0

چگونه ما استراتژی پادکست جدید خود را ایجاد کردیم

بازدید 4


فکر نمی کردید راه اندازی کنیم یک شبکه پادکست بدون نمایش جدید HubSpot ، آیا؟

ما مشتاق هستیم که پادکست جدید خود را معرفی کنیم ، تکان دادن، با حضور کمدین آلکس همجنسگرا است و سرمایه گذار خطرپذیر برایان کیمل. این محصول توسط تهیه کننده ارشد ، متیو براون تولید شده و توسط شبکه پادکست HubSpot برای شما آورده شده است.

تکان دادن به رهبران تجاری بینش فیلتر نشده ای در مورد شرکت هایی که جرات متفاوت بودن را ارائه می دهند ارائه می دهد. الکسیس و برایان با رهبران تجاری شرکت های مخرب مانند Square ، Daily Harvest و Nerdwallet در مورد سرمایه گذاری ها و استراتژی های خود در بازار صحبت می کنند.

بسیار جالب به نظر می رسد ، درست است؟ خوب ، اکنون ما به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دادیم ، از جمله:

  1. فرایند برنامه ریزی ما
  2. ایجاد قالب نمایش
  3. ساختار یک تیم پادکست موفق

بیایید شیرجه بزنیم

اکنون به برنامه های پخش پادکست HubSpot گوش دهید

چگونه می توانیم بهتر و متفاوت باشیم؟

هنگامی که ما هدف تجاری ، مخاطبان و بودجه خود را می شناسیم ، تصمیم گرفتیم تا یک مفهوم نمایشی را ارائه دهیم که برای مخاطبان ما طنین انداز شده و به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

برای انجام این کار ، ما باید بدانیم مخاطبان ما امروز به چه چیزی گوش می دهند.

با توجه به Chartable، بیش از 8334 پادکست مارک دار در پادکست های Apple وجود دارد.

در حالی که ما نمی توانستیم همه آنها را ممیزی کنیم (ما فقط یک انسان هستیم) ، می خواستیم تاکتیک های مورد استفاده پادکست های برتر در بخش تجاری را درک کنیم. بنابراین ، ما ممیزی انجام دادیم.

ما 20 پادکست تجاری با عملکرد بالا را ارزیابی کردیم و پنج بینش کسب کردیم.

  • صداهای مرد: 87 درصد میزبانان مرد بودند.
  • اخبار و تفسیر: 18 مورد از 20 پادکست ، توضیحاتی در مورد اخبار صنعت ارائه می دهد.
  • ارتباطات پخش: تعداد کمی از برنامه ها از تاکتیک های جذب مخاطب برای ارتباط بین تماشاگران و میزبان استفاده کردند.
  • تجاری و دانشگاهی: لحن نمایش ها کم رنگ بود و بسیاری از اصطلاحات اصطلاحی استفاده می کردند.

این ممیزی زمینه تعیین استراتژی ما را فراهم کرد.

نمایش ما چگونه بهتر و متفاوت تر خواهد بود؟

تمایز پادکست های تجاری

  • صداهای متنوع: تعهد به صداهای متنوع در میزبان و مهمانان.
  • تحقیقات و داستانها: تمرکز تحریریه بر داستانهای مرتبط با عمق افزوده.
  • مشارکت مخاطبان: میزبان ما و اجرای تاکتیک هایی برای جذب مخاطب در رسانه های اجتماعی.
  • تجارت و سرگرمی: لازم نیست برای بحث و گفتگوی تجاری خسته کننده و شیک باشیم.

اینها دستورالعمل های تحریریه ما برای بقیه برنامه شد.

تصمیم گیری در مورد قالب نمایش

بعد ، ما قالب نمایش خود را تنظیم می کنیم.

چند فرمت پادکست رایج وجود دارد که توانایی افزایش مخاطب را دارد.

  • مصاحبه: یک نوع نمایش که یک مهمان متخصص را برای پرسش و پاسخ به ارمغان می آورد.
  • بازیگران چت: قالب میزبانی مشترک که میزبان در مورد موضوعات مختلف تفسیر و انتقاد ارائه می دهد.
  • مناظره: قالب میزبانی مشترک که میزبان یک طرف بحث را می گیرد. بحث درباره حقایق ، ارقام و نظرات در مورد یک موضوع معین.
  • روایت: پادکستی به سبک روزنامه نگاری که شامل تحقیقات ، فیلمنامه ها و خط داستانی قوی است.

پس از بررسی فرمت های مختلف ، ما با یک فرمت ترکیبی – Chat Cast + Interview رفتیم.

جمع آوری انرژی گروه بازیگران چت با تخصص مصاحبه.

نمونه موضوع قسمت: چرا هر شرکتی ناگهان یک شرکت رسانه ای می شود

بخش 1: زمینه

در بخش آغازین ، میزبان مشترک ما زمینه را ارائه می دهد و از طریق برخی حقایق و آمار سرگرم کننده در مورد موضوع قسمت صحبت می کند

مثال) HubSpot The Hustle را خرید

بخش 2: مناظره / بحث

در این بخش ، ما مجموعه ای از س questionsالات مربوط به موضوع و س questionsالاتی را که برای هر دو مورد ارائه می دهیم به میزبان خود ارائه می دهیم.

مثال) آیا شرکتهای SaaS بیشتری باید از این روش پیروی کنند؟ اگر همه شرکت ها شرکت های رسانه ای باشند ، چه اتفاقی برای شرکت های رسانه ای می افتد؟

بخش 3: مصاحبه

در این بخش ، ما رهبر کسب و کار شرکت/موضوعی را که در مورد آن بحث می کنیم ، معرفی می کنیم تا داستان واقعی پشت تصمیم و سایر تصمیماتی که آنها را موفق کرده است ، بدست آوریم.

مثال) Kipp Bodnar در مورد Hustle Acquisition

سرانجام ، ما باید بفهمیم چگونه می خواهیم این کار را انجام دهیم.

تیم پادکست شما

برای ساخت پادکست با کیفیت بالا ، باید روی یک تیم سرمایه گذاری کنید.

موارد بی شماری وجود دارد که باید در ساختن یک نمایش اتفاق بیفتد. ما این مسئولیت ها را به هشت نقش اصلی تقسیم کرده ایم ، اما اغلب تیم های بسیار بیشتری وجود دارد ، و همچنین تیم های بسیار کمتر وجود دارد که هر کدام 3-4 کار را انجام می دهند:

  1. تهیه کننده اجرایی – نمایش دهنده سرپرست عملیات ، چشم اندازی را برای نمایش کلی ایجاد می کند ، پیش تولید را از طریق پس از تولید هدایت می کند و کارکنان و تدارکات را مدیریت می کند.
  2. تهیه کننده ارشد – محتوا و قوس روایی را برای هر قسمت ایجاد می کند ، فیلمنامه ها را می نویسد و ویرایش می کند ، میزبان را مربی می کند ، تقویم تولید ، تحقیق ، آمادگی را مدیریت می کند. و همچنین ایجاد مصاحبه ، ویرایش نوار و طراحی اولیه صدا.
  3. تهیه کننده – رزرو ، تحقیق ، آماده سازی مصاحبه ، رونویسی ، ویرایش نوار ، ایجاد طرح کلی ، و کار بر روی فیلمنامه ها.
  4. ویراستار – نظارت بر توسعه ایده های داستان و ارائه بازخورد انتقادی در مورد چارچوب ها و فیلمنامه های داستان.
  5. میزبان – قصه گو که نمایش را از طریق تصمیمات ویراستاری و شخصیت خود شکل می دهد. آنها برای مصاحبه آماده می شوند و اسکریپت ها را می نویسند / ویرایش می کنند.
  6. مدیر تولید کننده – ایجاد پادکست جدید و ایجاد فرایندهای مدیریتی/مسیرهای لازم برای یک برنامه موفق.
  7. مهندس – اولین و آخرین توقف در فرآیند تولید. با ویرایش و تسلط بر صدا ، منظره ای را برای نمایش ایجاد می کند تا یک تجربه گوش دادن یکپارچه ایجاد کند.
  8. مدیر تحریریه – چشم انداز را شکل می دهد و تمام برنامه ریزی ها و اجرای پادکست ها را هدایت می کند. تصور خلاق را از ایده پردازی به اجرا می رساند. در زمینه توزیع با رهبران شرکت همکاری می کند.

این لیست شامل افرادی که در خارج از ایجاد پادکست مشارکت ندارند ، از جمله تیم خلاق که در ساخت دارایی های تبلیغاتی ، شخص مسئول طرح ارتباطی نمایش و موارد دیگر ، مشارکت دارند ، نمی شود.

مشکل دیگر در اینجا تصمیم گیری در مورد ایجاد تیم داخلی یا جستجوی آژانس تولید پادکست است که بتواند این نقشها را برای شما انجام دهد.

تامین منابع یکی از بزرگترین چالش های ایجاد The Shake Up بود. ما در مورد برخی از تصمیمات خود به شما اجازه پشت صحنه می دهیم:

  1. استعداد داخلی یا خارجی برای میزبان: مجری پادکست می سازد یا می شکند. به همین سادگی. آنها می توانند مخاطب را به خود جذب کنند یا آنها را از خود دور کنند. ما یک دیدگاه بسیار خاص برای مجریان برنامه خود داشتیم و به همین دلیل ، ما انتخاب یک جستجوی خارجی برای استعداد را انتخاب کردیم. ما الکسیس و برایان را به دلیل ترکیبی از پویایی و تجربه ، و سایر موارد انتخاب کردیم.
  2. استخدام یک مهندس صدا یا آوردن نمایندگی: مهندسان صدای نمایش شما را کامل می کنند. به دلیل کیفیت صدایی که ما برای این نمایش می خواستیم ، به دلیل تخصص زیاد تیم آنها و منابعی که برای این کار در اختیار دارند ، تصمیم گرفتیم یک آژانس را وارد کنیم.

ما همچنین به اندازه کافی خوش شانس بودیم که یک تهیه کننده ارشد ، متیو براون ، در کارکنان داشت ، که برای نمایش های قبلی مانند جوایز برنده شده است. نمایش رشد.

بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک تیم برای ایجاد پادکست هستید ، از این لیست به عنوان نقطه شروع برای درک قسمت های مختلف متحرک استفاده کنید و تصمیم استخدام برای این نقش ها یا آوردن کمک خارجی را با دقت در نظر بگیرید.

اما این لیست فقط یک نقطه شروع است و اگر چیزی در مورد ایجاد پادکست توصیه می کنیم ، نقل قول لائوتسه است ، “هیچ خطری بزرگتر از دست کم گرفتن حریف نیست.” و حریف شما ، در این مورد ، میزان کار در ایجاد یک نمایش است.

روی منابع سرمایه گذاری کنید تا این کار را به درستی انجام دهید و درک کنید که یک روستا طول می کشد.

منتظر چی هستی؟

پادکست ها رسانه جدیدی نیستند ، اما فرصت دارند.

  • Spotify دارد سرمایه گذاری زیادی کرد در بخش پادکست پلتفرم خود ، معاملات منحصر به فردی با پادکست هایی مانند The Joe Rogan Experience و طراحی کلی بازسازی UI پادکست انجام می دهند.
  • Statista پیش بینی می کند که صنعت دارای یک CAGR 17تا سال 2023 به 164 میلیون شنونده در ایالات متحده رسید.
  • اپل ، نباید بیش از حد ، شرط بندی می کند اشتراک پادکست

آیا بازاریابی پادکست به اندازه بازاریابی محتوا استاندارد می شود؟ آیا داشتن پادکست به اندازه داشتن وبلاگ همه جا رایج می شود؟

زمان نشان خواهد داد ، اما واضح است که این “موجی” است که بسیاری از پادکست ها پیش بینی کرده بودند.

در HubSpot ، ما سرمایه گذاری زیادی را برای رسانه ها در آینده انتخاب کرده ایم و پادکست ها بخش بزرگی از این استراتژی هستند. HubSpot Podcast Network و The Shake Up اولین قسمت های آن هستند.

اگر پس از خواندن این مقاله ، برای سرمایه گذاری در ساختن آن انتخاب کردید ، در اینجا یک چک لیست است که باید دنبال کنید:

  1. مخاطبان خود و مشکل آنها را مشخص کنید.
  2. تصمیم بگیرید که آیا پادکست یک رسانه خوب برای ارائه راه حلی برای آن مشکل است.
  3. پادکست ها را در فضای موردنظر خود بررسی کنید ، دریابید که چگونه می توانید بهتر و متفاوت باشید.
  4. موضوع و قالب نمایش خود را پیشنهاد دهید.
  5. تیم پادکست بسازید: میزبان ، تهیه کننده ، صدابردار.
  6. شما به مسابقات می روید

ما فوق العاده به کار سختی که برای راه اندازی The Shake Up انجام شد افتخار می کنیم. اینجا را در بستر پادکست مورد علاقه خود گوش دهید.

شبکه پادکست hubspot





منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  43  =  52