساسی را در ذهن داشته باشید:

استراتژی محتوای شما هنوز کلیدی است.

اگرچه ممکن است انفجار پیروان خود با پست های پر شده از عکس های محصول یا پیام های تبلیغاتی اولیه وسوسه انگیز به نظر برسد و امیدوار باشید که کاربران بلافاصله روی دکمه Checkout کلیک کنند ، اما ممکن است برخی از مخاطبان به محتوایی که به نظر می رسد یک تبلیغ اساسی است پاسخ خوبی ندهند.

بخاطر بسپارید ، کاربران شبکه های اجتماعی روزانه تبلیغاتی با عکس های محصول و توضیحات ملایم مشاهده می کنند. اگر محتوای شما بالاتر از سایر پست های تبلیغاتی موجود در آن نیست ، مخاطبان شما هستند ممکن است از شما جدا شود، حتی اگر مارک شما را دوست داشته باشند.

به جای ارسال تصاویر یا فیلم های اصلی محصولات مرتبط با Checkout ، یک قدم فراتر بروید. به عنوان مثال ، شما می توانید آموزش پخش جریانی مستقیم جایی که یک تأثیرگذار درباره محصول شما بحث می کند ، یا منتشر می کند محتوای ایجاد شده توسط کاربر مانند توصیفات مشتری. این نوع محتوا ، ضمن ارائه چگونگی سود افراد واقعی برای محصول شما ، جزئیات با ارزش تری را نسبت به عکس اصلی به مخاطبان نشان می دهد. این می تواند آنها را ترغیب کند خیلی سریعتر کالاهای شما را کلیک کرده و خریداری کنند.

شما می خواهید ویژگی مناسب شرکت خود را انتخاب کنید.

در حالی که فروشگاه ها به شما امکان می دهند دسته ای از محصولات مختلف را به طور هم زمان از شما بخرند ، Checkout و خرید زنده اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا از طریق مطالب خود ، از موارد یا خدمات خاصی استفاده کنید. در حالی که فروشگاه های فیس بوک ممکن است برای مارک هایی که می توانند چندین محصول را همزمان تهیه کنند و از عهده تقاضای بالقوه بالایی برآیند ، عالی باشد ، Checkout و خرید زنده می تواند برای مشاغل کوچکتر که با راحت تر نشان دادن یک محصول مستقل در یک زمان ، مفید باشد.

علاوه بر این ، اگر یک زنجیره تأمین قاتل ، تعداد زیادی محصول برای فروش دارید و هیچ وقت برای تولید محتوا ندارید ، یک فروشگاه فیس بوک می تواند به شما در انتقال موجودی کالا کمک کند. در همین حال ، اگر شما یک تیم محتوای عالی دارید ، اما فقط چند محصول اصلی برای فروش دارید ، ممکن است بخواهید ایجاد کنید محتوای جامد بازاریابی محصول با Instagram Checkout جفت شد.

شما می خواهید معیارهای خود ، از جمله درآمد را کنترل کنید.

اگرچه مارک ها نیازی به پرداخت هزینه فروشگاه های فیس بوک ، Checkout یا خرید زنده ندارند ، با این وجود زمان و تلاش صرف ایجاد و نگهداری فروشگاه یا محتوایی می شود که موارد فروخته شده در Checkout را برجسته کند. به همین دلیل ، شما می خواهید میزان استراتژی های مربوط به تعاملات و مالی مربوط به هر استراتژی را که در پیش می گیرید ، کنترل کنید. اگرچه این معیارها می توانند به شما کمک کنند یاد بگیرید که چه کاری انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید ، اما همچنین می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید این ویژگی ها به وقت تیم شما می خورند یا خیر.

اگر شما در حال بررسی استراتژی تجارت الکترونیکی در اینستاگرام یا یک سیستم عامل آنلاین دیگر هستید و نمی دانید از کجا باید برنامه ریزی کنید ، نشانک گذاری کنید راهنمای نهایی ما برای تجارت الکترونیکی. اگر شما علاقه مند به یادگیری نحوه تغییر مارک های دیگر به تجارت الکترونیکی در سال 2020 هستید ، این قطعه را بررسی کنید.

یادداشت سردبیر: این پست وبلاگ در ابتدا در دسامبر سال 2020 منتشر شد ، اما در ژوئن 2021 به روز شد تا اطلاعات جدیدی در مورد ویژگی های فیس بوک و اینستاگرام اضافه کند.

30 روز اینستاگرام





منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  3  =  4