چهار سیستم عامل ویدیویی رفتن به رسانه های اجتماعی و نحوه جذب مخاطبان آنها [New Data]


هفته گذشته ، HubSpot’s 2021 گزارش وضعیت بازاریابی نشان می دهد که ویدئو بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی است که توسط مارک ها استفاده می شود در حالی که رسانه های اجتماعی به عنوان برترین کانال بازاریابی رتبه بندی می شوند.

با وجود داده هایی از این دست در بالا – و همه سیستم عامل های ویدیویی رسانه های اجتماعی در حال رشد – بدیهی است که بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوای ویدیویی دست به دست هم می دهند.

اگرچه ایجاد فیلم های عالی در شبکه های اجتماعی برای شرکت شما می تواند یک تاکتیک فوق العاده موثر در بازاریابی باشد ، اما هر استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی نباید یک رویکرد کاملاً متناسب باشد. برای اطمینان از اینکه فیلم های شما دیده می شوند و آگاهی از نام تجاری را با کیفیت گسترش می دهند ، باید اطمینان حاصل کنید که فیلم های مناسب مخاطبان مناسب را در سیستم عامل های مناسب می سازید.

با حضور گزینه های جدید انتشار ویدیو به طور منظم در سیستم عامل های اجتماعی ، تعیین محل زندگی محتوای شما بخشی از نبرد بازاریابی محتوا است.

برای کمک به شما در کشف محتوای ویدئویی خود – و انواع ویدئوهایی که باید ارسال کنید – از 300+ مصرف کننده نظر سنجی کردیم تا بفهمیم آنها بیشتر از کجا فیلم ها را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند.

در زیر ، نتایج و چند نکته تخصصی برای ایجاد بهترین استراتژی اشتراک ویدیو در رسانه های اجتماعی برای سال 2021 – از جمله یکی از متخصصان ویستیا ، را فاش خواهیم کرد.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی در سال 2021

مصرف کنندگان در حال تماشای فیلم های رسانه های اجتماعی هستند؟

در سال های اخیر ، سیستم عامل های هدف قرار دادن Gen-Z مانند TikTok و Instagram در حال افزایش هستند. اما اگر فکر می کنید که همه در وهله اول ویدیوها را در این سیستم عامل ها تماشا می کنند ، ممکن است از آنچه نظرسنجی ما یافته متعجب شوید.

وقتی از مصرف کنندگان پرسیدم “در کدام بستر رسانه های اجتماعی معمولاً فیلم مشاهده می کنید؟” ، 35٪ از پاسخ دهندگان گفتند YouTube.

یوتیوب ، فیس بوک و TikTok بسترهای ویدیویی رسانه های اجتماعی برای مصرف کنندگان هستند

منبع اطلاعات

اگرچه جای تعجب نیست که یوتیوب یا فیس بوک ، برخی از بزرگترین سیستم عامل های آنلاین جهان ، سایت های مورد علاقه برای مشاهده ویدیو هستند ، اما تنها 8٪ از پاسخ دهندگان گفتند که در درجه اول فیلم ها را در اینستاگرام تماشا می کنند – یکی از پیشگامان داستان ها و ویدیوهای زنده.

یافته شگفت آور دیگر این بود که 20٪ از پاسخ دهندگان – یا 1 نفر از هر 5 نفر – در درجه اول از TikTok استفاده می کنند (جوانترین شبکه اجتماعی در این لیست است) برای مشاهده فیلم. اگرچه این لزوما به این معنی نیست که شما باید کل استراتژی خود را به TikTok تغییر دهید ، اما نشان می دهد که این سیستم عامل می تواند آینده امیدوار کننده ای را برای بازاریابان محتوا داشته باشد.

اگر این داده ها شما را از انتشار فیلم ها در سیستم عامل های اشتباه نگران کرده است ، نفس راحتی بکشید. به یاد داشته باشید که این فقط یک نظرسنجی غیررسمی از مصرف کننده است. اگر از یک گروه سنی خاص ، افرادی از یک صنعت خاص یا مصرف کنندگان از مناطق مختلف نظر سنجی می کردیم ، نتایج ممکن بود به سیستم عامل های دیگری – مانند LinkedIn یا Twitter – منتهی شود.

با این حال ، حتی اگر این فقط یک نظرسنجی کوچک باشد ، اما به ما یادآوری می کند که ترکیبی از سیستم عامل های قدیمی تر و جدیدتر ، مانند YouTube و TikTok ، سیستم عامل های ویدیویی برای مخاطبان گسترده هستند.

اکنون که به ایده ای درمورد اینکه مصرف کنندگان در ویدئوهای شبکه های اجتماعی در حال تماشا هستند ، رسیده ایم ، چند نکته برای اشتراک گذاری بهترین فیلم ها برای مخاطبان مختلف رسانه های اجتماعی ، شما را راهنمایی می کنیم.

نکاتی برای به اشتراک گذاری فیلم های رسانه های اجتماعی

1. برای اکثر سیستم عامل ها ، محتوای قابل تنقلات را در آن قرار دهید.

دنیا هر روز سریعتر می شود. در حالی که بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود در حال تماشای فیلم های شبکه های اجتماعی هستند ، برخی در حالی که در صف هستند در فروشگاه یا در حمل و نقل عمومی در حال تماشای آنها هستند. حتی اگر افراد وقت داشته باشند تا ساعت ها ویدیو تماشا کنند ، موارد زیادی در آنجا وجود دارد که می خواهند تقریباً بلافاصله پس از شروع فیلم خود ، به محتوای بیشتری پیمایش کنند.

به همین دلیل استراتژی ویدئویی شبکه های اجتماعی که باید در سال 2021 مورد توجه قرار گیرد ، تسلط بر هنر محتوای “میان وعده ای” یا فوق العاده کوتاه است.

Meisha Bochicchio ، مدیر بازاریابی محتوا در Wistia می گوید: “استفاده از فیلم های میان وعده در شبکه های اجتماعی می تواند در واقع جذابیت بیشتری نسبت به تصاویر ثابت داشته باشد.” “آ مطالعه اخیر دریافتند که 60٪ از بازاریابان در مقایسه با تصاویر ثابت تعداد کلیکهای بیشتری را با ارسال ویدیو مشاهده کرده اند. “

وقتی نوبت به ایجاد محتوای میان وعده ای موثر می رسد ، بوچیچیو می گوید: “اول از همه ، به خاطر داشته باشید که بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با پیمایش بینندگان ، به طور خودکار شروع به پخش محتوای ویدئویی می کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما به صورت خودکار پخش می شوند. آنها را کوتاه و کوتاه نگه دارید پیامهای کلیدی خود را در چند ثانیه اول قرار دهید. به عنوان مثال ، نگاهی بیندازید این ویدیو از ویستیا گزارش وضعیت ویدئویی خود. “

بوچیچیو توصیه می کند: “به یاد داشته باشید که اکثر مردم صدای شما را نمی شنوند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما نیز ساکت هستند.” “پوشش متن را در نظر بگیرید یا زیرنویس را مستقیماً در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn ، Twitter و Facebook بارگذاری کنید.

در مثال ویدئویی زیر ، ویستیا شروع سریال “نمایش تجارت” خود را با یک ویدیوی زیرنویس مشخص می کند که به بینندگان اجازه می دهد اطلاعات اصلی را بدون هیچ گونه صدا دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استراتژی ، بررسی کنید این پست در مورد محتوای میان وعده، یا این پستی که آخرین موارد را برجسته می کند روند ویدیویی کوتاه فرم.

2. فرمت های مختلف ویدیویی را نیز آزمایش کنید.

در حالی که محتوای میان وعده یک روش عالی برای استفاده در سال 2021 است ، با این وجود می توانید فیلم های طولانی تری منتشر کنید ، البته به شرطی که برای مخاطبان شما جذاب و ارزشمند باشند.

به عنوان مثال ، اگرچه ممکن است مردم تمایل به تماشای تبلیغات دو ساعته نداشته باشند ، می توانند یک پرسش و پاسخ ویدئوی طولانی تر ، یک مصاحبه با یک رهبر فکر ، یا ویدئویی که داستانی طولانی تر اما سرگرم کننده را روایت می کند.

در اینجا یک مثال عالی از یک ویدیوی تلویزیونی و برنده کلیو در طول یک قسمت تلویزیونی ایجاد شده توسط پپسی وجود دارد:

در حالی که مطمئناً می توانید ویدیوی با فرم طولانی تر را آزمایش کنید ، می توانید قالب های دیگر مانند آن را نیز آزمایش کنید پخش جریانی مستقیم، فیلم های تعاملی ، و فیلم های خرید در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک.

با ظهور قالب های جدید ویدئویی ، تعیین اینکه آیا ممکن است برای برند شما مفید باشند یا طراحی آزمایشی پیرامون آنها مفید باشد.

حتماً معیارهای موفقیت صحیح را شناسایی و پیگیری کنید. به عنوان مثال ، اگر ویدیوی طولانی تری را آزمایش می کنید ، به بازدیدها و میزان افت نرخ آن نگاه کنید تا ببینید بینندگان چه مدت در ارتباط هستند. در همین حال ، اگر رویکرد تعاملی بیشتری مانند یک جریان مستقیم یا پرسش و پاسخ را امتحان کنید ، می توانید در حالی که زنده هستید ، نظرات ، تعاملات و اشتراک گذاری مطالب را نیز یادداشت کنید.

3. با مخاطبان ویدئویی خود در جایی که هستند دیدار کنید.

مانند هر استراتژی شبکه های اجتماعی ، برخی از مطالب در برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری نسبت به برخی دیگر دارند. گرچه ممکن است میان وعده ، محتوای روبرو با مصرف کننده در YouTube ، فیس بوک و مخاطبان بزرگ TikTok عملکرد خوبی داشته باشد ، اما یک ویدیوی بازاریابی B2B یا یک پرسش و پاسخ با یک رهبر فکری شرکتی ممکن است در یک شبکه حرفه ای مانند LinkedIn عملکرد بهتری داشته باشد.

خوشبختانه ، برای ایجاد یک استراتژی عالی بازاریابی ، شما نباید (و نباید مجبور باشید) فیلم های خود را در هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی قرار دهید. با این حال ، شما باید در مورد مشخصات جمعیتی هر شبکه اصلی تحقیق کنید، مشخص کنید کدام مخاطبان ممکن است بیشتر با محتوای شما درگیر شوند و انتشار فیلم هایی را شروع کنید که برای مارک و اهداف شما بیشتر منطقی باشد.

سپس ، همچنان به سیستم عامل هایی که احتمالاً ادامه نمی یابند و فرصت ایجاد مخاطب بیشتر برای برند شما را می دهند ، توجه داشته باشید.

4- همیشه به محتوای مورد استفاده مجدد متکی نباشید.

هنگامی که من یک بازاریاب استارتاپی بودم ، دوست داشتم هر زمان که امکان داشت محتوا را دوباره استفاده می کردم. و در آن زمان ، زمانی که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کمتر پیشرفت می کردند ، این استراتژی م workثر بود.

امروزه ، درصورت استفاده مجدد از محتوای ویدئویی برای سیستم عامل های مختلف ، هنگامی که مخاطبان و ویژگی های مشابه دارند ، هنوز می تواند برای مارک ها مفید باشد. این همچنین می تواند یک روش عالی برای آزمایش اینکه آیا استراتژی محتوای شما برای یک سیستم عامل با یک مخاطب کار می کند یا خیر.

با این حال ، از آنجا که شناخت مخاطبان شبکه های اجتماعی شما بیش از هر زمان دیگری مهم است ، ممکن است بخواهید برای مهمترین سیستم عامل های ویدیویی خود ، یک استراتژی ویدیویی کمی متفاوت داشته باشید. در حالی که زمان هایی وجود دارد که می توانید به راحتی محتوای خود را برای صرفه جویی در وقت یا پهنای باند دوباره استفاده کنید ، برخی از سیستم عامل ها مانند TikTok و Instagram در حال تکامل با الگوریتم هایی هستند که می توانند مطالب خود را محروم کنید اگر از یک شبکه دیگر دارای علامت باشد.

5- تأثیرگذاران – و مشتریان را در آغوش بگیرید.

حتی اگر همه تحقیقات خود را انجام داده باشید و روزانه فیلم ها را رد کنید ، هنوز هم ارسال یک محتوای ویروسی که باعث افزایش مخاطبان شما می شود بسیار دشوار است.

خوشبختانه در هر بستر رسانه اجتماعی متخصصانی وجود دارند که می دانند چگونه فیلم بسازند. و ، برخی از آنها حتی فیلم هایی برای شما ایجاد می کنند – و سپس آنها را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

به همین دلیل است که یک استراتژی بزرگ برای رشد می تواند دستیابی به آن باشد تأثیرگذاران یا رهبران اندیشه با تخصص در صنعت خود و یا نمایش آنها در ویدیوهای خود و یا اینکه آنها را مجبور به تایید برند شما در محتوای خود کنید.

اگر توانایی پرداختن به اینفلوئنسر را ندارید که به تقویت استراتژی ویدئویی شما کمک می کند ، می توانید به دنبال مصرف کنندگان خوشحال نیز باشید. با استفاده از این استراتژی می توانید مشتریان را تشویق کنید که ویدیویی در مورد تجربه آنها با برند شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، یا می توانید ویدیویی پر از چندین محتوای تولید شده توسط کاربر از مشتریان خوشحال ایجاد کنید.

زیرا مصرف کنندگان امروزی هوس اصالت از مارک ها ، محتوای ایجاد شده توسط کاربر نه تنها می تواند محتوای ویدئویی رایگان برای شما فراهم کند بلکه می تواند آگاهی از نام تجاری را به چشم اندازها یا افرادی که درباره شما در شبکه های اجتماعی تحقیق می کنند گسترش دهد.

پیمایش در محتوای رسانه های اجتماعی

بیش از هر زمان دیگری ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا همیشه در حال پیشرفت هستند. به عنوان یک بازاریاب ، مهم است که از آخرین روندها و داده ها مطلع باشید تا استراتژی های خود را بهتر اطلاع دهید – خواه در ویدئو یا روش های دیگری سرمایه گذاری می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین روند بازاریابی ، گزارش رایگان بازاریابی وضعیت 2021 را در زیر بارگیری کنید.

حالت بازاریابی





منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *