0

پس از همکاری با Palm Angels ، میسونی امیدوار است که نسل جدیدی را فتح کند

بازدید 6


آخرین کمپین تبلیغاتی میسونی ، مأموریت خود را به عنوان یک برند مرتبط ، جالب و مدرن ، آماده تسخیر نسل جدید خریداران و دوستداران مد ، تکرار می کند.

“زندگی در رنگ ها” نام کمپین غول لباس بافتنی ایتالیایی AW21/22 است که جهت و دید جدیدی را زیر نظر مدیرعامل لیویل پرولی ، که در ماه مه گذشته منصوب شد ، ترسیم می کند. این کمپین جوهر یک روح شهری ، اصالت و کنایه را به تصویر می کشد ، جایی که شهر قهرمان می شود و گفتاری بین لباس ها و ارجاعات چند رنگی آن ایجاد می کند.

این کمپین منجر به اولین مجموعه مدیر خلاق جدید آلبرتو کالیری می شود و از دو نفر رونمایی می شود

بیشتر بخوانید اینجا:
پس از همکاری با Palm Angels ، میسونی امیدوار است که نسل جدیدی را فتح کند



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

5  +  2  =