0

چرا تغییر آلدی می تواند یک اشتباه بزرگ باشد: کارشناسان

بازدید 10


کارشناسان خرده فروشی هشدار می دهند ، سوپر مارکت های زنجیره ای آلدی آلدی به دلیل استراتژی های جدید در معرض خطر از دست دادن اختلاف قرار دارند.

تقریباً هر هفته از زمان راه اندازی آن در استرالیا در سال 2001 ، آلدی محصولات ویژه هفتگی فریبنده ای را ارائه داده است – از ماشین ظرفشویی و تلویزیون گرفته تا وسایل ضروری و باغبانی ، بدون ذکر فروش محبوب اسکی و اردو.

این فروش باعث ترس از دست دادن (FOMO) در میان خریداران می شود ، صف های طولانی قبل از ساعت کار تشکیل می شود.

گری مورتیمر ، متخصص خرده فروشی گفت ، اقدام به فروش ویژه محصولات آنلاین می تواند یک استراتژی باشد که آلدی ابراز تاسف می کند زیرا این سوپرمارکت را در همان معامله آمازون و Catch قرار داده است.

پروفسور مورتیمر گفت: “آلدی این اثر FOMO را ایجاد کرده است و به عمد فقط مقادیر محدودی را ارائه داده است بنابراین خریداران مجبور شده اند برای دریافت آن صف بکشند یا آن را از دست بدهند.”

“این یک استراتژی بازاریابی درخشان بوده و باعث موفقیت خوب و متفاوت بودن شده است.

“ما وقایع دو هفته پیش با فروش اسکی را دیدیم. این یک رویداد عظیم است. این باعث ایجاد هیجان و تئاتر می شود و این همان چیزی است که ما در مورد آلدی دوست داریم.

“اگر کسی بتواند آنها را در هر زمان بصورت آنلاین تهیه کند ، چه تجربه ای برای خریدار فروش بزرگ اسکی یا خریدهای هفتگی ویژه باقی مانده است؟”

آلدی بسیار موفق بوده است ، مخالفتش از آن تقلید کرده است.

هفته گذشته ، کولز یک زودپز با قیمت 79.99 دلار ، یک صندلی اداری با 59.99 دلار و یک پایه مانیتور کامپیوتر با قیمت 14.99 دلار پیشنهاد داد.

“با استفاده از Coles و Woolworths و Kmart ، می توانید از فروشگاه یا آنلاین خرید کنید و وقتی آنها را مقایسه می کنید ، هیچ تفاوتی وجود ندارد. محصولات مشابه ، مارک ها و کانال های توزیع ، “پروفسور مورتیم

بیشتر بخوانید اینجا:
چرا تغییر آلدی می تواند یک اشتباه بزرگ باشد: کارشناسان



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  4  =  13