0

چگونه عادت های مصرف کننده در سال 2021 تغییر می کند [New Data]

بازدید 6


از آنجا که مشاغل و اقتصادها به دلیل همه گیری COVID-19 در سال 2020 تعطیل شدند ، مصرف کنندگان نیز بودجه خود را تنگ کردند.

مطابق با داده های مک کینزی، بیشتر مصرف کنندگان نسبت به قبل از همه گیری ، در مورد خرید با وجدان بودند. به همین دلیل ، بیشتر خانوارها بودجه اولیه محصولات و خدمات اساسی را تأمین می کردند.

اما اکنون ، در حالی که اقتصاد در پی واکسیناسیون های گسترده شروع به بازگشایی سریع می کند ، صاحبان مشاغل و بازاریان نیز ممکن است فکر کنند که این برای درآمد سال آینده چه معنی دارد.

به طور خاص ، بسیاری از رهبران مشاغل می پرسند ، “آیا مصرف کنندگان با احتیاط به هزینه های خود ادامه می دهند یا در سال 2021 آزادانه هزینه می کنند؟”

برای کمک به مشاغل در آماده سازی و پیمایش برای ماههای آینده ، از نزدیک به 300 مشتری تصادفی پرسیدم: “کدام یک برنامه بودجه سال آینده شما را به بهترین وجه توصیف می کند؟”

در اینجا آنچه آنها گفته اند و نکاتی در مورد چگونگی حرکت در رفتارهای آینده هزینه شده است.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی در سال 2021

مصرف کنندگان در سال آینده چگونه هزینه خواهند کرد

با بازگشایی اقتصاد ، بازگشت مردم به کار و درآمد خانوارها دوباره افزایش می یابد ، ممکن است فکر کنید که مردم برای خرید تمام چیزهایی که بودجه آنها در سال 2020 نیست ، به فروشگاه های آنلاین یا فیزیکی می دوند.

با این حال ، هنگام بررسی نتایج نظرسنجی کوچک ما ، به نظر می رسد که مردم با احتیاط نسبت به بودجه 2021 خود خوش بین هستند.

اگرچه یک سوم پاسخ دهندگان اظهار داشتند که قصد دارند بودجه خود را “شل” کنند و هزینه بیشتری را نسبت به سال 2020 خرج کنند ، 43٪ عظیم قصد دارد بودجه قبلی خود را در سال 2020 حفظ کند. در همین حال ، تقریباً یک چهارم پاسخ دهندگان سخت تر خواهند شد بودجه آنها و هزینه کمتری در سال آینده

نتایج نظرسنجی برای س questionالی که به بهترین وجه برنامه بودجه شما را برای سال آینده توصیف می کند ، در حالی که اکثر پاسخ دهندگان می گویند بودجه آنها ثابت خواهد ماند

منبع اطلاعات

اگر کالاها یا خدمات غیر ضروری می فروشید یا به مشتریان خود اعتماد دارید که بودجه بالاتری دارند ، هنوز نباید وحشت کنید. به خاطر داشته باشید که این فقط یک بررسی کوچک از یک گروه مصرف کننده تصادفی است. علاوه بر این ، اگر ما در صنایع ، مکان ها یا محدوده سنی مختلف از افراد نظرسنجی می کردیم ، نتایج ممکن بود متفاوت باشد.

با این حال ، آنچه این نظرسنجی به ما یادآوری می کند این است که مردم هنوز در مورد محصولات و خدماتی که خریداری می کنند ، وظیفه شناس تر از همیشه هستند – و به احتمال زیاد تا ماه های آینده به همین ترتیب باقی خواهد ماند.

در نهایت ، برای تبدیل مخاطبان به مشتری ، بازاریابی ارزش پیشنهادی خود بیش از هر زمان دیگری مهم است – حتی اگر چیزی را که “ضروری” است ، نمی فروشید.

نکاتی برای بازاریابی محصول یا خدمات خود در Times Financial نامشخص

1. ارزش پیشنهادی خود را در اولویت قرار دهید.

وقتی کسی بودجه محدودی دارد ، هر دلاری که خرج می کند باید ارزش آن را داشته باشد. این بدان معناست که محصولات یا خدماتی که خریداری می کنند باید به آنها کمک کند کاری اساسی انجام دهند ، یک نقطه درد مشترک را حل کنند ، در وقت یا هزینه آنها صرفه جویی کنند یا سایر نیازهای اصلی را برآورده کنند.

به عنوان یک بازاریاب یا صاحب مشاغل ، یادگیری نکات منفی شخص خریدار ، نیازهای وی و انگیزه های آنها برای خرید مهم است. سپس ، باید از پیام رسانی خود برای توضیح اینکه چرا ارزش پیشنهادی شما برای پولشان است ، استفاده کنید.

2. خود را از رقبا متمایز کنید.

من ، به عنوان یک فرد با بودجه و فکر ، – مانند بسیاری دیگر – قبل از خرید محصول یا خدمات ، تحقیقات دقیق انجام می دهم. وقتی تصمیم می گیرم که چیزی را بخرم ، تمام مارک های فروشنده ، بررسی ها و قیمت محصول را بررسی می کنم. در حالی که ممکن است ارزان ترین نسخه از چیزی را بخرم ، اگر کالایی در مورد آن از کیفیت مناسب تری نسبت به گزینه مقرون به صرفه تر باشد ، ممکن است نسخه بالاتری از محصول را نیز در نظر بگیرم.

به عنوان مثال ، من اخیراً به والدینم کمک کردم تا اولین تلویزیون هوشمند خود را انتخاب کنند. در حالی که تقریباً همه تلویزیون های هوشمند امروزی از برنامه ها و ویژگی های مشابهی برخوردارند ، ما یک تلویزیون روکو (Roku TV) انتخاب کردیم زیرا در بازاریابی روکو تأکید بر یک رابط کاربری ساده و قابل فهم و راه اندازی بود. در حالی که کاملاً مقرون به صرفه بود ، UX به تنهایی دلیل خرید آن نسبت به سایر رقبا بود.

صفحه وب تلویزیون Roku نشان دهنده Roku UX و نحوه کارکرد آسان محصول است.

به عنوان یک بازاریاب ، مهم است که به یاد داشته باشید که افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید ، عوامل مختلفی را بررسی می کنند – به ویژه هنگامی که سرمایه بیشتری داشته باشد. و ، گاهی اوقات ، قیمت محصول تنها عامل تعیین کننده نیست. به همین دلیل مهم است که عناصر محصول خود را متفاوت یا بهتر از رقبا در بازار ارائه دهید.

3. استفاده از محتوای تولید شده توسط مشتری.

اگر در تلاش برای تمایز محصول یا خدمات خود هستید ، اما می دانید که مشتریان وفاداری دارید که برند شما را دوست دارند ، از آنها در بازاریابی خود استفاده کنید.

تحقیقات نشان می دهد که چشم اندازها اعتماد می کنند بررسی مشتری ، فیلم ، نحوه کار و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر به طور مشابه به اعتماد دهان به دهان توصیه می شوند. در نهایت ، وقتی چشم انداز می بیند که شخصی مانند آنها از پیشنهادات برند شما بهره مند شده است ، اطمینان می کند که شما چیزی با کیفیت و ارزش خوب می فروشید و ممکن است انگیزه شما برای خرید محصول شما بیشتر از یک گزینه ارزان تر از رقبا با بررسی ضعیف یا حداقل باشد.

آیا به چند نمونه از نحوه جمع آوری و بازاریابی UGC ، توصیفات یا بررسی های عالی نیاز دارید؟ این راهنما را بررسی کنید.

4- تخفیف یا فروش را در نظر بگیرید.

اگر نام تجاری شما توانایی ارائه تخفیف یا فروش کم را دارد ، این می تواند راهی عالی برای جذب افرادی با بودجه تنگ تر به برند شما باشد. حتی اگر تخفیف ها یا فروش شما موقتی باشد ، ممکن است یک مشتری کالایی را در فروش خریداری کند ، کیفیت آن را دوست داشته باشد و بعداً به مارک بازگردد زیرا آنها اعتماد و وفاداری به آن را کسب کرده اند.

اگر امکان ارائه خدمات فروش یا تخفیف وجود ندارد ، می توانید یک مورد را نیز در نظر بگیرید برنامه وفاداری یا پاداش مشتری که به خریداران مکرر این امکان را می دهد تا در نهایت محصولی رایگان یا با تخفیف شدید دریافت کنند. به این ترتیب ، ممکن است احساس کنند هر پنی که خرج می کنند می تواند در آینده به پاداش برسد.

5- رسالت یا هدف برند خود را برجسته کنید.

در سال 2020 ، همان نظرسنجی مک کینزی در ابتدای این پست ذکر شد ، همچنین دریافت که مردم در حال شروع به خرید از مارکهایی هستند که مجموعه ای از ارزشهای مشابه آنها را دارند. با این حساب ، سرمایه گذاری برندها در بازاریابی مبتنی بر هدف یا کمپین هایی که مأموریت ، هدف یا مجموعه ای از ارزش های شرکت را جدی می گیرد ، معمول می شود.

به عنوان مثال ، Kréyol ، یک مارک مد سیاه و سفید توسط زنان ، با پوشش و خطوط تولید خود فرهنگ هائیتی و توانمند سازی جهانی زنان را پذیرفته است. ماموریت “برای زنان ، توسط زنان” این شرکت با ارائه لباس ها و طرح های آنها در سایت Kréyol ، بهبود زندگی زنان ، صنعتگران و کارآفرینان در سراسر جهان است.

مدیر عامل شرکت ژول وندی فونتین گفت: “ایده اصلی Kréyol این بود که من بتوانم بستری را برای صنعتگران ، به ویژه زنان رنگین پوست فراهم کنم تا بتوانم کارهای شگفت انگیز را که انجام می دهند برجسته کنم.” در یک مصاحبه.

در حالی که استراتژی بازاریابی و تجارت Kréyol آگاهی از مد صنعتگر زیبا را گسترش می دهد ، به دلیل ماموریت معتبر و معتبر آن برای بهبود زندگی زنان در سراسر جهان ، ممکن است چشم اندازها بیشتر به حمایت از این مارک منجر شود.

رفتن به تغییر رفتارهای خرید

همانطور که جهان به دنبال همه گیری دوباره بازگشایی و تکامل می یابد ، عادت های خرج نیز ادامه خواهد یافت. در حالی که برخی از افراد شروع به هزینه بیشتر می کنند ، دیگران برای سال آینده یا بعد از آن احتیاط می کنند.

به عنوان یک بازاریاب یا صاحب مشاغل ، باید به مخاطبان خود گوش فرا دهید و همچنان اطلاعات مربوط به شخصیت مورد نظر خود را دنبال کنید تا بیاموزید که چگونه رویکرد آنها نسبت به پول تغییر می کند و برای ادامه جلب آنها چه تلاش هایی را باید انجام دهید. .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین روند بازاریابی و رفتارهای مصرف کننده ، گزارش وضعیت بازاریابی که اخیراً منتشر شده است را بررسی کنید.

حالت بازاریابی



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

72  +    =  77