0

چه کسی برنده نبرد والمارت است. آمازون؟ – اخبار آمازون

بازدید 20


جعبه های کاغذی در سبد خرید روی صفحه کلید لپ تاپ.  ایده های مربوط به تجارت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی معامله خرید یا فروش کالا یا خدمات بصورت آنلاین از طریق اینترنت است.

*

گتی

والمارت و آمازون دو تا از بزرگترین خرده فروشان جهان هستند – اما چه کسی از این نظر برتر است؟

در سال 2019 ، من در مورد هفت منطقه نوشتم که در آن آمازون و والمارت رقابت کردن اما زمان تغییر کرده و صنعت خرده فروشی نیز تغییر کرده است. چگونه این دو غول خرده فروشی در دنیای پس از Covid در برابر یکدیگر قرار می گیرند؟

آمازون و والمارت اغلب برای یک مشتری رقابت می کنند. آنها به عنوان دو بزرگترین غول خرده فروشی در جهان ، صدای سایر فروشگاه های بزرگ جعبه و خرده فروشان آنلاین را نیز تعیین می کنند. اگر آمازون یا والمارت کاری انجام دهند ، می توانید شرط بندی کنید که شرکت های دیگر آن را دنبال کنند.

از زمان نوشتن مقاله اصلی در سال 2019 ، هر دو آمازون و والمارت به مناطق جدیدی گسترش یافته و از یک بیماری همه گیر عبور کرده اند. در اینجا نحوه قرار گرفتن آنها در برابر یکدیگر آمده است:

1 امور مالی

از سال 2020 ، ارزش سهام کل والمارت 74.66 میلیارد دلار است. برای سال مالی 2020 ، درآمد والمارت 6.7 درصد افزایش یافت و به 559 میلیارد دلار رسید. در سه ماهه اول والمارت سال 2021 ، که به تاریخ 1 مه پایان یافت ، این شرکت به حال خود ادامه داد درآمد کل از 138.31 میلیارد دلار ، 6.2٪ افزایش نسبت به سه ماهه قبل.

ارزش سهام کل آمازون از سال 2020 93.4 میلیارد دلار است و این تعداد به سرعت در حال رشد هستند. در سه ماهه اول سال 2021 ، آمازون فروش خالصی داشته است 108.5 میلیارد دلار، 43.8٪ افزایش نسبت به مدت مشابه سال 2020. درآمد آمازون برای سال 386 میلیارد دلار بود که 100 میلیارد دلار نسبت به سال قبل افزایش داشت.

Walmart 2.3 میلیون کارمند دارد در حالی که آمازون 1.3 میلیون کارمند دارد. فقط در سال 2020 آمازون 500000 کارمند در سراسر جهان اضافه کرد.

قیمت سهام آمازون در حال حاضر حدود 3235 دلار است ، در حالی که قیمت Walmart 141 دلار است.

برنده: والمارت توسط بینی ، اما آمازون اینچ عقب است. Walmart هنوز تعداد کل درآمد بیشتری دارد ، اما آمازون سریعتر رشد می کند و به سرعت جبران می شود.

2 نوآوری

آمازون و والمارت تمایل دارند در نوآوری در لبه بالایی قرار بگیرند. فقط در سال گذشته ، آمازون اعلام کرده است که پرداخت های بیومتریک ، فروشگاه های مواد غذایی تازه Amazon ، تحویل هواپیماهای بدون سرنشین مورد تأیید FAA و حتی یک سالن آرایش مو – همه در طی یک بیماری همه گیر است. این شرکت در حال گسترش به مناطق جدید از جمله افزودن پیشنهادات دارویی و تقویت دستگاه های خانه هوشمند خود است. آمازون حتی در حال مذاکره با است استودیوی MGM را خریداری کنید برای 9 میلیارد دلار

آمازون در زمینه فناوری و اتوماسیون نوآور پیشرو است. در سال 2021 ، آمازون 350،000 فوت مربع افتتاح خواهد کرد مرکز رباتیک در ماساچوست این ساختمان بخشی از سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری برای گسترش استفاده روباتیک در زنجیره تأمین و تحقق آن است.

Walmart به خصوص در ساده سازی تحقق سفارشات و تجربه مشتری به نوآوری ادامه می دهد. در سال 2020 ، والمارت رونمایی کرد Alphabot، بستری است که می تواند سفارشات مواد غذایی آنلاین را سریعتر و دقیق تر از انسان انتخاب ، بسته بندی و تحویل دهد.

Walmart نیز در حال انجام است طراحی مجدد 1000 فروشگاه تا پایان سال 2021 تجربه خرید ساده و سریع تری را برای مشتریان ایجاد کنید. طراحی جدید تا حد زیادی به افزایش علامت گذاری و برنامه به روز شده متمرکز است تا مشتریان را به مکان دقیق هر کالا نشان دهد و مرز بین خرید آنلاین و فروشگاهی را محو کند.

برنده: آمازون. این شرکت با محصولات و خدمات نوآورانه خود صحنه خرده فروشی را تغییر داده است و با استفاده از رباتیک و هوش مصنوعی همچنان به این کار ادامه می دهد.

3 تمرکز مشتری

رشد مالی مهم است ، اما بدون توجه به مشتری ، به ویژه در صنعت تجارت الکترونیکی رقابتی ، معنای آن نیست. آمازون در پنج خرده فروش برتر در این کشور قرار دارد شاخص رضایت مشتری مشتری آمریکایی، اگرچه امتیاز آن از 2019 تا 2020 4 امتیاز کاهش یافته است. Walmart دارای امتیاز ACSI 73 ، پایین تر از متوسط ​​خرده فروشی اینترنتی 78 است.

آمازون به فرهنگ وسواس در مشتری معروف است. توصیه های محصول و شخصی سازی آن بی نظیر است ، با 35٪ از خریدهای آمازون ناشی از توصیه ها آمازون همچنین گزینه های تحویل مواد غذایی و تحویل کالا را برای خدمات بهتر به مشتریان ، از جمله تحویل مستقیم داخل گاراژهای مشتریان ، گسترش داده است.

Walmart ارزش تجربه مشتری را درک می کند و بسیاری از تغییرات اخیر خود را با در نظر گرفتن مشتری انجام داده است. والمارت چیدمان فروشگاه جدید طراحی شده است تا مشتریان را در اسرع وقت به موارد دقیق مورد نیاز خود برساند. تاکید مجدد آن بر خریدهای موبایل و آنلاین نیز برای تأمین نیازهای مشتری انجام می شود.

تجربه مشتری با کار مشتری مرتبط است. والمارت قصد دارد افزایش متوسط ​​حقوق برای کارگران ساعتی آمریکا به 15.25 دلار در ساعت برای تأمین دستمزد مناسب و حفظ کارمندان. آمازون از قبل حقوق کارمندان خود را پرداخت می کند ساعت 15 دلار و اخیراً افزایش های اعلام شده برای بیش از 500000 کارمند ایالات متحده

برنده: آمازون. Walmart در این زمینه گام های بلندی برداشته است ، اما آمازون با تجربه مشتری یکپارچه ، راحت و ابتکاری خود هنوز قابل لمس نیست.

4 رشد دیجیتال

بیماری همه گیر Covid همه فروشگاه ها را در مسیر رشد سریع دیجیتال قرار داده است ، به ویژه Walmart و Amazon. والمارت گزارش داد برای سال مالی 2021 79٪ رشد تجارت الکترونیکی. آمازون مسئول این امر است 40٪ از کل فروش تجارت الکترونیکی در ایالات متحده – و در حال رشد است.

چیدمان برنامه و فروشگاه به روز Walmart مرز خرید حضوری و خرید آنلاین را از بین می برد و تلفن هوشمند مشتری را به بخشی مهم از سفر خرید تبدیل می کند. در سال 2020 ، والمارت رونمایی کرد والمارت +، پاسخ آن به آمازون نخست است. این سرویس جدید شامل تحویل نامحدود مواد غذایی رایگان ، اسکن و خرید در فروشگاه و تخفیف بنزین و سایر مزایا است. در پنج ماه اول ، Walmart + امنیت را تأمین کرد 8 میلیون مشترک.

گذشته از قابلیت های خرید دیجیتال ، آمازون در جریان پخش ویدیوی Prime که توسط بیش از بیش مورد استفاده قرار گرفت ، موفقیت کسب کرده است 175 میلیون مشترک در سال 2020 ، با ساعتهای پخش بیش از 70 درصد نسبت به سال. خدمات آمازون وب همچنان عزیز این شرکت است و باعث ایجاد آن می شود 13.5 میلیارد دلار در سود در سال 2020

برنده: آمازون. راه حل های دیجیتال B2B و B2C و به ویژه رشد جریانی آن ، صدای بسیاری از مارک های دیگر را می دهد و تنها به رشد خود ادامه می دهد.

5 حضور خرده فروشی

مدتهاست که Walmart از لحاظ حضور فیزیکی خرده فروشی در جایگاه اول قرار دارد. این شرکت بیش از 4700 فروشگاه در ایالات متحده – تعدادی که در چند سال گذشته ثابت مانده است – و 90٪ آمریکایی ها در 10 مایلی فروشگاه والمارت زندگی کنید.

آمازون با حضور خرده فروشی فیزیکی خود در حال پیشرفت است. در سال 2020 ، آمازون با فروشگاه های مواد غذایی خاص خود گسترش یافت. آمازون علاوه بر 500 محل غذای Whole Foods ، در حال آماده سازی کامل است فروشگاه های مواد غذایی تازه Amazon در سراسر کشور. در حال حاضر 11 فروشگاه با 28 فروشگاه دیگر در حال فعالیت است ، اگرچه آمازون در مورد برنامه های خود ساکت است.

برنده: والمارت، اما آمازون در حال جبران است. Walmart با فروشگاه های فراگیر در فضای فیزیکی غالب است. اگرچه آمازون به سرعت در حال رشد است ، اما هنوز مسیری طولانی را در پیش دارد.

6 زنجیره تأمین / تدارکات

یکی از ویژگی های بارز تجربه آمازون حمل و نقل سریع است. آمازون با حمل و نقل روز و روز بعد خود برای اعضای Prime ، استانداردهای سایر خرده فروشان تجارت الکترونیکی را تعیین می کند.

آمازون همچنین ناوگان خود از کامیون ها و هواپیماها را ساخته است تا بتواند به طور کامل کنترل تدارکات را کنترل کند. انتظار می رود ناوگان به سرعت در حال رشد باشد 80 هواپیما در سال 2021، از 50 در اوایل سال 2019 افزایش می یابد. آمازون همچنین یک باز می کند هاب هوای عظیم در کنتاکی در سال 2021 ، با داشتن 100 هواپیمای باری و هر بار 300 کامیون در هر زمان. در سال 2020 ، آمازون تصویب FAA را برای مدتها انتظار خود دریافت کرد پهپاد تحویل که توانایی تحویل اقلام در 30 دقیقه یا کمتر را دارد.

Walmart با حمل و نقل یک روزه راه آمازون را دنبال می کند. در ماه مه سال 2020 ، والمارت از Express ، سرویس تحویل دو ساعته خود رونمایی کرد. Walmart در زمینه اتوماسیون زنجیره تأمین و فرآیندهای تحقق سفارشات برای خدمات سریع و دقیق ، گام های بلندی برداشته است. نوآوری های Walmart این امکان را برای شرکت فراهم می کند تا موجودی کالا را ردیابی و مجدداً ذخیره کند. Walmart همچنین در حال گسترش فعالیت های خود است سیستم Alphabot برای انجام خودکار سفارشات مواد غذایی مشتریان و تبدیل فروشگاه های بیشتر به مراکز تحقق خودکار.

برنده: آمازون. این شرکت در حال ساخت بازوی تدارکاتی خود برای شرکت های رقیب رقیب است و استاندارد گزینه های تحویل سریع و ابتکاری را تعیین می کند. از بسیاری جهات ، آمازون اکنون به همان اندازه که یک تجارت الکترونیکی است ، یک شرکت لجستیکی است.

7 پایداری

در اوایل سال 2020 ، مدیر عامل آمازون ، جف بزوس ، صندوق 10 میلیارد دلاری Bezos Earth را برای سرمایه گذاری در ابتکارات زیست محیطی معرفی کرد. آمازون همچنین برای کمک به کره زمین 2 میلیارد دلار در شرکت ها و فناوری های پایدار سرمایه گذاری می کند. این شرکت اهداف عمومی نیمی از کل تحویل تا سال 2030 خنثی از کربن باشد ، تا سال 2040 به کربن خالص برسیم و تا سال 2025 به 100٪ استفاده از انرژی تجدیدپذیر برسیم. آمازون از ساختمانهای اداری سبز با خورشید در محل استفاده می کند.

با این حال ، آمازون همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زباله های بسته بندی است که با بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی در جهان همراه است. یک گزارش تخمین می زند که آمازون تولید کرده است 465 میلیون پوند تعداد زباله های بسته بندی پلاستیکی در سال 2019 ، تعدادی از آمازون می گوید بیش از حد زیاد است. این شرکت تلاش کرده است تا بسته بندی بازیافت خود را افزایش دهد ، اما قسمت عمده آن هنوز در محل دفن زباله قرار دارد.

Walmart همچنین به کاهش اثر کربن خود اختصاص داده است. در سال 2019 ، Walmart بیش از هر شرکت دیگری در ایالات متحده خرید و نصب کرد و بیش از هر نوع خورشیدی را نصب کرد و 80٪ پسماند جهانی خود را از محل دفن زباله و سوزاندن آن هدایت کرد. اهداف آن شامل دستیابی به اتلاف صفر در عملیات ایالات متحده و کانادا تا سال 2025 ، 100 packaging بسته بندی قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد تا سال 2025 و 100 energy انرژی تجدید پذیر تا سال 2035. این شرکت همچنین با سرمایه گذاری ها و بهبودها در سراسر جهان در تلاش است تا در سراسر زنجیره تامین خود به پایداری برسد.

برنده: والمارت. آمازون با سرمایه گذاری های پایداری خود در سال 2020 گام های بلندی برداشته است ، اما هنوز هم سهم عمده ای در ایجاد این مشکل دارد. تلاش های والمارت چندان پر زرق و برق نیست ، اما این شرکت شفافیت بیشتری در مورد ردپای کربن خود دارد و در حال پیشرفت در سراسر جهان است.

بنابراین ، چه کسی در نبرد به روز شده آمازون در برابر Walmart در رتبه برتر قرار می گیرد؟ پس از رشد خارق العاده در سال 2020 ، آمازون در این جنگ پیروز می شود. این شرکت ضمن بهبود مستمر خدمات و تحویل سریع خود ، به سرعت در حال گسترش است.

اما والمارت را زیر نظر داشته باشید. با تمرکز دوباره مشتری و حضور خرده فروشی ثابت ، Walmart می تواند همچنان رشد شگفت انگیزی را تجربه کند.

هر دو آمازون و والمارت محدودیت سایر خرده فروشان را در همه موارد از لجستیک گرفته تا خدمات به مشتری و نوآوری تعیین کردند. اگر آمازون این کار را انجام دهد ، والمارت و سایر شرکت ها آن را دنبال می کنند. فشار مداوم آنها برای مشتریان کمک می کند تا سایر خرده فروشان به سمت مشتری مداری بیشتر سوق پیدا کنند.

بلیک مورگان آینده پژوه تجربه مشتری ، سخنران اصلی و نویسنده کتاب پرفروش است مشتری آینده. برای خبرنامه هفتگی او ثبت نام کنید اینجا.

تفسیر:
برخی از نکات و آدرسهای مفید را می توان در پست کامل مشاهده کرد.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

1  +  8  =