0

چه چیزی منجر به تطبیق حساب می شود و چرا مهم است

بازدید 5


با بزرگتر شدن سازمان ، برقراری ارتباط برای بخشهای مختلف و کارکنان مختلف در یک واحد ، بیش از پیش دشوار می شود. متأسفانه ، این می تواند به سناریوی “دست چپ نمی داند که دست راست چه کاری انجام می دهد” منجر شود.

وقتی خرابی ارتباط داخلی رخ می دهد بد است ، اما وقتی مشتریان بالقوه یا موجود محرمانه از خرابی باشند ، بطور قابل توجهی بدتر است.

از نظر فروش ، ممکن است شما یک ایمیل فروش به یک مشتری ارسال کرده باشید ، اما با پاسخ “،من در حال حاضر با جان کار می کنم” یا “من پنج سال است که مشتری هستم … و هیچ کس از آخرین س myال من به من پاسخ نداده است. می توانید بررسی کنید؟

این زمان ارزشمندی است که فروشنده و سازمان هرگز نمی توانند به آن بازگردند. فروشنده می توانست آن زمان را صرف ایمیل کردن چشم اندازهای واقعی کند. در عوض ، آنها اکنون در حال پیگیری مسئولیت آن حساب یا شخصی هستند که می تواند مشکل مشتری را برطرف کند. بعلاوه ، آنها وقت مشتری را تلف کرده اند (و آنها را به طور بالقوه تحریک کرده اند).

اگر این مسئله در سازمان شما به مشکلی تبدیل شده است و شما می خواهید نیروهای فروش شما آنچه را که برای انجام کار خود استخدام شده اند انجام دهند – تجارت بیشتری را در این زمینه بیاورند – ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به ابزارهای تطبیق حساب منجر شوید.

منجر به تطبیق حساب چیست؟

منجر به تطبیق حساب ، اتصال پیوندها به حسابهای مناسب از طریق یک فرآیند خودکار است. هنگامی که این فعال شود ، یک سرنخ جدید که به صورت خودکار درج می شود به سازمانی که عضو آن هستند متصل می شود ، و اگر آن سازمان قبلاً توسط نمایندگی فروش یا حساب شرکت شما نمایندگی شده باشد ، آنها به سوابق آنها متصل می شوند.

چرا تطبیق حساب برای کسب و کار شما مهم است؟

زمان صرف نظر از صنعت و مکان شما ، پول است و راضی نگه داشتن مشتریان تنها راه ایجاد درآمد مداوم و خط لوله سالم است. اگر زمان زیادی برای تعقیب سرنخ اشتباه صرف شود ، ممکن است یک امتیاز با کیفیت را که اکنون در جاهای دیگر خریداری شده است از دست بدهید. خوشبختانه ، منجر به تطبیق حساب می تواند به شما کمک کند از هدایایی که دریافت می کنید بیشترین بهره را ببرید و:

اتلاف وقت را به حداقل برسانید

هر زمانی که مردم فروش می گذرانند نه برقراری تماس تلفنی ، نه ارسال ایمیل ، و نه جستجوی مشتری های جدید و یا بررسی با مشتریان فعلی آنها ، اتلاف وقت است. این بدان معناست که هر کاری که برای یافتن پاسخ سوالات یا همکاری با فروشندگان دیگر در مورد مشتری فعلی آن شخص باید انجام دهند ، اتلاف وقت و از دست دادن درآمد است.

Lead to Account Matching تضمین می کند که هنگام ورود سرنخ به شخص مناسب اطلاع داده می شود و سپس فروشندگان شما می توانند زمان بیشتری را صرف فروش واقعی برای سازمان شما کنند.

علاوه بر این ، تمیز کردن گسترده پایگاه داده ممکن است چند هفته طول بکشد ، اگر هفته ها انجام نشود. به جای هدر دادن نیروی انسانی برای پروژه ای به این بزرگی ، اجازه دهید برنامه به طور مداوم کار کند.

مزاحمت و از دست دادن اعتماد مشتریان را به حداقل برسانید

لحظه ای خود را در جای مشتری خود قرار دهید. صندوق ورودی شما در شرف ترکیدن است. ایمیل های فروش از گوش شما بیرون می آید و فقط یک نامه دیگر دارید. بدترین قسمت این است که در حال حاضر ، شما با یک شرکت و محصولی که قبلاً از آن استفاده می کنید آشنا می شوید.

این کار نه تنها خشمگین و اتلاف وقت است بلکه باعث کاهش اعتماد شما به شرکت می شود. پس از همه ، اگر یک نفر نمی داند شخص دیگری چه می کند ، چگونه تجارت واقعی شما را اداره می کند؟

فروشندگان باید اعتماد خود را به شرکت ، محصول و خدمات القا کنند … نه اینکه آن را تنزل دهند. منجر به تطبیق حساب می تواند به شما کمک کند از این snafu شرم آور و مضر جلوگیری کنید.

افزایش کارایی

پرداختن بهای سرنخ ، یا به دست آوردن آنها از طریق روش های دیگر ، در صورت عدم برخورد صحیح با آنها ، کاملاً بی فایده است. اگر تیم فروش شما وقت خود را روی سرنخ های اشتباه صرف می کند ، این پول در حال کاهش است. یک ابزار تطبیق Lead to Account به آنها کمک می کند تا جریان سرب مناسبی را تنظیم و دنبال کنند تا مشتریان بالقوه و موجود سریع و کارآمد برای حداکثر بازگشت سرمایه مورد استفاده قرار گیرند.

دقیق تر اندازه گیری کنید

یک پایگاه داده مبهم پر از نسخه های تکراری و مخاطبین منقضی شده هرگز داده های واقعی تولید نمی کند که به شما کمک می کند عملکرد فروش خود را برای بهبود فرآیندهای خود ارزیابی کرده و در صورت لزوم آموزش دهید. از سوی دیگر ، یک پایگاه داده تمیز به شما امکان می دهد داده های مورد نیاز برای ایجاد تغییرات لازم را جمع آوری کنید.

چگونه منجر به تطبیق حساب می شود؟

بسته به اینکه از کدام فناوری منجر به تطبیق حساب استفاده می کنید ، ویژگی های مختلفی در دسترس شما قرار دارد. با این حال ، هر ابزاری از یک مفهوم اساسی کار نمی کند. این منجر شده شما را برای مشخصات خاص اسکن می کند و سپس آن را با حساب صحیح مطابقت می دهد. این کار را با استفاده از زمینه های مختلف در کارنامه شما انجام می دهد.

به عنوان مثال ، این نرم افزار می تواند با مطابقت دامنه در مخاطبین ، یک مخاطب را با یک شرکت مرتبط کند پست الکترونیک زمینه برای شرکت نام دامنه رشته. این بدان معنی است که Bob@thebestcompanyever.com با www.bestcompanyever.com مرتبط خواهد شد. بیایید بگوییم که فروشنده دیگری در سازمان شما با کارمند دیگری در Best Company Ever همکاری می کند وقتی که سرب Bob وارد می شود. این هدایت به آن فروشنده اختصاص خواهد یافت.

مطمئناً شما می توانستید این کار را به صورت دستی انجام دهید ، اما چرا ارزشمندترین دارایی خود را صرف کارهای دفتری کنید که با استفاده از فناوری می توان با کارایی بیشتری از آنها استفاده کرد. محصولاتی مانند سرب این کار را به صورت خودکار انجام می دهد و با CRM موجود شما ادغام می شود و فاصله بین اتوماسیون بازاریابی و CRM شما را پر می کند.

اگر از یک CRM مجموعه کامل مانند HubSpot استفاده می کنید ، این ابزار در سیستم تعبیه شده است و آماده کار برای شما است. برای فعال کردن این عملکرد در حساب HubSpot خود:

1. به نماد تنظیمات از نوار ناوبری اصلی

2. رفتن به اشیا>> شرکت ها در منوی نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

3. از بخش اتوماسیون، کادر انتخاب را برای انتخاب کنید ایجاد و ارتباط شرکتها با مخاطبین.

4. برای اینکه HubSpot بتواند سوابق و ارتباطات جدید شرکت را بر اساس آدرس ایمیل مخاطبین فعلی شما ایجاد کند ، روی آن کلیک کنید آره.

این نه تنها مخاطبین جدید را با توجه به آدرس ایمیل آنها با سوابق شرکت مرتبط می کند ، بلکه برای به روزرسانی سوابق موجود از طریق پایگاه داده شما نیز انجام می شود.

فناوری Lead to Account Matching نه تنها برای تجارت شما مفید است ، بلکه ضروری است. چرا وقت و هزینه خود را تلف می کنید تا با افرادی که از قبل با شرکت شما درگیر هستند و با یکی دیگر از اعضای تیم فروش شما کار می کنند تماس بگیرید؟ دپارتمان فروش خود را به یک ماشین کارآمد و پولساز تبدیل کنید و فروش بیشتری و مشتریان خوشحال تری را ببینید.



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

1  +    =  3