0

هنگام مقیاس بندی تلاش های ایجاد لینک ، از نظر کیفیت سازش نکنید

بازدید 8


شما کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به همراه آن وب سایت خود را. اکنون می خواهید ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و برجستگی برند خود را بسازیدبه

احتمالاً در مورد آن ابزار محبوب و عرفانی – بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شنیده اید. و من مایلم شرط ببندم که شما کشف کرده اید که داشتن پیوندهای خوب به سایت شما یکی از سه فاکتور اصلی است که باعث افزایش رتبه صفحات شما در نتایج جستجو می شود.

بنابراین اکنون فقط باید تعدادی بک لینک دریافت کنید ، درست است؟ به حد کافی ساده است.

بسته به صنعت شما ، تلاش های پیونددهی خود را به اندازه کافی برای دیدار یا ضرب و شتم این رقابت می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر برای یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​(SMB) کار می کنید.

شاید رقبای شما غول های صنعت با منابع مالی و پرسنل بسیار بیشتری از شما باشند. شاید اندازه آنها مهم نباشد ، اما آنها راه هایی برای ایجاد تعداد زیادی پیوند در هر ماه پیدا کرده اند. بنابراین ممکن است وسوسه شوید تا جایی که می توانید پیوند ایجاد کنید ، مهم نیست کجا و چگونه.

اما صبر کن معلوم می شود که همه پیوندها یکسان ایجاد نمی شوندبه و تمرکز بر کمیت پیوند به جای کیفیت پیوند می تواند بیشتر از آنکه کمک کند به شما آسیب برساند. بنابراین شما باید نحوه ایجاد بک لینک با کیفیت بالا در مقیاس را بیاموزید.

در اینجا چند نکته برای ایجاد مجموعه ای از پیوندهای با کیفیت بالا به سایت شما وجود دارد که دید کسب و کار شما را بهبود می بخشد.

Now بارگیری کنید: SEO Starter Pack [Free Kit]

نحوه ایجاد محتوای باکیفیت و شایسته بک لینک

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید “محتوا پادشاه است” ، و امروزه به همان اندازه واقعی است که در ابتدا برای اولین بار بیان شد کسی غیر از بیل گیتسبه

اما ، درست مانند بک لینک های شما ، محتوا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا تغییر ایجاد کند. و این بدان معناست که وب سایت شما باید دارای محتوای مناسب ، معتبر و جذاب باشد تا آن را شایسته بک لینک کنید.

هرچه محتوای شما بهتر باشد ، به احتمال زیاد پیوندهای ارگانیک ایجاد خواهید کرد نه اینکه مجبور باشید بک لینک های خود را ایجاد کنید.

برای SMB هایی که نه زمان و نه پرسنلی برای ایجاد محتوای مفید در داخل ندارند ، یک راه حل مقرون به صرفه وجود دارد: نویسندگان محتوای مستقل. البته نویسندگان مستقل هزینه هایی را متحمل می شوند. در واقع ، می توانید انتظار داشته باشید پرداخت 45 دلار در ساعت یا بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا با تجربه و با کیفیت. با این حال ، فریلنسرهای مجرب سرمایه گذاری خوبی هستند ، زیرا بسیار کارآمد هستند و اغلب می توانید به سرعت مطالب مفیدی دریافت کنید.

1. ایجاد محتوای مرتبط

هنگام ایجاد محتوا ، به عمر احتمالی آن فکر کنید. محتوای مربوط به موضوعی که به سرعت از آگاهی مخاطبان محو می شود ، تأثیر محدودی بر استراتژی ایجاد ارتباط مجدد شما خواهد داشت. بنابراین ، باید توجه داشته باشید که محتوای شما تا چه مدت برای مخاطبان احتمالی شما مرتبط خواهد بود.

آیا می توانید به راحتی محتوا را به روز کنید تا تغییرات را منعکس کند نه اینکه فقط اجازه دهید محتوا منقضی شود؟ به روز رسانی محتوا تخصص شما را تقویت می کند و راهی ساده برای ایجاد محتوای جدید با کمی تلاش اضافی است.

به عنوان یک قانون کلی، شما باید محتوای خود را مکرراً مرور کنید اطمینان حاصل کنید که مرتبط یا ارزشمند است و پیوندهای شکسته را تعمیر یا جایگزین کنید.

2. در موضوعات مرتبط با کسب و کار به مقام تبدیل شوید

این یک واقعیت ساده است که مردم دوست دارند از متخصصان استناد کنند. محتوای معتبر و خوش ساخت شما را به عنوان یک متخصص تعیین می کند در زمینه شما نویسندگان دیگر پیوندهای ارگانیک بیشتری به محتوای شما ایجاد می کنند ، و حتی ممکن است فرصتی برای درج نقل قول ها در قطعات مختلف پیدا کنید ، و به شما فرصت بیشتری برای ایجاد پیوندهای پشتیبان می دهد.

ایجاد روابط همچنین به تقویت تخصص شما کمک می کند. همکاری با خبرنگاران یا سازمان های صنعتی می تواند وضعیت شما را تقویت کند و وقتی زمان آن فرا رسید که به منبع مورد نیاز برای منبع نیاز دارند ، می توانند با شما تماس بگیرند.

هرگز ارتباطات درون شرکت خود را دست کم نگیرید ، زیرا این روابط به شما کمک می کند شهرت خود را افزایش دهید. آنها همچنین شما را در مورد فعالیتهای شرکت که ممکن است به عنوان فرصتهای ارتباطی غیر منتظره عمل کنند ، مطلع می کنند.

با نظارت بر افرادی که به محتوای شما پیوند می دهند ، از شهرت خود و اثربخشی استراتژی بک لینک خود محافظت کنید. پیوندها از سایتهای کمتر معتبر یا بدتر از آن از سایتهای هرزنامه به تمام تلاش های شما لطمه می زند.

3. از تصاویر یا فیلم ها در محتوای خود استفاده کنید

محدوده توجه کاربر عادی اینترنت نسبتاً کوتاه است و همیشه کوتاه تر می شود بنابراین محتوای شما باید توجه آنها را به خود جلب کند. و این یعنی استفاده از قلاب های بصری برای جلب توجه خواننده و از بین بردن یکنواختی صفحات طولانی متن.

تصاویر ، اینفوگرافیک ها و ویدئوها باعث ایجاد تعامل خوانندگان با محتوای شما می شوند و احتمال اینکه از نشانه های پیوند شما پیروی کنند را افزایش می دهند. تصاویر خوش ساخت نیز با ارائه خلاصه و نمای کلی مطالب شما ، خواننده را بیشتر به سمت خود جذب می کند. اما تصاویر تصویری خود را با دقت انتخاب کنید: برای مثال ، عکس های انبار بسیار کمتر از تصاویر منحصر به فرد که مستقیماً به مواد مربوط می شوند ، تأثیرگذار خواهند بود.

از آنجا که شما هم چنین چیزی را از دیگران که به محتوای شما پیوند می دهند می خواهید ، مطمئن شوید که منابع هر تصویر یا ویدیویی را که از منابع دیگر استفاده می کنید به درستی نسبت دهید.

4. از مطالب خود مجددا استفاده کنید

مهم نیست که چگونه محتوای خود را ایجاد کرده اید ، منابعی را برای این کار سرمایه گذاری کرده اید: تحقیق ، نوشتن ، ایجاد گرافیک و موارد دیگر. با استفاده مجدد از محتوای موجود ، از آن منابع نهایت استفاده را ببرید. تغییر محتوا برای مصارف دیگر نسبت به ایجاد محتوای کاملاً جدید از ابتدا بی نهایت هزینه بر و زمان بر است.

راه های زیادی برای از مطالب موجود خود استفاده مجدد کنیدبه به عنوان مثال ، آیا تحقیقات شما داده هایی را کشف کرد که از آنها استفاده نکرده اید اما می توانند برای قطعه دیگری مفید باشند؟ آیا می توانید رویکرد کمی متفاوتی نسبت به موضوعی که بر اساس آنچه ایجاد کرده اید ایجاد کنید؟ آیا گرافیکی تولید کرده اید که می توانید در حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید؟

به خاطر داشته باشید که استفاده مجدد از محتوا به این معنی نیست که یک قطعه را در چندین مکان بریزید. هنوز باید محتوای منحصر به فرد و باکیفیتی ایجاد کنید که بیش از یک تکرار کلمه ای محتوای موجود است. اما مطمئناً می توانید با استفاده از تلاش های موجود ، کارایی و سرعت تولید محتوا را افزایش دهید.

بله ، SEO اهمیت دارد

برای تلاش در زمینه مقیاس بالا در زمینه بک لینک سازی ، در مورد سئو بیشتر می دانید، بهتر. اکثر نتایج جستجو هرگز کلیک نمی شوند ، و احتمال اینکه کاربر در صفحه شما کلیک کند در صورتی که در سه نتیجه جستجوی برتر قرار ندارید ، ناچیز است.

با این حال ، اگر بتوانید در سه موقعیت برتر قرار بگیرید ، شانس شما به شدت افزایش می یابد. نتیجه برتر خواهد شد 30٪ از مواقع کلیک کنید، در مقایسه با 15 for برای دوم و 10 برای سوم.

وقتی از کلمات کلیدی به درستی استفاده می شود هنوز یک ابزار ضروری برای افزایش رتبه بندی صفحات شما است. و با افزایش رتبه صفحات خود با استفاده از کلمات کلیدی مکرر ، احتمال ایجاد پیوند به محتوای شما توسط دیگران افزایش می یابد.

در حالی که مستقیماً با مقیاس بندی تلاش های پیوند شما ارتباطی ندارد ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت خود را به درستی ایمن کرده اید. امنیت سایت همیشه برای هر کسب و کار یک وظیفه اساسی برای حفظ شهرت و پایگاه مشتری است. و از آنجا که مجرمان سایبری در حال حاضر از تلاش های SEO شرکت استفاده می کنند به عنوان بردار حمله ، هنگامی که تلاشهای خود را برای ارتباط مجدد افزایش می دهید ، باید برای سوء استفاده ها هوشیار باشید.

ساختن یک استراتژی ارتباط موثر شامل دریافت بیش از حد پیوندها از هر کجا در هر زمان نیست. برای ایجاد محتوایی که افراد آن را شایسته پیوند خود می دانند ، نیاز به فکر و تلاش لازم است. اما مشاغلی که سرمایه گذاری روی محتوای با کیفیت بالا انجام می دهند ، نتیجه می دهند.

SEO Starter Pack



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

53  +    =  59