0

“هواپیمای اصلی تبلیغات”: آمازون نقشه بزرگی را برای APS طراحی می کند – اخبار آمازون

بازدید 7


آمازون با تبدیل شدن به ستون فقرات میلیون ها عملیات تجارت الکترونیکی فروشندگان ، دنیا را در اختیار گرفت. اولین گامهای خود را در جهت آنچه ناشران مشابه خواهد داشت برمی دارد.

طبق لیست های شغلی متعددی که آمازون در دو هفته گذشته منتشر کرده است ، آمازون به دنبال استخدام مدیرانی است که می توانند یک بازار فناوری شخص ثالث برای رسانه ها و فروشندگان فن آوری تبلیغات که خدمات را به ناشران ارائه می دهند ، ایجاد کنند.

این غول تبلیغاتی همچنین به دنبال تقویت موقعیت خود در بازار در بین ناشران در مناطق با رشد سریع موجودی رسانه های دیجیتال ، از جمله تلویزیون متصل ، OTT و صوتی ، جاروبرقی مدیران از SSP های رقیب و استخدام بیشتر است.

همراه با شناسه ای که آمازون قصد دارد آن را راه اندازی کند به زودی در داخل اکوسیستم شخصی خود ، این حرکتها باعث تمایز APS از انبوه رقبا می شود که به سرعت سهم بازار را جمع می کنند در حالی که ناشران همچنان SSP های بیشتری را به فعالیت های خود اضافه می کنند.

اما آنها همچنین می توانند SSP آمازون را کمتر به عنوان ابزاری مفید برای تأمین و مدیریت تقاضا و بیشتر مانند یک نقطه ورود به کل اکوسیستم تبلیغاتی برنامه ای ، جای دهند.

“برنامه سوم شخص خریدار ما ، هزاران ناشر را به بهترین راه حل های کسب درآمد در صنعت متصل می کند ، APS را به عنوان شریک درآمد اصلی ناشران قرار می دهد و یک بازار بسیار مورد نیاز را فراهم می کند تا خریداران و فروشندگان را به بهترین خدمات فن آوری تبلیغات متصل کند ، ”یک لیست خوانده می شود. “بیش از یک Platform-Supply Side Platform (SSP) ، APS به طور فزاینده ای در حال ساخت صحنه اصلی تبلیغات و فناوری های رسانه ای است.”

آمازون از ارائه یک مدیر اجرایی برای این داستان خودداری کرد.

اگرچه آمازون شروع به ارائه ابزار پیشنهاد مناقصه به ناشران کرد تقریباً 10 سال پیش، APS با گذشت زمان ظهور کرد و یک شبه بازار را اشغال نکرد. از نظر پذیرش فروشنده ، APS در وسط بسته SSP قبل از رقبای پاکسازی مثل Pubmatic و Yahoo آویزان بود. در سال 2019 ، طبق گفته شرکت تحقیقاتی Advertiser Percepts ، آمازون پس از گوگل دومین SSP پر استفاده بعد از Google شد ، که نسبت به هشتمین سال قبل جهش داشته است.

تقاضا برای موجودی بی نظیر آمازون در این رشد نقش داشت. اما توانایی آن در خدمت به عنوان مرکز پیشنهادات حاصل از چندین SSP ، آن را به یک شریک جذاب تبدیل کرد ، خصوصاً برای ناشران با استراتژی های برنامه ای توسعه یافته تر.

منبعی در یکی از ناشران که از APS استفاده می کند ، گفت: “این کار کاملاً متفاوت از SSP های سنتی است. “این طعم و مزه متفاوت از بقیه نیست. “آنها تقریباً در سمت سرور قرار دارند. تمام اتصالات ، علاوه بر تقاضای آمازون – اگر ما با Magnite ، Index Exchange ، Xandr کار کنیم – می توانیم همه آنها را از طریق APS قرار دهیم. “

امروزه آمازون همچنان دومین مکان را در اختیار دارد – اکثر Comscore 250 از APS استفاده می کند – اما با حاشیه های بسیار باریک تر. مجموعه ای از رقبا ، از جمله یاهو فوق الذکر (که در حال حاضر به عنوان مدیر Verizon Media Ad Manager شناخته می شود) ، Pubmatic و Xandr ، در لبه های آمازون به سر می برند ، زیرا ناشران SSP بیشتری به عملیات کسب درآمد خود اضافه می کنند.

طبق اطلاعات ادراک تبلیغات ، در سه ماهه اول سال 2021 ، سهم APS از بازار در واقع اندکی کاهش یافته و از 49 درصد به 46 درصد رسیده است. این اسلاید آن را با رقبایی از جمله Pubmatic (44٪) و Verizon Media (44٪) در یک رقابت مجازی قرار داد.

لورن فیشر ، تبلیغات تبلیغات ادراک از هوش تجاری ، گفت: “حتی ناشران بزرگتر نیز اغلب به دلیل پشتیبانی وقت و فنی مورد نیاز برای مدیریت این تنظیمات محروم هستند ، بنابراین SSP هایی که قادر به کمک به انجام کارهای سنگین هستند از یک مزیت برخوردار هستند.”

برای همگام سازی ، آمازون همزمان از چند جبهه در حال پیشرفت است. این در حال جارو برقی کردن مدیران از SSP های رقیب است ، مانند سابق Exchange Exchange vp گابریل دیویت ، و شکار مدیرانی که می توانند به ایجاد سهم بازار در میان ناشران در رسانه های در حال ظهور مانند تلویزیون پیشرفته ، OTT و صدا کمک کنند ، با توجه به لیست های شغلی منتشر شده در LinkedIn طی دو هفته گذشته

این برنامه همچنین در تلاش است نوع تقاضای تبلیغاتی را که می تواند برآورده کند ، به ویژه بر “مارک های غیر بومی” که در داخل وب سایت آمازون تبلیغ نمی کنند ، گسترش دهد. جولی وایتزنر ، مشاور سلوین ، مشاور آمازون متعلق به dentsu ، گفت: “آنها می خواهند خانه ای گرم برای آنها نیز باشند.”

شناسه آینده باید به آن کمک کند – البته بلافاصله – همانطور که خریداران رسانه به دنبال روش های پس کوکی برای اندازه گیری و نسبت دادن نتایج هزینه تبلیغات خود هستند. اگر شناسه آمازون مورد توجه قرار گیرد ، ناشران با استفاده از ایستگاه APS برای افزایش تقاضا در بازار استفاده می کنند. منبعی در یکی از ناشران با استفاده از خدمات APS ، که خواست هنگام شناسایی مشاغل آمازون شناسایی نشود ، گفت: “ناشران بیشترین سود را از طریق شناسه آمازون کسب می کنند.”

بازار خدمات نمایانگر قطعه دیگری از این معما است. اگرچه جزئیات عمومی کمیاب است ، اما به ناشران امکان ارتباط با راه حل های فن آوری تبلیغات و ادغام از طریق سرور آمازون را می دهد ، اما به گونه ای که سایت های آنها را کند نمی کند ، به طور بالقوه آنها را در موقعیتی قرار می دهد که تعداد کمی از SSP ها می توانند تکرار کنند.

راتکو ویداکوویچ ، بنیانگذار مشاور فناوری تبلیغات AdProfs ، گفت: “این یک پیشنهاد کاملا منحصر به فرد است.” “با قدرت آمازون در خدمات ابری ، همراه با پذیرش موجود APS ، این شرکت در موقعیتی است که می تواند یک سرویس سریع و قابل اعتماد در بازار ارائه دهد که می تواند مقیاس بزرگترین ناشران را نیز در خود جای دهد.

“این نه تنها به مشکل ناشر قدیمی مدیریت بی شمار برچسب های جاوا اسکریپت در سایت های آنها ، همراه با تمام ملاحظات مربوط به سرعت سایت مرتبط ، بلکه به آمازون کمک می کند تا روابط ناشر خود را با یک پیشنهاد جامع تر و بالقوه ضروری تقویت کند.”

تفسیر:
نکات و آدرسهای واقعاً مفید را می توان در مقاله کامل یافت.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  48  =  49