0

والمارت ، آمازون و حتی دلار عمومی از مراقبت های بهداشتی به عنوان میدان نبرد خرده فروشی بعدی دیدن می کنند – اخبار آمازون

بازدید 15


بزرگترین خرده فروش جهان رد پای خود را در بخش مراقبت های بهداشتی همچنان گسترش می دهد. (عکس از تیم … [+] بویل / گتی ایماژ)

گتی ایماژ

اگر به یاد داشته باشید که پزشکان چه موقع تماس خانگی برقرار می کنند ، ممکن است از دیدن آنچه که این روزها در تجارت مراقبت های بهداشتی اتفاق می افتد متعجب شوید: این میدان به طور فزاینده ای آخرین میدان جنگ بزرگترین خرده فروشان کشور است.

از والمارت و آمازون تا حتی دلار جنرال ، شرکت های بزرگ خرده فروشی ملی فعالیت های خود را در زمینه بهداشت و درمان چه به صورت حضوری و چه بصورت آنلاین افزایش می دهند. این اقدامات شامل بخشهای گسترده ، فروشگاههای مستقل ، خدمات پزشکی و تقریباً هر عملکرد دیگری است که قبلاً برای دسترسی به آن باید به مطب پزشک ، کلینیک یا اورژانس مراجعه می کردید. به همین ترتیب ، آنها به طور فزاینده ای به فضای موجود در فروشگاه های بزرگ داروخانه مانند Walgreen ، CVS و Rite-Aid که در حال گسترش خدمات درمانی خود هستند نیز می روند نیازی به ذکر تجارت قدیمی مراقبت های بهداشتی مانند کلینیک ها ، مطب پزشکان و بیمارستان ها نیست. خودشان به نظر می رسد به عنوان یک تجارت 3.6 تریلیون دلاری ، تجارت زیادی وجود دارد.

شاید هیچ اثبات دیگری درباره چگونگی نگاه خرده فروشان به بخش مراقبت های بهداشتی به عنوان یک فرصت رشد فوق العاده بزرگ وجود نداشته باشد نسبت به اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه دلار ژنرال اولین افسر ارشد پزشکی خود را استخدام کرده است که مسئول گسترش محصولات و خدمات خرده فروش به آن خواهد بود. بیش از 17،400 فروشگاه. مدیر عامل شرکت تاد واسوس گفت: “هدف ما ایجاد و افزایش پیشنهادات بهداشتی ارزان قیمت برای مشتریانمان است ، به ویژه در جوامع روستایی که ما خدمت می کنیم.”

با توجه به شهرت دلار ژنرال به عنوان سنگر میان وعده های شور ، غذاهای فرآوری شده و انواع مختلفی که عموماً در آن سوی دامنه بهداشتی در نظر گرفته می شوند ، این یک گام اصلی برای جایگزینی خود در مقابل زنجیره های دارویی و تخفیف های بزرگ است. خرده فروش همچنین در حال تولید محصولات تازه و گوشت در درصد کمی از فروشگاه های خود است اما می گوید ممکن است این برنامه را تا 10 هزار مکان خود گسترش دهد.

واضح است که سهام در خرده فروشی مراقبت های بهداشتی افزایش می یابد. ماه گذشته والمارت و آمازون داروهای تجویزی را به برنامه های هدیه عضویت خود اضافه کردند. هر دو خرده فروش قیمت های عمیق تخفیف داروهای موجود در فروشگاه و آنلاین را ایجاد می کنند و یک زمینه رقابت بیشتر بین این دو غول ایجاد می کنند.

Walmart از زمان راه اندازی Walmart Health ، یک کلینیک فروشگاهی در یک فروشگاه روستایی در جورجیا در سال 2019 و گسترش برنامه در 15 مکان در پایان سال گذشته ، به ویژه در مراقبت های بهداشتی بسیار پرخاشگر بوده است. این فروشگاه ها برای سال 2021 برنامه ریزی شده اند. اشعه ایکس ، اشعه ایکس و حتی دندانپزشکی علاوه بر تجارت داروسازی آن ، در حال حاضر سومین کشور بزرگ در کشور است. والمارت حتی اخیراً با مشارکت The Back Space آزمایش یک کلینیک جراحی درمانی در ده مکان را آغاز کرد.

اسکات گالووی ، استاد نیویورک و عزیز رسانه های دیجیتال ، اخیراً نوشت: “والمارت مقیاس و انگیزه تأثیرگذاری (در مراقبت های بهداشتی) را دارد. روستاییان آمریکایی به طور متوسط ​​به یک والمارت نزدیکتر از یک بیمارستان هستند و به عنوان بزرگترین کارفرمای خصوصی در جهان ، هزینه های مراقبت های بهداشتی والمارت بزرگترین هزینه آن پس از دستمزد است. “

گالووی می گوید در حالی كه والمارت و آمازون برای تسلط در خرده فروشی با آن مبارزه می كنند ، “در اینجا تریلیون ها دلار فرصت وجود دارد. آمازون و والمارت the در حال مبارزه با بزرگترین پروکسی جهان تجارت هستند: مراقبت های بهداشتی. “

برای آمازون ، به نظر می رسد برنامه مراقبت آمازون وسیله اصلی آن در بخش مراقبت های بهداشتی است. در ابتدا به عنوان برنامه ای برای کارمندان خود از 18 ماه پیش راه اندازی شد ، اکنون در حال گسترش برای عموم مردم است ، استراتژی ای که شرکت در ابتکارات دیگر از آن استفاده کرده است. این برنامه دو م componentsلفه دارد: یک سرویس آنلاین مجازی با برقراری ارتباط همزمان با متخصصان بهداشت از طریق یک برنامه و یک سرویس حضوری که می تواند پزشکان و مراقبان را به خانه ها اعزام کند و همچنین نسخه های پزشکی را تحویل دهد. بخش آنلاین همان قسمتی است که تابستان امسال در سراسر کشور پخش می شود در حالی که م componentلفه حضوری هنوز در بازارهای منتخب آزمایش می شود.

نه اینکه خرده فروشان دیگر همچنان نشسته باشند و این غول ها آن را بیرون می کشند. در حالی که CVS و Walgreen به درمانگاه های فروشگاهی خود ادامه می دهند ، Target همچنین خدمات مراقبت های بهداشتی خود را افزایش می دهد. CVS در حال حاضر 1500 واحد در محل دارد که به دنبال خریداری بیمه خدمات درمانی Aetna از دو سال پیش و نام تجاری جدید آن به عنوان CVS Health ساخته شده است. والگرین انتظار دارد که در 5 سال آینده 500 کلینیک در محل کار خود داشته باشد. و می توان انتظار داشت که سایر زنجیره های دارویی و دلاری ببینند چه اتفاقی می افتد و چه چیزی را می خواهند انجام دهند.

اینکه همه اینها در بخش خرده فروشی که به خاطر مزایای بهداشتی ضعیف برای کارگرانش مشهور است ، در حال بازی است ، کنایه ای است که نباید از دست هرکسی برد. آنچه واضح است این است که رقابت فقط با شدت گرفتن توجه می کند ، زیرا دوران پسا همه گیری توجه بیشتری به سلامتی مردم می بیند. رابرت فیلد ، استاد مدیریت بهداشت و سیاستگذاری در دانشگاه درکسل در گزارش CNBC این موضوع را به زیبایی خلاصه کرد: “مراقبت های بهداشتی مرز بعدی خرده فروشی است.”

تفسیر:
اطلاعات و پیوندهای کاملا جالب در این پست کامل قابل مشاهده است.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

9  +  1  =