0

چگونه کانال YouTube خود را رشد دهیم [New Data]

بازدید 21


آیا می دانید YouTube در حال حاضر دارد 2 میلیارد کاربر فعال یک ماه و پیش بینی می شود تقریباً رشد کند 3 میلیارد کاربر فعال تا سال 2025؟

این شبکه امروزه یکی از سریعترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. به علاوه ، به افراد کمک می کند تجارت خود را توسعه دهند.

در حقیقت ، تعداد کانال هایی که در YouTube شش رقم در سال کسب می کنند بیش از رشد کرد 40٪ سالانه، تعداد کانالهایی که در YouTube پنج رقم در سال کسب می کنند بیش از رشد کرد 50٪ سالانه، و تعداد کانالهای با بیش از یک میلیون مشترک بیش از بیش از 65٪ سالانه.

حالا ، همه آنچه گفته شد ، ممکن است تعجب کنید ، “چگونه کانال YouTube خود را رشد دهم تا بتوانم بازدید بیشتری به وب سایت خود و درآمد کسب و کار خود را داشته باشم؟”

برای کمک به بازاریابان و صاحبان مشاغل در پاسخ به این سال ، از 300 مشتری س consumersال کردیم که چرا معمولاً در کانال های YouTube مشترک می شوند؟

پس از بررسی داده ها ، ما به یافته های خود خواهیم پرداخت تا به شما در طراحی بهتر راهکارهای موثر در ارتباط با مخاطبان خود در YouTube کمک کنیم.

بیا شروع کنیم.

→ قالب رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای تجارت [Download Now]

چرا مصرف کنندگان در کانال های YouTube مشترک می شوند

30٪ از پاسخ دهندگان گفتند که معمولاً در کانال های YouTube مشترک می شوند زیرا این کانال نحوه انتشار یا محتوای آموزشی مربوط به شغل یا صنعت آنها را منتشر می کند.

21٪ از پاسخ دهندگان در کانال ها مشترک می شوند زیرا کانال نحوه یا محتوای آموزشی مورد علاقه خود را منتشر می کند.

و 17٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در کانال های YouTube مشترک می شوند زیرا فیلم های خنده دار یا سرگرم کننده ارسال می کنند.

برای مرور بقیه پاسخ ها ، به نمودار زیر مراجعه کنید:

اینفوگرافیک درباره اینکه چرا افراد در کانال های YouTube مشترک می شوند.

منبع اطلاعات

بنابراین ، اکنون که دانستیم چرا مردم در کانال های YouTube مشترک می شوند ، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از این اطلاعات برای رشد کانال خود استفاده کنید.

1. محتوای آموزشی در مورد شغل مخاطب خود ایجاد کنید.

همانطور که در نظرسنجی گفته شد ، دلیل اصلی مشترک شدن مشتریان در کانال های YouTube این است که آنها محتوای آموزشی مربوط به مشاغل خود را ارسال می کنند.

در مورد آن فکر کنید دلیل آنلاین شدن افراد ، یافتن پاسخی برای س theyالی است که می خواهند (یا سرگرمی ، اما بعداً به آن خواهیم رسید).

بنابراین ، یک راه عالی برای رشد کانال شما انتشار موضوعاتی است که مخاطبان شما می خواهند ببینند. به عنوان مثال ، در HubSpot ، ما فیلم های آموزشی درباره بازاریابی ، فروش ، خدمات و محتوای عمومی کسب و کار را در YouTube منتشر می کنیم.

همه این فیلم ها به مخاطبان ما کمک می کند تا در حرفه خود یاد بگیرند و پیشرفت کنند. مطمئناً ، ما دوست داریم مردم برای این کار از نرم افزار ما استفاده کنند ، اما شما مشتری HubSpot باشید یا نه ، از این فیلم ارزش خواهید گرفت.

2. مطالب آموزشی درباره سرگرمی های مخاطبان خود منتشر کنید.

حال ، بگذارید بگوییم که تجارت شما دقیقاً در جهت شغل مخاطب شما نیست. اونوقت چی پست میکنی؟

خوب ، طبق نظرسنجی ، شما می توانید مطالبی در مورد سرگرمی های مخاطبان خود ارسال کنید. بگذارید بگوییم شما یک شرکت محوطه سازی هستید. در وب سایت خود می توانید مطالبی در مورد باغبانی ارسال کنید و واقعاً افرادی را که به عنوان سرگرمی باغبانی می کنند هدف قرار دهید. سپس ، یک مسیر تبدیل روشن برای استفاده از خدمات شما وجود دارد.

با این حال ، اگرچه دوست دارید مردم تبدیل شوند و مشتری شوند ، فیلم های شما باید به طور رایگان ارزش قائل شوند و مخاطبان خود را آموزش دهند. هرچه آنها شما را بعنوان یک متخصص در صنعت و افراد مشهور ببینند ، احتمال تغییر در بعدا بیشتر است.

3. فیلم های جالب ، پویا ، تعاملی ایجاد کنید.

سومین دلیل مشهور مشترک در کانال های YouTube ، سرگرم کننده یا خنده دار بودن فیلم ها بود.

اگر سازنده ای هستید که می خواهید ویدیوهایی سرگرم کننده ، جالب و سرگرم کننده ارسال کنید ، می توانید کانال YouTube خود را با فکر کردن در مورد مخاطبی که از دیدن برخی سرگرمی ها لذت می برد ، رشد دهید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک کانال سازنده دارید و بیشتر فیلم های مربوط به سبک زندگی را ارسال می کنید. برای جالب و سرگرم کننده ساختن آن ، باید بدانید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. این مرا به استراتژی بعدی می رساند.

4. مخاطبان خود را بشناسید.

بهترین راه برای رشد کانال YouTube خود این است که بدانید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و می خواهند ببینند. آیا آنها می خواهند محتوای آموزشی در مورد حرفه خود ببینند؟ یا شاید آنها فقط به دنبال خستگی و تماشای تمیز کردن خانه مردم هستند زیرا این خانه راضی کننده و سرگرم کننده است.

صرف نظر از این ، به دلایل نظرسنجی ما فکر کنید که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار خواهد گرفت ، و سپس به ایده های آن بپردازید.

5. محتوای خوب را اصلاح کنید.

یک راه عالی برای تمرکز بر رشد کانال YouTube خود ، اصلاح مجدد محتوایی است که قبلاً برای شما عملکرد خوبی داشته است. این ممکن است به معنای تبدیل محبوب ترین پست وبلاگ شما به یک ویدیو باشد.

شما باید اطلاعات را دوباره کار کنید و یک فیلم در مورد آن موضوع فیلم بگیرید ، اما شما از قبل کار خود را شروع کرده اید. شما می دانید که مخاطبان شما آن محتوا را دوست دارند و می خواهند آن را ببینند.

به محتوای بهترین عملکرد خود از هر کانال بازاریابی محتوا فکر کنید و آن را به صورت ویدیویی تغییر دهید.

6. مطالب خود را بهینه کنید.

البته اکنون ، بدون گفتگو درباره سئو ، نمی توانیم از بحث بازاریابی محتوا عبور کنیم. اما ، چگونه فیلم های YouTube خود را بهینه می کنید؟

برای این کار ، می خواهید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در عنوان و توضیحات خود بگنجانید. سپس ، مطمئن شوید که آن کلمات کلیدی را در ویدیوی خود ذکر کرده اید.

الگوریتم YouTube از این سرنخ های زمینه استفاده می کند تا بفهمد ویدئو شما چیست. و سپس اگر نامزدی داشته باشید ، در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

شاید تعجب کنید ، “چگونه کانال YouTube خود را سریع رشد دهم؟ و رشد کانال YouTube من چه مدت طول می کشد؟”

با توجه به داده ها ، به طور متوسط ​​طول می کشد 22 ماه برای دسترسی کانال به 1000 مشترک. با این حال ، اگر فیلم های خود را بهینه نکنید و کمتر از 1000 مشترک داشته باشید ، کمتر از 10٪ از کل بازدیدها در YouTube را به دست می آورید. به همین دلیل رشد کانال و لیست مشترکان بسیار مهم است.

7. کلمات کلیدی دست نخورده را پیدا کنید.

استراتژی دیگری که ممکن است برای رشد سریع کانال YouTube خود استفاده کنید یافتن کلمات کلیدی استفاده نشده است. می توانید به جستجوی مرتبط با یک موضوع در YouTube یا Google بپردازید ، و سپس به جستجوی مربوطه در یک ابزار کلمه کلیدی نگاه کنید.

کدام کلمات کلیدی جستجوهای زیادی دارند ، اما رقابت کمی دارند؟ این کلمات کلیدی هستند که می خواهید هدف قرار دهید.

8. بهینه سازی برای زمان تماشای.

درست مثل هر موتور جستجو ، YouTube افراد را در YouTube می خواهد. بنابراین یکی از اصلی ترین عواملی که سایت برای رتبه بندی در نظر می گیرد ، زمان تماشا است.

هر زمان که فیلم ارسال می کنید ، مهم است که مدت زمان تماشای فیلم های شما توسط افراد مهم باشد. طبق تحقیقات انجام شده از بکلینکو ، فیلم های طولانی تر نسبت به فیلم های کوتاه بیشتر هستند. و منطقی است هرچه فیلم های شما طولانی تر باشند ، مدت زمان تماشای شما نیز بیشتر می شود.

اما ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مردم از چند ثانیه اول ویدیوی شما عبور می کنند؟ یک راه عالی برای این کار ، حذف مطالب اضافی از مقدمه است. در چند ثانیه اول ، یک بیننده باید بداند چه چیزی می آموزد و از تماشای ویدیوی شما چه چیزهایی می گیرد.

اگر مخاطبان خود را با محتوای مناسب به درستی هدف قرار داده اید ، به این معنی است که آنها در نهایت فیلم های طولانی شما را تماشا می کنند زیرا توجه آنها را به خود جلب کرده اید.

افزایش مخاطبان در YouTube راهی عالی برای جذب مخاطبان به شرکت شما است. و داشتن بیش از 1000 مشترک برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو ضروری است. بنابراین ، این بدان معنی است که شما باید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما می خواهند ببینند و بهینه سازی شده است تا در نتایج جستجو نشان داده شود.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

35  +    =  38