نوشتن مطالب SEO چیست؟


ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه در بحث علاقه و افزایش فروش ضروری است. ایجاد این اتصالات گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد ، زیرا خواستن ایجاد آنها یک چیز است و کشف چگونگی ایجاد آنها امری دیگر است.

با این حال ، یکی از راه های عالی برای برقراری این ارتباطات نوشتن متن است ، جایی که شما از کلمات برای صحبت با احساسات مصرف کننده استفاده می کنید و سعی می کنید آنها را فریب دهید تا بعد از خواندن کلمات خود اقدام کنند.

گرچه ممکن است نوشتن مطلبی که فکر می کنید در بین مخاطبانتان طنین انداز باشد ساده باشد ، اصول اساسی وجود دارد که باید اطمینان حاصل کنید می توانید آنها را متقاعد کنید. در این پست ، بیاموزید که SEO نوشتن چیست و بهترین روشهای فرآیند را کشف کنید که به شما کمک می کند مشتری جذب کنید ، منجر به هدایت شوید و فروش بیشتری داشته باشید.

→ اکنون بارگیری کنید: SEO Starter Pack [Free Kit]

نوشتن مطالب جستجوگر SEO با دیگر نوشتن مطالب SEO که ممکن است با آنها آشنا باشید ، متفاوت است وبلاگ نویسی، زیرا هدف نهایی تبدیل سرب به جای ایجاد ترافیک ارگانیک است. علاوه بر این ، نوشتن نوشتن مطالب SEO کوتاه تر است. جایی که یک پست وبلاگ ممکن است تقریباً هزار کلمه داشته باشد ، محتوای نوشتن متن ممکن است کمتر از نیمی از آن داشته باشد.

با این حال ، این دو می توانند دست به دست هم دهند. شما ممکن است یک پست وبلاگ ایجاد کنید که شامل یک CTA ایجاد شده با رعایت اصول نوشتن مطلب SEO ، و این کلمات کاربران را فریب می دهد تا بر روی آنچه شما ارائه می دهید برای یادگیری بیشتر کلیک کنید ، مانند بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان یا منبع مرتبط دیگر.

در اینجا چند نمونه از انواع محتوا آورده شده است که ممکن است با در نظر گرفتن اصول نوشتن مطالب SEO ایجاد شود:

  • صفحه های پرداخت نهایی
  • توضیحات محصول
  • دستورالعمل های ناوبری در محل
  • محتوای تبلیغاتی
  • کپی وب سایت
  • پیام رسان مارک
  • دکمه های CTA
  • صفحات فرود

همانند همه انواع سئو ، درک بهترین روش ها نیز مهم است.

نکات مربوط به نوشتن مطالب SEO و بهترین روش ها

نوشتن مطالب قوی ترکیبی از عوامل مختلف است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.

مخاطبان خود را بشناسید.

اولین قدم برای موفقیت در نوشتن متن نوشتاری است مخاطب خود را بشناسید. بدون این اطلاعات ، مجبور کردن آنها با نوشتن خود غیرممکن است زیرا نمی دانید آنها چه کسی هستند و یا چطور می توان از آنها درخواست تجدید نظر کرد.

یافتن مخاطبان خود برای نوشتن مطالب مرتبط با سئو ، همان فرآیندهایی را دنبال می کنید که هنگام ایجاد یک کمپین بازاریابی هدفمند یا هر نوع محتوایی که برای تجارت خود ایجاد می کنید ، انجام می دهید: تحقیق شخصیت خریدار.

شخصیت های خریدار نمایشی خیالی از شکل ظاهری مشتری ایده آل شما بر اساس تحقیقات بازار و داده های تجاری موجود و مشخصات مشتری است. HubSpot’s پرسونا من رو بساز این ابزار می تواند به این امر کمک کند ، زیرا به شما کمک می کند تا گام به گام مشخص کنید که چه کسی هستند ، نقاط اصلی درد آنها و راه حل هایی را که بر اساس نیازهای آنها جستجو می کنند.

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید.

تحقیق کلمات کلیدی یکی از ملفه های مهم هر استراتژی SEO است.

به عنوان یک تازه کننده ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی فرآیند کشف کلماتی است که مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات و خدمات مشابه آنچه شما ارائه می دهید استفاده می کند و استفاده از کلمات کلیدی در محتوای خود ، همین کاربران را به سایت خود جذب می کند.

برای نوشتن متن ، این تحقیق ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا هدف کاربر را در پشت کلمات کلیدی مخاطب خود جستجو کنید ، بنابراین می توانید نسخه ای متناسب با نیازهای او بنویسید.

برای مخاطبان خود بنویسید.

هدف از نوشتن مطالب تبلیغاتی ، ترغیب مخاطبان برای اقدام است. بنابراین ، همانطور که در بالا ذکر شد ، مهم است که همیشه با توجه به مخاطب خود بنویسید. خریداران شما به دنبال راه حل هستند ، بنابراین شما در حال نوشتن هستید تا به آنها بگویید چرا یک راه حل هستید.

به عنوان مثال ، بگویید شما یک ابزار بازاریابی همه در یک ارائه می دهید. پرسونا و تحقیقات کلمات کلیدی شما به شما اجازه می دهد تا بدانید که مخاطبان هدف شما اغلب “ابزارهای بازاریابی با کاربرد آسان” را جستجو می کنند. شما می خواهید این عبارت جستجو را در نسخه خود بگنجانید تا مستقیماً با هدف کاربر صحبت کنید ، به این امید که آنها با اقدام مورد نظر (خرید محصول شما) آن را دنبال کنند ، زیرا آنها را متقاعد کرده اید که بهترین راه حل مناسب هستید به نیازهای آنها

از کلمات عملی مربوط به قصد استفاده کنید.

همانطور که نوشتن برای هدف مخاطب ضروری است ، استفاده از کلمات اکشن مربوط به قصد نیز مهم است. شما می خواهید نسخه خود را به آنها اطلاع دهید که چرا بهترین راه حل برای ارائه شما چیست و سپس آنها را به عملی که می خواهید انجام دهند هدایت کنید.

این به معنای ساده این است که شما می خواهید کپی مخاطب شما را به تصمیم گیری نهایی بکشاند ، شاید با گفتن جملاتی مانند “اکنون بخرید” یا “اینجا ثبت نام کنید” ، در پایان توضیحات محصول خود.

مختصر و سرراست باشید.

هرچه خواندن نسخه شما دشوارتر باشد ، احتمال دستیابی به هدف نهایی خود از تبدیل کاربران کمتر است. اگر آنها مجبور باشند مقدار قابل توجهی تلاش کنند تا بفهمند چه پیشنهادی دارید ، احتمالاً آنها را در این راه از دست خواهید داد.

این به معنای پرهیز از اصطلاحات و اصطلاحات واژگان است و فقط شامل مواردی است که بیشترین ارتباط را با آنچه برای آن کپی می کنید ، دارد. این می تواند یک باشد مهارت دشوار برای توسعه، بنابراین می تواند مفید باشد که در هنگام جستجوی راه حل برای نقاط درد خود ، آنچه را که می خواهید و نمی خواهید ببینید و مدل سازی استراتژی خود را انجام دهید ، مفید خواهد بود.

اگر بخواهم هنگام نوشتن این بخش این نکته را به ذهن بسپارم و به توصیه های خودم گوش فرا دهم ، به سادگی این را می گویم: جایی برای سردرگمی یا سو mis تفاهم باقی نگذارید. سرراست باشید

آزمایش مداوم.

چیزی که ممکن است فکر کنید عملکرد خوبی دارد ممکن است همانطور که فکر می کردید با هدف مخاطب همسو نباشد و آزمایش مداوم به شما امکان می دهد آنچه را که ایجاد می کنید تکرار کنید تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتری را برآورده می کنید.

همچنین آزمایش اطمینان می دهد که شما به حداکثر رساندن تأثیر خود می پردازید. کپی شما باید به مخاطب شما کمک کند بدون اینکه زحمت بیشتری بکشید ، به راه حل هایی که ارائه می دهید بیاید زیرا کپی شما همه چیز را توضیح می دهد.

مثالی از آزمایش مداوم می تواند ایجاد چندین نسخه از CTA ، هر کدام با کپی متفاوت باشد که در صفحات وب سایت مختلف قرار می دهید تا ببینید کدام نتیجه بهتر است.

به طور کلی ، نوشتن مطالب تبلیغاتی و جستجوگرها SEO به این شکل جمع می شود: جنبه SEO کلمات کلیدی هستند که می دانید با هدف کاربر مخاطب شما همسو هستند و در حال حاضر بازدید بالایی دارند و عنصر نوشتن متن برای نوشتن هدف کاربر در پشت کلمات کلیدی دارای ترافیک است.

هنگامی که از این استراتژی استفاده می کنید ، مستقیماً به مخاطب خود نشان می دهید که چگونه نقاط درد آنها را حل کرده و آنها را فریب می دهد تا مشتری شوند.

بسته SEO شروع کننده



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *