0

نحوه ایجاد یک مشاغل خانگی بدون محصول یا خدمات

بازدید 10


7 دقیقه خواندن

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند

انتخاب مدل مناسب ، مهمترین مرحله در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است. چنین شرکت تصوری می تواند کالا یا خدمات یا ترکیبی از هر دو را بفروشد. یک مثال خوب از تجارت کالا (یا بر اساس محصول) یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است که لباس یا لوازم جانبی را به فروش می رساند-محصولات ملموسی که باید تولید و برای مشتری ارسال شود. نمونه هایی از یک مدل خدمات محور ممکن است مربیگری ، مشاوره ، بازاریابی دیجیتال یا یک شرکت خدمات حرفه ای باشد که خدمات تخصصی تجاری ، حقوقی ، مالیاتی یا پزشکی ارائه می دهد-ارزش هایی که ماهیتی نامشهود دارند و عموماً شامل انتقال دانش یا تخصص می شوند.

مشاغل خدمات محور را می توان بیشتر به “بلیط کم” یا “بلیط گران” طبقه بندی کرد. اولی آنهایی هستند که خدمات آنها 2000 دلار یا کمتر ارزش فروش دارد ، دومی آنهایی که بیش از 2000 دلار فروخته می شوند. شروع یک کسب و کار مبتنی بر خدمات با بلیط بالا عموماً شامل یک منحنی یادگیری کمی تندتر است زیرا خدمات ارائه شده شامل انتقال دانش ، استعدادها ، مهارت ها یا بینش های تخصصی است. کارآفرینی که شروع به کار می کند یا دارای یک حرفه حرفه ای است و/یا دارای مشاوره و بینش است که از طریق تجربه به دست آمده است.

یک راه جایگزین برای ایجاد یک مشاغل با بلیط بالا و خدمات بدون نیاز به تعیین حرفه ای یا سرمایه گذاری زمان و هزینه برای کسب تجربه در یک صنعت خاص ، پذیرش یک مدل کمیسیون یا ارجاع است ، که ساده است: کمیسیون زمانی به دست می آید که شما بین یک ارائه دهنده خدمات و مشتری خود معامله می کنید.

مربوط: 105 مشاغل خدماتی از امروز شروع می شوند

مراحل لازم برای تشکیل یک را طی کنید:

1. درک مدل

جذابیت این سازه این است که نیازی به ایجاد خدمات بلیط بالا برای شما نیست. تجارت شما طرف میانی است که خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کند. شما برای تسهیل معامله کمیسیون دریافت می کنید. در یک تکرار ، شما باید با ارائه دهندگان خدمات با بلیط بالا که مایل به پرداخت کمیسیون برای معرفی آنها به مشتری هستند ، همکاری کنید. در طرف دیگر ، شما مشتریان ایده آل ارائه دهنده خدمات را می یابید و معامله را تسهیل می کنید. در اصل ، شما همسریابی بین خریدار و ارائه دهنده خدمات با بلیط بالا هستید.

2. یافتن و مشارکت با ارائه دهندگان فروش بلیط بالا

به منظور تسهیل معامله بین خریدار و فروشنده ، ابتدا باید ارائه دهندگان خدمات با بلیط بالا را شناسایی و با آنها همکاری کنید که مایل به پرداخت کمیسیون یا هزینه ارجاع برای هر مشتری هستند که با تلاش شما ایجاد می شود. بیایید مثالی را انتخاب کنیم تا نحوه عملکرد این فرآیند را بهتر درک کنیم.

• خدمات با بلیط بالا که تقاضای زیادی در بازار دارد و مشکل عمده ای را در بازار حل می کند ، شناسایی کنید. به عنوان مثال ، ما خدمات بازاریابی دیجیتال و تبلیغاتی را برای صاحبان شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک انتخاب می کنیم. چنین مالکینی معمولاً در زمینه بازاریابی یا تبلیغات آموزش نمی بینند ، اما برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود با افراد بیشتر و جلب مشتریان بیشتر به هر دو استراتژی نیاز دارند.

اگر عبارت “خدمات بازاریابی دیجیتال برای شرکت های حقوقی” را در گوگل جستجو کنید ، با چندین شرکت بازاریابی تخصصی روبرو می شوید.



منبع اصلی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

  +  55  =  64