0

چرا وبلاگ؟ مزایای وبلاگ نویسی برای تجارت و بازاریابی

بازدید 24


با تقریبا 4 میلیارد نفر در سراسر جهان که در حال حاضر به اینترنت متصل است ، هیچ وقت فرصتی بهتر برای مشاغل کسب و کار درج بلاگ نویسی در استراتژی بازاریابی خود نبوده است.

وبلاگ نویسی نه تنها باعث ترافیک وب سایت و تبلیغ محصولات و خدمات شما می شود ، بلکه به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه خود نیز کمک می کند.

در این پست ، ما می خواهیم مزایای بسیاری از وبلاگ نویسی برای تجارت و اینکه چگونه می توانید با ایجاد محتوای مرتبط که باعث ایجاد آن می شود ، را برجسته کنیم. ورودی پیوندها و بازدیدها به سایت شما.

بیا شروع کنیم.

Now اکنون بارگیری کنید: 6 قالب ارسال رایگان بلاگ

مزایای وبلاگ نویسی برای تجارت

یک سوال بعد از خیلی ها شروع کار آیا وبلاگ نویسی در سال 2021 ارزش دارد یا خیر.

پاسخ کوتاه: بله! و در اینجا دلایلی که ما چنین می گوییم.

1. به رانندگی در وب سایت شما کمک می کند.

اگر بازدید کننده بیشتری از وب سایت می خواهید ، دست خود را بالا ببرید. آره منم همینطور.

اکنون به روش هایی که افراد وب سایت شما را پیدا می کنند فکر کنید:

  • آنها می توانند نام شما را مستقیماً در مرورگر خود تایپ کنند ، اما این برای مخاطبی است که از قبل دارید. آنها می دانند شما کی هستید ، در رادار آنها هستید و این به شما کمک نمی کند ترافیک بیشتری از آنچه قبلاً دریافت کرده اید ، بدست آورید.
  • با خرید یک لیست ایمیل می توانید هزینه ترافیک را پرداخت کنید (جرات نمی کنی!) ، انفجار آنها ، و امیدواریم که برخی از افراد ایمیل ها را باز کرده و کلیک کنند. اما این گران است و ، می دانید ، غیر مجاز.
  • شما می توانید هزینه ترافیک را با قرار دادن هزاران دلار پرداخت کنید تبلیغات پولی، که غیرقانونی نیست اما هنوز هم بسیار گران است. و دومی که بی پول می شوید ، ترافیک شما نیز متوقف می شود.

بنابراین ، چگونه می توانید ترافیک یا خوانندگان جدیدی را به سایت خود جذب کنید؟ شما می توانید از طریق وبلاگ نویسی و بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو.

در اینجا نحوه کار آن آورده شده است.

به تعداد صفحات وب سایت خود فکر کنید. احتمالاً یک تن نیست ، درست است؟ و به این فکر کنید که چند بار این صفحات را به روز می کنید. احتمالاً اینطور نیست ، درست است؟

خوب ، وبلاگ نویسی یک روش عالی برای حل هر دو مشکل است.

هر زمان که شما یک پست وبلاگ ایجاد و منتشر می کنید ، آن است یک صفحه نمایه شده دیگر در وب سایت خود ، که به معنای یک فرصت دیگر برای شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است و در جستجوی ارگانیک به وب سایت خود مراجعه می کنید.

ما بعداً به مزایای وبلاگ نویسی در SEO شما خواهیم پرداخت ، اما همچنین یک فعال دیگر وب سایت شما برای گوگل و سایر موتورهای جستجو یک نشانه دیگر است و آنها باید مرتباً بررسی کنند تا ببینند چه محتوای جدیدی ظاهر می شود .

2. می توانید محتوای وبلاگ را برای رسانه های اجتماعی دوباره استفاده کنید.

وبلاگ نویسی برای تجارت شما همچنین به شما کمک می کند تا از طریق رسانه های اجتماعی کشف شوید. هر بار که مقاله جدیدی ایجاد می کنید ، در حال ایجاد محتوایی هستید که افراد بتوانند آن را تهیه کنند اشتراک در شبکه های اجتماعی – توییتر ، لینکدین ، ​​فیس بوک ، پینترست – که به شما کمک می کند تجارت شما را در معرض دید مخاطبان جدیدی قرار دهد که ممکن است هنوز شما را نشناسند.

مطالب وبلاگ همچنین به ادامه حضور در شبکه های اجتماعی شما کمک می کند.

به جای اینکه از مدیر رسانه های اجتماعی خود بخواهید همیشه محتوای کاملاً جدیدی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید (یا خودتان آن محتوا را ایجاد کنید) ، وبلاگ شما می تواند به عنوان مخزن محتوا باشد.

شما در حال تقویت دسترسی اجتماعی خود با محتوای وبلاگ هستید و بازدیدکنندگان وب سایت جدید را از طریق کانال های اجتماعی خود به وبلاگ خود هدایت می کنید. باید بگویم کاملا رابطه همزیستی است.

وبلاگ نویسی - تصویر ورودی

3. به تبدیل ترافیک به سرنخ کمک می کند.

اکنون که از طریق وبلاگ خود مقداری ترافیک به سایت خود وارد شده اید ، این فرصت را دارید که آن ترافیک وب سایت را به لید تبدیل کنید.

مانند هر پست وبلاگی که می نویسید صفحه نمایه شده دیگری است ، هر پست فرصتی جدید برای استفاده است منجر جدید ایجاد می کند.

روش کار ساده است: فقط a را اضافه کنید فراخوان به عمل تولید سرب به هر پست وبلاگ

غالباً ، این فراخوانها برای اقدام منجر به مواردی مانند کتابهای الکترونیکی رایگان ، کاغذهای سفید ، برگه های واقعی ، وبینارها ، آزمایش ها یا اساساً هر دارایی محتوایی می شود که کسی مایل است اطلاعات خود را برای آن مبادله کند.

برای اینکه کسی که با نحوه کارکرد تبدیل از طریق ترافیک به مسیر اصلی آشنایی ندارد بسیار واضح باشد ، به همین سادگی است:

  • بازدید کننده به وب سایت می آید
  • بازدیدکننده تماس برای اقدام برای یک پیشنهاد رایگان را مشاهده می کند
  • بازدید کننده روی فراخوان اقدام کلیک می کند و به یک صفحه فرود می رسد ، که شامل یک فرم است تا آنها با اطلاعات خود پر کنند
  • بازدید کننده فرم را پر می کند ، اطلاعات را ارسال می کند و پیشنهاد رایگان را دریافت می کند

اگر در این پست وبلاگ به پایین پیمایش کنید ، یک دکمه دعوت به عمل را مشاهده خواهید کرد.

در حقیقت ، 99.9٪ از پست های وبلاگ ما منتشر شده است دکمه های تماس به عمل، و شما نیز باید ، به این ترتیب است که بازدیدکنندگان وب سایت خود را به تیمهای فروش خود به عنوان سرنخ تبدیل می کنید.

بازاریابی ورودی - استراتژی وبلاگ نویسیتوجه داشته باشید: همه خوانندگان وبلاگ به لید تبدیل نخواهند شد و مشکلی نیست. هیچ کس 100٪ افرادی را که وبلاگ آنها را می خوانند به لید تبدیل نمی کند. فقط وبلاگ نویسی کنید ، در هر پست وبلاگ تماس برای اقدام قرار دهید ، معیار نرخ تبدیل بازدید کننده به رهبر را برای خود تعیین کنید و هر ماه در بهبود معیار تلاش کنید.

4- نتایج درازمدت را به همراه دارد.

بهترین وبلاگ های تجاری به سوالات متداول خوانندگان و مشتریانشان پاسخ می دهند.

اگر به طور مداوم برای مخاطبان هدف خود مطالب یا مقالات ارزشمندی ایجاد کنید ، این امر شما را به عنوان یک رهبر یا مرجع صنعت در نظر آنها تثبیت می کند.

آیا می توانید تأثیر ارسال یک پست وبلاگ آموزشی را که برای پاک کردن مشکلات یک مشتری گیج کننده نوشتید ، تصور کنید؟ یا اگر فروشندگان محتوای وبلاگ نوشته شده توسط فروشنده خود را کشف کنند ، چند معامله دیگر می تواند ببندد؟

“ایجاد اقتدار” یک معیار پوچ به اندازه ترافیک و منجر نیست ، اما موارد بسیار قدرتمندی است. می توانید از آن استفاده کنید تا اندازه گیری قابلیت فروش.

زیرا در پایان روز ، بسیاری از پست های وبلاگ شما همین است.

در مورد آن فکر کنید:

  • فرض کنید چشم اندازها از طریق پست های وبلاگ نوشته شده توسط افراد شرکت شما پاسخ س toالات روزمره آنها را پیدا می کنند. در این صورت ، احتمالاً آنها با اعتماد به گفته های شما وارد طیف فروش خواهند شد زیرا در گذشته به آنها کمک کرده اید – حتی قبل از اینکه آنها علاقه مند باشند چیزی از شما بخرند.
  • چشم اندازهایی که پست های وبلاگ شما را خوانده اند ، معمولاً با شناخت بیشتر از محصولات و خدمات ، جایگاه شما در بازار و صنعت شما وارد قیف فروش می شوند. این گفتگوی فروش بسیار مثمرثمرتر از گفت وگویی است که بین دو غریبه نسبتاً انجام می شود.
  • فروشندگانی که با س questionsالات خاصی روبرو می شوند و نیاز به توضیح عمیق یا پاسخ مستند دارند ، می توانند از بایگانی پست های وبلاگ خارج شوند. این مقالات نه تنها کمک می کنند تا روند فروش سریعتر از زمانی انجام شود که نماینده فروش مجبور بود دارایی ها را از ابتدا ایجاد کند ، بلکه فروشنده را به عنوان منبع مفیدی برای چشم انداز آنها قرار می دهد – بنابراین به اعتماد سازی کمک می کند.

5- وبلاگ نویسی به ایجاد لینک کمک می کند.

پیوندهای ورودی یا بک لینک در میان 200 عامل الگوریتم گوگل هنگام رتبه بندی یک سایت در صفحه نتیجه موتور جستجو خود را در نظر می گیرد. بسیاری از کارشناسان و صاحبان مشاغل کوچک نیز معتقدند که بک لینک ها سومین عامل مهم در بهینه سازی موتور جستجو هستند.

اگرچه تولید پیوندهای ورودی ضروری است ، 41٪ کارشناسان سئو می گویند ایجاد لینک چالش برانگیزترین قسمت بهینه سازی جستجو است.

وقتی مقالاتی را ایجاد می کنید که نه تنها برای مشتریان بالقوه شما بلکه برای شرکتهای دیگری که مخاطبان شما آنها را به عنوان رهبران صنعت می دانند ، ارزشمند هستند ، به دست آوردن پیوندهای مرتبط آسان تر خواهد بود.

پیوندها برای وب سایت های معتبر به عنوان رأی اعتماد یا توصیه از وب سایت های دیگر است. و این به گوگل نشان می دهد که شما قابل اعتماد و متخصص در صنعت خود هستید.

یکی دیگر از مزایای بک لینک این است که به شما در ساختن لینک کمک می کند اقتدار دامنه، که به بهبود قابلیت کشف کلی شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

6. نتایج طولانی مدت را به همراه دارد.

بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانید به هاوایی سفر کنید ، به باشگاه ورزشی بروید ، و ساعت های دلخواه خود را بخوابید و همچنان بتوانید به سایت خود مراجعه کنید.

هرچند خبر خوب! این همان کاری است که وبلاگ نویسی انجام می دهد – در درجه اول از طریق موتورهای جستجو.

منظور من این است:

تصور کنید یکشنبه برای نوشتن و انتشار یک پست وبلاگی یک ساعت بنشینید. بیایید بگوییم که ارسال پست وبلاگ در روز دوشنبه 100 بازدید و 10 نتیجه برای شما دارد. روز سه شنبه 50 بازدید و پنج بار دیگر دریافت می کنید زیرا تعداد بیشتری از افراد این شبکه را در شبکه های اجتماعی پیدا می کنند و برخی از مشترکان شما درگیر ایمیل و RSS می شوند. اما بعد از چند روز ، بیشتر سرگرمی های مربوط به آن پست از بین می رود و شما 150 بازدید و 15 امتیاز کسب کرده اید.

این تمام نشده.

از آنجایی که آن پست در حال رتبه بندی است ، به این معنی است که برای روزها ، هفته ها ، ماه ها و سال های آینده می توانید از آن پست وبلاگ ترافیک دریافت کنید. بنابراین گرچه ممکن است مثل روز اول یا شلوغی احساس شود ، اما در حقیقت ، وبلاگ نویسی بیشتر شبیه این است:

با Blogging HubSpot ارتباط برقرار کنید

بنابراین در حالی که شما زنگ خطر تعویق خود را می زنید ، در هاوایی موج سواری می کنید و آهن را پمپاژ می کنید ، همچنین ترافیک و سرنخ را هدایت می کنید. تلاشی که شما دیروز انجام دادید می تواند به صدها هزار بازدید تبدیل شود و در آینده منجر شود.

علاوه بر این ، می توانید از طریق روش های خلاقانه از محتوای وبلاگ خود کسب درآمد کنید. مدل های تجاری مانند بازاریابی وابسته به این معنی است که شما می توانید از طریق وبلاگ نویسی در مورد هر موضوعی درآمد کسب کنید – از آرایش و زیبایی گرفته تا کمپینگ و موتورسیکلت.

وجود دارد طیف گسترده ای از برنامه های وابسته آنجا که می توانید از مراجعه افراد به محصولات و خدمات مربوطه درآمد کسب کنید.

وقتی نوبت به وبلاگ نویسی می رسد ، بیشتر فروش شما از مطالب قدیمی شما حاصل می شود.

بیش از نیمی از ترافیک ایجاد شده در هر ماه در وبلاگ Hubspot مربوط به پست های منتشر شده در ماه های گذشته است. آنها از پست های قدیمی آمده اند.

همین امر در مورد منجر به تولید در یک ماه جاری نیز صدق می کند – حدود 90٪ از بازدهی که هر ماه تولید می کنیم از طریق پست های وبلاگ منتشر شده در ماه های گذشته حاصل می شود. گاهی سالها پیش.

ما این نوع پست های وبلاگ را پست های “مرکب” می نامیم. هر پست وبلاگ در این گروه نمی گنجد ، اما هرچه بیشتر پست های وبلاگ همیشه سبز بنویسید ، احتمال قرار گرفتن در یکی از آن پست های پیچیده وبلاگ بیشتر است.

در تحقیقات خود ، ما در مورد از هر ده پست وبلاگ ، 1 مورد خلاصه پست وبلاگ است.

پست های وبلاگ مرکب

برای من (و امیدوارم برای شما) ، این مقیاس پذیری وبلاگ نویسی تجاری را نشان می دهد.

اگرچه ممکن است نتایج فوری را مشاهده نکنید ، اما با گذشت زمان ، بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اضافی در منابع ، می توانید روی میزان قابل توجهی از ترافیک و سودهای قابل پیش بینی برای کسب و کار خود حساب کنید – کار تولید این میزان ترافیک و این هدایا از قبل انجام شده است.

اگر می خواهید در مورد تأثیر طولانی مدت وبلاگ نویسی و چگونگی بهره مندی از مزایای بیشتر پست های وبلاگ که در جستجوی ارگانیک کسب و کار شما قرار دارند ، بیشتر بدانید ، این مقاله را بررسی کنید ، “تاکتیک وبلاگ نویسی هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند: بهینه سازی گذشته.”

7. به شما کمک می کند اخبار شرکت را به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از مزایای وبلاگ نویسی هر بزرگ را در اختیار شما قرار می دهد و تجارت کوچک وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن اخبار و داستان های شرکتشان است.

وبلاگ ها می توانند نه تنها مقالاتی را شامل شوند بلکه اخباری را نیز پررنگ می کنند که نشان می دهد شرکت در چه شرایطی فعالیت می کند.

آیا مدیر بازاریابی محتوای جدیدی استخدام کرده اید؟ آن را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.

با کارشناسان بازاریابی آنلاین و صنعت مصاحبه کرده اید؟ آن را در وبلاگ خود ارسال کنید

یک مطالعه موردی درخشان داشته باشید که نشان دهد چگونه محصولات و خدمات شما به مشتریان کمک می کند؟ این موضوع را در وبلاگ خود به مخاطبان خود بگویید.

آیا شما میزبان یک نمایشگاه محلی یا نمایشگاه هستید؟ توجه را حتی برای وبلاگ خود جلب کنید.

به اشتراک گذاری اخبار شرکت در وبلاگ شما نه تنها باعث نام تجاری شدن برند شما می شود بلکه به مخاطبان کمک می کند تا ببینند که همیشه در فروش نیستید.

مزایای ثانویه وبلاگ نویسی کسب و کار

دلایل دیگری وجود دارد که ممکن است مشاغل بخواهند وبلاگ نویسی کنند ، اما من فکر می کنم آنها کوچکتر هستند و از مزایای اصلی وبلاگ نویسی دور هستند.

به عنوان مثال ، من عاشق این هستم که قبل از سرمایه گذاری زیاد و صرف وقت برای ایجاد آنها ، از وبلاگ خود برای آزمایش کمپین های گسترده ارزان استفاده کنم. من همچنین دوست دارم از وبلاگ خود برای کمک به درک بهتر شخصیت خود استفاده کنم.

و گرچه این نباید کاربرد اصلی آنها باشد ، همه اینها از اهمیت قابل توجه یک وبلاگ تجاری برخوردار است ، اما از مزایای ثانویه من است.

چگونه وبلاگ نویسی را برای کسب و کار خود شروع کنیم

مزایایی را که وبلاگ تجارت شما می تواند برای شما به همراه داشته باشد مشاهده کرده اید – بازدید بیشتر ، راهنمایی ، اقتدار و ارتباط بهتر با مخاطبان. و بدون شک برای شروع خارش دارید.

اما چگونه؟

راهنمای ما در چگونه یک وبلاگ موفق راه اندازی کنیم هر آنچه شما نیاز دارید را دارد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر سال 2020 منتشر شد و برای شادابی ، دقت و جامعیت به روز شده است.




منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

6  +  1  =