0

چرا انتخابی بودن می تواند به موفقیت منجر شود

بازدید 7


7 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین همکاران خودشان هستند.

اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید ، جفری نیکلسون معتقد است که باید انتخاب کنید. نیکلسون بنیانگذار و مدیرعامل Tracer است ، یک بستر اطلاعاتی اطلاعاتی که اخیراً یک دوره سرمایه گذاری 9.9 میلیون دلاری را بسته است. قبل از ایجاد Tracer ، وی مدیر ارشد رسانه در VaynerMedia بود. او همچنین در هیئت های مشاوره برای Roku ، Pinterest و Nextdoor فعالیت می کند. وی استارت آپ آموزش خود ، NicholNotes را برای بهبود اکوسیستم آموزش و شکل دادن به رهبران آینده ایجاد کرد. نیکلسون با هم نشست جسیکا آبو صحبت کردن در مورد اینکه چگونه Tracer فاصله رو به رشد بین مجموعه داده ها را پر می کند و اینکه چگونه انتخابی بودن می تواند به موفقیت شما کمک کند.

جسیکا آبو: آیا می توانید کمی با ما در مورد حرفه خود صحبت کنید؟

جفری نیکلسون: من به دانشکده بازرگانی در کالج بابسون رفتم. راستش ، زندگی من را تغییر داد. من همیشه در ریاضیات بسیار خوب بودم و در امور مالی افتادم ، اما من آن را دوست نداشتم. من علاقه ای به آن نداشتم و احساس نمی کردم قرار باشد کار من باشد. سپس من با دیدن تبلیغات در Google برخورد کردم و واقعاً آن را گرفتم و با آن دویدم. من 15 سال گذشته را در فضای رسانه و فناوری به افتخارآفرینی مهارتهایم و رشد تجارت خود گذرانده ام و نمی توانم احساس خوشبختی بیشتری نسبت به آنچه انجام داده ام انجام دهم.

چه مشکلی بود که می خواستید حل کنید وقتی به این ایده برای ایجاد Tracer رسیدید؟

مشکل واقعاً مجموعه داده های متفاوت است. اگر به یک معادله داده ای بسیار ساده برای هر مشاغل فکر می کنید ، آنها در Google ، Facebook هزینه می کنند و شاید از Shopify برای وب سایت خود استفاده کنند. هیچ یک از این شرکت ها با یکدیگر صحبت نمی کنند و شما به طور مداوم با این مشکل مواجه می شوید که مجموعه داده یک به علاوه مجموعه داده دو به علاوه مجموعه داده سه پاسخی است که شما نیاز دارید ، اما آنها جمع کردن این موارد را آسان نمی کنند. من بارها و بارها آن را تجربه کردم ، خواه در آژانس باشم یا خودم یک مارک تجاری را اداره کنم ، بنابراین تصمیم گرفتم مشکل را حل کنم و فناوری خودم را بسازم.

وقتی به این ایده رسیدید در حرفه خود کجا بودید؟

من در شرکتی به نام SocialCode کار می کردم و ما ، در آن زمان ، یکی از بزرگترین تبلیغ کنندگان فیس بوک در ایالات متحده بودیم. مجموعه داده های متفاوت یک مشکل ثابت بود که من در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو شده بودم. شرکت ها باید با داده های تلویزیون ، گوگل ، فیس بوک ، شاپیفای و همه این شرکت ها و ناشران مختلف و همچنین جریان های درآمد سر و کار داشته باشند و در این بین هیچ چسب وجود ندارد هیچ کس با توجه به علاقه مشتری نیست و نمی گوید ، “اینجا تمام اطلاعات شماست. در اینجا نحوه متناسب کردن آن آورده شده است. در اینجا نحوه درک بینایی از آنچه در اختیار دارید وجود دارد. “

من صادقانه از تلاش برای مقابله با آن با انسان و اکسل خسته شدم و تصمیم گرفتم فناوری خودم را با تجارت خود بسازم



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

6  +  3  =