0

نحوه قرار دادن ویدئو در ایمیل [Quick Tip]

بازدید 21


امروزه ، ویدئو یک کانال غیر قابل انکار محبوب برای اهداف بازاریابی است.

در واقع ، در سال 2021 ، 86٪ مشاغل از ویدئو به عنوان یک تاکتیک بازاریابی استفاده می کنند.

اگر بازاریاب ایمیل هستید ، من می خواهم شرط ببندم که شما در نظر گرفته اید که چگونه می توانید اشتراک و نرخ کلیک خود را با ویدیو افزایش دهید. از نظر تئوری ، تقریباً ایده خوبی است دو سوم مصرف کنندگان ویدیو را بر متن ترجیح می دهند هنگام یادگیری در مورد محصولات یا خدمات جدید.

در حقیقت ، ممکن است روی حیله و تزویر باشد. مشتریان اصلی ایمیل از جمله Gmail ، Yahoo و Outlook از فیلم های جاسازی شده پشتیبانی نمی کنند ، بنابراین مشترکین شما یا نمی توانند ویدیوی شما را از طریق ایمیل مشاهده کنند یا بدتر – آنها ایمیل شما را نمی بینند اصلاً، زیرا در نهایت در پوشه های هرزنامه آنها قرار می گیرد.

خوشبختانه یک راه حل خلاقانه برای کمک به شما در جاسازی وجود دارد بخش از ویدیوی خود در ایمیل خود استفاده کرده و مشترکان را تشویق کنید تا برای تماشای بقیه کلیک کنند. در اینجا ، بیایید نحوه انجام این کار را بررسی کنیم.

اکنون بارگیری کنید: الگوی برنامه ریزی بازاریابی از طریق ایمیل

ویدیوی YouTube (یا هر شخص دیگری) را از طریق ایمیل جاسازی کنید

دو گزینه وجود دارد که شما می توانید هنگام جاسازی یک فیلم در ایمیل خود در نظر بگیرید – شما می توانید یک GIF از فیلم خود را با CTA “برای تماشای کامل فیلم اینجا کلیک کنید” تعبیه کنید ، یا می توانید یک عکس ثابت از فیلم خود را تعبیه کنید ، و چه زمانی مشترکان بر روی دکمه “پخش” کلیک می کنند ، آنها مجدداً به URL ویدیوی شما هدایت می شوند.

بیایید ابتدا گزینه GIF را بررسی کنیم.

می توانید از دستورالعمل های زیر در هر فیلم از یک بستر میزبانی ویدیو به انتخاب خود استفاده کنید ، از جمله YouTube ، Vimeo ، Facebook ، DailyMotion و غیره. در مثال های زیر ما از URL Facebook استفاده کردیم ، اما URL YouTube به همان اندازه کار می کند.

1. URL ویدیویی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید یا فیلم خود را بارگیری کرده و در رایانه خود ذخیره کنید.

برای ایجاد GIF از ویدیویی که می خواستم در ایمیل خود قرار دهم ، ابتدا به آن مراجعه کردم صفحه فیس بوک HubSpot و URL یک ویدیوی اخیر را که تیم در سایت بارگذاری کرده است کپی کرد – “چگونه یک استراتژیست ارشد سئو دنیا را می بیند”.

تعبیه-فیلم-در-ایمیل-مرحله یک2. رفتن به Imgflip.com، ابزاری است که شما را قادر به ایجاد GIF فیلم ها می کند.

می توانید یک URL را مستقیماً در Imgflip بارگذاری کنید ، یا می توانید ویدیویی را که ذخیره کرده اید در رایانه خود بارگذاری کنید. برای اهداف ما ، URL را از صفحه Facebook HubSpot کپی و جایگذاری کردم. همچنین می توانید یک URL YouTube یا URL وب سایت را کپی و پیست کنید.

embed-video-email-step-two3. یک نقطه شروع و نقطه پایان برای GIF خود انتخاب کنید.

پس از اتمام بارگیری فیلم ، این پنجره بازشو را مشاهده خواهید کرد. دو مثلث وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مکان GIF خود را انتخاب کرده و متوقف کنید – اگر سبز را تغییر دهید ، نقطه شروع GIF را انتخاب کرده اید و اگر قرمز را انتخاب کنید ، یک نقطه پایان

(توجه به این نکته مهم است که ، برای حساب های غیر حرفه ای ، نمی توانید GIF با عمر بیش از 20 ثانیه در Imgflip ایجاد کنید.)

پس از انتخاب کلیپی که می خواهید برای GIF خود استفاده کنید ، روی “ایجاد GIF” کلیک کنید.

embed-video-step-three

4. GIF خود را بارگیری کنید.

پس از ایجاد GIF ، این گزینه را دارید که پیوند تصویر یا URL تصویر را کپی و جایگذاری کنید. در عوض ، روی “بارگیری .gif” کلیک کنید.embed-video-email-step-four

5. GIF خود را در ایمیل خود بکشید و رها کنید و یک لینک CTA ویدیو به ویدیوی کامل اضافه کنید.

حالا نوبت قسمت باحال است! به سادگی ایمیل خود را برای ارسال به مشترکان خود ایجاد کنید و GIF خود را از روی دسک تاپ خود به داخل ایمیل بکشید و رها کنید.

در زیر GIF ، یک CTA ویدئو ایجاد کنید ، مانند “برای مشاهده فیلم کامل اینجا کلیک کنید” با یک URL به ویدیوی خود (URL احتمالاً به وب سایت ، YouTube ، Facebook یا یک سیستم اجتماعی دیگر منجر می شود).

تعبیه ویدئو در ایمیل

برای ایجاد انگیزه بیشتر در نرخ کلیک ، می توانید خط موضوع ایمیل خود را با “شامل ویدیو” صنوبر کنید.

البته ، شما می خواهید استفاده کنید بهترین شیوه های بازاریابی از طریق ایمیل هنگام جاسازی GIF ، و اطمینان حاصل کنید که ویدئویی که می خواهید در آن قرار دهید یک محتوای جذاب و جالب برای مشترکان ایمیل شماست.

این یک فرصت منحصر به فرد برای تعامل بیشتر با مشتریان و چشم اندازهای شما است ، بنابراین مطمئن شوید که از آن هوشمندانه استفاده می کنید – فقط برای محصولات یا خدمات خود تبلیغات ویدیویی ارسال نکنید.

در مرحله بعدی ، بیایید بررسی کنیم که چگونه ممکن است با دکمه “Play” یک عکس ثابت از ویدیوی خود قرار دهید.

چگونه می توان با دکمه Play یک تصویر ثابت از فیلم خود ایجاد کرد

1. برای این مثال ، من از همان فیلم قبلی استفاده می کنم. به جای کپی کردن URL ، من به سادگی یک قسمت مکث از فیلم را اسکرین شات کردم.

embed-video-in-email-how-to

2. وقتی ویدیوی فیس بوک را مکث کردم ، به طور خودکار دکمه “پخش” را شامل می شود. با این حال ، اگر در حین پخش فیلم از آن اسکرین شات بگیرید ، ممکن است دکمه “پخش” نداشته باشید. برای افزودن یکی به تصویر ثابت ، به وب سایت بروید دکمه پخش را به تصویر اضافه کنید، تصویر خود را بارگذاری کنید ، یک طرح دکمه پخش را انتخاب کنید و “ایجاد تصویر دکمه پخش” را کلیک کنید.

سپس ، روی “بارگیری تصویر” کلیک کنید.

embed-video-email

3. بعد ، به سادگی “درج عکس” را در ایمیل خود کلیک کنید تا تصویر با دکمه Play در آن قرار گیرد. سپس ، تصویر را برجسته کرده و “درج پیوند” را انتخاب کنید. پیوند را به ویدیوی کامل کپی و جایگذاری کنید (در این مورد من URL فیس بوک را جای گذاری کردم ، اما شما همچنین می توانید یک URL را به همراه یک ویدیو یا YouTube به یک وب سایت وارد کنید).

embed-video-email

4. و همین! اکنون ، هنگامی که یک مشترک بر روی تصویر شما کلیک می کند ، به فیلم کامل هدایت می شود. از پخش خودکار ویدئو اطمینان حاصل کنید تا مشترک مجبور نشود دوباره روی “پخش” کلیک کند.

embed-video-email

نحوه قرار دادن یک فیلم در ایمیل HubSpot

1. اگر شما هستید کاربر ابزار ایمیل HubSpot، هنگام ایجاد ایمیل ، یک ماژول ویدئو در سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

به سادگی ماژول را در بخشی از ایمیل که می خواهید ویدیو در آن باشد ، بکشید و رها کنید.

افزودن یک فیلم به نسخه الکترونیکی HubSpot

2. در مرحله بعدی ، شما می توانید یک ویدیو را با استفاده از URL یا بارگذاری یک فیلم در COS خود قرار دهید. برای اهداف ما ، بیایید یک URL YouTube را در جعبه متن کپی و جایگذاری کنیم.

انتخاب یک فیلم برای قرار دادن در ایمیل HubSpot3. در آخر ، فیلم را متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید. شما می توانید عرض و ارتفاع ویدیو را اصلاح کنید و حتی یک تصویر کوچک سفارشی ایجاد کنید.

ویرایش یک فیلم برای افزودن به نسخه الکترونیکی HubSpot4- وقتی آماده شدید ، روی دکمه نارنجی “بررسی و ارسال” در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

نحوه استفاده از کد HTML5 برای قرار دادن ویدئو در ایمیل

سرانجام ، برخی از مشتریان ایمیل انجام دادن پشتیبانی از فیلم تعبیه شده اگر فکر می کنید این یک استراتژی مناسب برای مشترکانتان است ، می توانید با استفاده از HTML5 یک ویدیو را در ایمیل تعبیه کنید.

در اینجا مثالی از کد HTML5 آورده شده است که ممکن است در ایمیل خود استفاده کنید:

<عرض عرض = "300" ارتفاع = "200" کنترل>

<منبع src = "https://blog.hubspot.com/marketing/movie.mp4" type = "video / mp4">

<منبع src = "https://blog.hubspot.com/marketing/movie.ogg" type = "video / ogg">

https://www.facebook.com/hubspot/videos/2321291574789962/

اگر این ویدئو پشتیبانی نمی شود ، مشترک شما می تواند یک عکس ثابت را ببیند که به صفحه دیگری لینک می شود.

اگر تجربه کدگذاری ندارید ، ممکن است بخواهید از یک توسعه دهنده بخواهید به شما کمک کند یا نگاهی به W3 School بیاندازید مقاله ویدیویی HTML5.

با این حال ، توجه به این مهم است – ما این استراتژی را توصیه نمی کنیم ، زیرا ممکن است به پوشه های هرزنامه مشترکان خود ختم شوید یا از کدی استفاده کنید که بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل مشترکین شما از آن پشتیبانی نمی کنند. درنهایت ، این مشکل برای بسیاری از مشترکان شما بیش از ارزش آن خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه همه مشترکین ویدیوی شما را می بینند ، به جای آن یکی از راهکارهای ذکر شده در بالا را توصیه می کنم.

اگر به دنبال فرصت های دیگری برای افزایش نرخ کلیک و تبدیل ایمیل هستید ، نگاهی بیندازید ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot به صورت رایگان.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  72  =  79